Miten miehet ei huomaa niitä näkymättöminä
pysyviä naisia? Tiktokissa tulee vastaan taviksia jotka eivät saa Tinderissä mätsin mätsiä. Nämä naiset osallistuvat aktiivisesti pikadeittailu tapahtumiin, eivätkä saa sielläkään yhtäkään kutsua. Miehille tekee näemmä tiukkaa myöntää oma ulkonäkökeskeisyys, joka pitää miehen kuin miehen ikisinkkuna.
Kommentit (72)
"Miehille tekee näemmä tiukkaa myöntää oma ulkonäkökeskeisyys"
Mitä nyt äkkiseltään muistelen, niin jokainen mies jonka kanssa olen asiasta keskustellut, on ihan suoraan myöntänyt että naisen ulkonäkö on heille tärkeää. Eli joudun kyllä olemaan tästä kanssasi eri mieltä: kyllä miehet tuon minun kokemusteni mukaan myöntävät ihan suoraan ja mukisematta.
Mielummin yksin, kuin ruman naisen kanssa. Kaveritkin nauraisivat kippurassa.
Vierailija kirjoitti:
Hevosetkin nauraa sun pilkuttamiselle. Tavis ei muuten tarkoita rumaa.
Joskus olen miettinyt, että onkohan se niin ettei miehet edes noteeraa naisiksi näitä näkymättömiä naisia ja siksi miesten näkemyksen mukaan sellaisia ei ole edes olemassa. Monihan heistä tuntuu kokevan että on vain näkymättömiä / naisille kelpaamattomia miehiä. Nämä näkymättömiksi itsensä kokevat miehet myös kokee omaksi naispuoliseksi vastinkappaleekseen jotain ihan muuta kuin se näkymättömäksi itsensä kokevan naisen.
Ja auta armias kun tällainen näkymätön nainen uskaltautuu tekemään aloitteen tällaiselle näkymättömäksi itsensä kokevalle miehelle. Sehän on loukkaus!
Ruman naisen kanssa ei seiso. Siksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisen naisen kohdalla tarkoittaa. Suurin osa on lihavia ja ylipainoisia. Kuka haluaa kävellessäkin hikistä, puuskuttavaa naista?
Vierailija kirjoitti:
Niinkauan kun muiden mielipiteet vaikuttaa, kovin on ohutta oleminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisen naisen kohdalla tarkoittaa. Suurin osa on lihavia ja ylipainoisia. Kuka haluaa kävellessäkin hikistä, puuskuttavaa naista?
Mä olen hoikka, mutta kehon rumien mittasuhteiden ja naaman takia olen ihan näkymätön tavis. Ei mua kukaan lähesty missään ja jos itseäni jollekin miehelle kovasti tarjoan, niin hän suostuu säälistä seksiin yhden kerran, toista tapaamista ei tule.
Näkymättömät ulkomaalaisia varten.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi emme ole kavereita. Harvoin joutuu häpeämään omaa sukupuolta, mutta nyt kyllä on myötähäpeä ainakin lähellä. En osaa edes kuvitella yhdenkään kaverini laukovan tuollaista törkyä suustaan. Tai näppikseltään.
Vierailija kirjoitti:
"Miehille tekee näemmä tiukkaa myöntää oma ulkonäkökeskeisyys"
Mitä nyt äkkiseltään muistelen, niin jokainen mies jonka kanssa olen asiasta keskustellut, on ihan suoraan myöntänyt että naisen ulkonäkö on heille tärkeää. Eli joudun kyllä olemaan tästä kanssasi eri mieltä: kyllä miehet tuon minun kokemusteni mukaan myöntävät ihan suoraan ja mukisematta.
Totta. Miehet myös tykkää näistä jaotteluista tasoteorian mukaan, mutta jostain syystä sen nyt esim vaikka vitos-kutostason miehen makuun ei olekaan vitos-kutostason nainen (koska sellaisen olemassaoloa ei edes noteerata) vaan näille se alin naistaso onkin tyyliin joku seiska, joka sekään siis ei kelpaa koska mies itse ei kuitenkaan ole mikään nelostasolainen vaan ehkä joku kasipuolikas saattaa jo miellyttää ja menetellä jos sitä parempaa ei ole tarjolla.
Ja sitten kun se kasipuolikas ei olekaan kiinnostunut vitos-kutosmiehestä niin se vain todistaa sen, että naiset on nirsoja ja haluaa itseään tasokkaamman kumppanin.
Vierailija kirjoitti:
Minä olisin mielelläni ruman naisen kanssa, mutta en kiihotu heistä. Haluan haluta naista. Kavereiden mielipiteellä ei ole mitään väliä.
Tuo nyt ei kyllä pidä täysin paikkaansa. Vaikka nainen ei nyt kenties olisi kauneimmista kaunein niin hänestä voi löytyä monia piirteitä jotka tekevät hänestä viehättävän. Ja usko pois, ei se ihmisen luonteen merkitys ole mitenkään vähäpätöinen tekijä. Kenties joku Tinder ei ole oikea paikka etsiä kumppania ?
Onneksi ulkomaalaiset paremmat miehet noteeraavat meidät tavikset. Sen jälkeen ei haluta kyllä suomalaisia ukkoja edes vilkasta.
Mistäs nyt tuulee? Täällähän on mammaraati jo vuosia sitten päättänyt ettei nainen halua miestä elämäänsä.
Näin se vaan menee. Miehille tärkeintä naisessa on ikä ja ulkonäkö. Biologiaa.
Nuorempana suretti, kun tajusin, että tämä tarkoittaa, ettei ole (joitakin poikkeuksia lukuunottamatta) mahdollista kokea rakkautta miehen taholta, se on vain tilapäinen, himon aiheuttama illuusio. Sitten vain hyväksyin asian. Ja elämän yksin.
Vierailija kirjoitti:
Joskus olen miettinyt, että onkohan se niin ettei miehet edes noteeraa naisiksi näitä näkymättömiä naisia ja siksi miesten näkemyksen mukaan sellaisia ei ole edes olemassa. Monihan heistä tuntuu kokevan että on vain näkymättömiä / naisille kelpaamattomia miehiä. Nämä näkymättömiksi itsensä kokevat miehet myös kokee omaksi naispuoliseksi vastinkappaleekseen jotain ihan muuta kuin se näkymättömäksi itsensä kokevan naisen.
Ja auta armias kun tällainen näkymätön nainen uskaltautuu tekemään aloitteen tällaiselle näkymättömäksi itsensä kokevalle miehelle. Sehän on loukkaus!
Olen mies, joten näen että voin tähän kommentoida ns. kokemusasiantuntijana:
En rekisteröi ei-viehättäviä naisia seksuaalisesti kiinnostaviksi naisiksi, mutta kyllä minä heidät kuitenkin miellän naisiksi. Minua on muutaman kerran tullut iskemään ei-viehättävä nainen, ja reaktioni on vaihdellut. Erään kerran se naisen tyyli yrittää iskeä oli vaan todella ärsyttävä, joten olin hieman ärsyyntynyt tilanteesta. Mutta yleensä nuo tilanteet on lähinnä hellyyttäviä, täytyyhän sitä ihailla kun joku kerää rohkeutensa ja tekee lähestymisyrityksen. Olen kerran ihan kehunutkin naista rohkeudesta, kun hän tuli iskemään.
Ruma läski on ehkä tavis, mutta jonkinlaiset kriteerit meillä miehilläkin on.
No, kun ne on näkymättömiä.