Nyt on aatonaatonaatto, ihmettelen miten teillä on aikaa istua koneella?
Itse pidän 5 min hengähdystauon ja jatkan jouluvalmisteluja.
Kommentit (90)
Vapaata, enkä vietä mitään typerää joulua ja huomenna pois täältä juoppolandiasta.
Ei tartte muuta valmistella kun passi mukaan ja menoks. Thaimaa kutsuu Joulun viettäjää luokseen ilman valmisteluja.
Meillä on muuten kaikki valmista paitsi kuusi puuttuu vielä. Jos mies olisi saanut aikaiseksi sen hankkimisen, sekin olisi jo koristeltu. Ruokia pitää vielä tehdä aattona.
En istu. Makaan sohvalla. Hoidin työt pois klo 13.00 mennessä ja jopa pesetin auton. Mitä vattua tässä vielä tarttis tehdä?
Koti on joulukunnossa ja lahjat jaettu tilisiirtoina.
Mitä valmisteluja? En vietä joulua.
Vierailija kirjoitti:
En istu. Makaan sohvalla. Hoidin työt pois klo 13.00 mennessä ja jopa pesetin auton. Mitä vattua tässä vielä tarttis tehdä?
Koti on joulukunnossa ja lahjat jaettu tilisiirtoina.
Jatkuu... En tiennyt että marttyyrin asenne ja huono organisointi on pakollinen, ap.
Menemme ravintolaan syömään joka päivä tällä viikolla. Ei tarvitse miettiä.
Jouluhan on vasta ylihuomenna. Huomenna menen kauppaan sekä nostan joulukuusen sisälle ja koristelen sen.
juu ei oo lapsia, kenelle valmistella mitään
Mitä stressaat? Olemme koko perhe ihan rauhassa. Mitä pitäisi tehdä?
Mietin tässä että pitäiskö lämmittää sauna
Mulla on ollut joulu jo viikon.
Onko muna pystyssä kun leikit äitiäsi, incel?
Vierailija kirjoitti:
Menemme ravintolaan syömään joka päivä tällä viikolla. Ei tarvitse miettiä.
Ettekö kyllästy? Kauheaa pönötystä. Joka päivä?
Duunissa olen, kuten huomennakin. Keskiviikkona sitten laitan jouluruokaa, Saarioisen äidit auttavat.
Vierailija kirjoitti:
Ei palstan vela-akat vietä joulua tai tee mitään valmisteluja.
Älä projisoi, ressukka.
Olen jo syönyt kinkkua ja laatikoita ja muuta ei jouluuni kuulu. En avaa edes lineaarista televisiota ettei joulusaasta saastuta aivojani.
Oon ollut jo viikon lomilla ja nyt on vähän lämpöä, joten eipä tässä sen suurempaa kiirettä.
Ei palstan vela-akat vietä joulua tai tee mitään valmisteluja.