1kk ikäisen kakan panttaus
Meillä poika kakkailee aika harvakseltaan...viimeksi on iso satsi tullut ti 17.4, ja myös ma 16.4 tuli vaipan täydeltä. Mikähän nyt avuksi, että kakka tulisi päivittäin? ei juuri itkeskele masuaan...mutta ilmaa kyllä tulee ulos, ja tissiltä syödessä ilmaa on menny masuun, kun niin ahnaasti syö...
On yritetty " härnätä" kuumemittarilla, mutta vielä tuloksetta...kovasti yrittää punnertaa tulemaan, mut ei vaan tuu...missä vaiheessa pitää alkaa huolestumaan...pissaa tulee kyllä päivittäin paljon ...
Onko muilla pikkusia vauvoja, jotka kakkaa harvemmin?
aamuisin annan devitol tippoja ja rela maitohappobakteeria, tuota maitohappobakteeria alkoi saamaan jo keskolassa ollessa, on syntynyt siis rv 36+1, keskolassa masu toimi hyvin, välillä oli jouduttu " putkittaa" että kakkaa alkoi tulla..
Mistä tuo kakattomuus voi johtua...mun omaa maitoa vaan saa, että voiko johtua jostain, mitä mä itse syön...korviketta ei ole jouduttu antamaan...jos pullosta saanut maitoa, niin mun omaa lypsämää...
Vinkkejä siis kaivataan!!
Marika
Kommentit (3)
kiitos sulle vastauksesta :) tosiaan tyytyväinen toi meidän poitsu on, ja röyhtykin tulee aina syönnin jälkeen, joten ei jää sekään sinne pyörimään. Eiköhän se kakka sieltä aikanaan tule, joten nyt murehtiminen siltä osin pois.
M
niin sitten lääkäriin. ensiapuna käytä mieluummin mikrolax pienoisperäruiske (ei työnnetä niin syvälle kuin ohjeissa sanotaan) mieluummin kuin mitään mallasuutetta joka aiheuttaa monille lisää mahavaivoja.
1 kk ikäinen ei vielä " panttaa" , joten jos vaan vauva on tyytyväinen, niin unohda kakkojen tiirailu ja nauti pienestä vauvasta!