Onko normaalia että 14v poika saunoo äitinsä kanssa vielä??
Kommentit (58)
Kyllä meilläkin saunotaan yhdessä . Äiti 42v ja poika 17v.
14 vuotiaana saunottiin vielä (viimeisiä kertoja) kimpassa samanikäisen serkkutytön kanssa, aina kun oltiin viikonloppukylässä mummolassa.
Jälkeempäin ollut puhetta, että mummo ja vanhemmat alkoivat jo huolissaan olla hieman. Mutta ajattelivat,että eiköhän me itse hoksata lopettaa jos ja kun tarve tulee....Ja loppuihan se jotakuinkin noihin ikävuosiin...Eipä tullut kyllä mieleenkään, että siinä mitään seksuaalista missään vaiheessa olisi ollut. Ihan normi meininki, niinkuin olisi poikapuolisten kavereiden kanssa saunonut
Vierailija kirjoitti:
No kyllä mun tytär saunoi isänsä kanssa vielä 14 vuotiaana. Ja normaali aikuinen hänestä tuli.
Surullista miten kieroutunut ajattelu monella on.
En olisi koskaan, ikinä, missään tilanteessa suostunut saunomaan tuon ikäisenä isäni, en edes äitini kanssa!😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä mun tytär saunoi isänsä kanssa vielä 14 vuotiaana. Ja normaali aikuinen hänestä tuli.
Surullista miten kieroutunut ajattelu monella on.En olisi koskaan, ikinä, missään tilanteessa suostunut saunomaan tuon ikäisenä isäni, en edes äitini kanssa!😅
Miksi et? Ihan normaalia.
"Poika saunoo, poika on tullut kotiin!"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surullista miten kieroutunut ajattelu monella on.En olisi koskaan, ikinä, missään tilanteessa suostunut saunomaan tuon ikäisenä isäni, en edes äitini kanssa!😅
No yleensä tuossa iässä kun keho muuttuu, niin normaalisti nuori haluaa lopettaa vanhempien kanssa alasti olemisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei se kyllä oikein ole.
Saunaan mennään saunomaan ei esittelemään itseään tai katselemaan muita.
Anteeksi mutta mitä teillä on mielessä, jos perhe ei voi saunoa yhdessä? Se perhe tuskin ajattelee samoja, kuin mitä teidän päässänne liikkuu.
Vierailija kirjoitti:
Saunaan mennään saunomaan ei esittelemään itseään tai katselemaan muita.
Ja varsinkaan omia rakkaita läheisiä mitenkään sillä silmällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surullista miten kieroutunut ajattelu monella on.Hyi kauhee, tuo kuulostaa kyllä oikeasti ihan hirveältä. Mutta trollihan sun on kyllä oltava. Onhan toi nyt ihan perverssiä.🤢eri asia jos uikkarit päällä
Saunassa ollaan alasti
Eri
Ystäväni saunoi teini-ikäisen poikansa ja tyttärensä kanssa yhdessä niin kauan kuin he asuivat kotona. Heillä oli tapana käydä myös ovet auki vessassa ja äiti hillui alasti kotona. Lasten kaverit olivat kuulemma vähän noloja, jos sattuivat törmäämään nakuun äitiin vessanpöntöllä.. Kukin tavallaan, itselleni ei olisi luontevaa.
Vierailija kirjoitti:
Persuilla normaalia, muilla ei.
Vassareille ainoastaan huumeiden vetäminen on normaalia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yök mikä pervo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni 13-vuotta on rajana perheen yhteisssaunomiselle.
Sen ikäinen on jo vanha. Jopa 3v voi traumatisoitua alastomuudesta.
Äitis traumatisoituu, ei 3v.
Miksi ei saunoisi? Vain sinä ajattelet perheenjäseniäsi pervosti.
Toinen asia, että teini voi itse haluta yksityisyyttä.
Kuten tyttäresi vanhemmilla.