Laitoin mantelin riisipuuroon, vaikka olen yksin!
Aika masentavaa. Käyköhän tuuri? Saankohan mantelin?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Ei kai se joulupuuro ole jos se syödään jo monta päivää ennen joulua. Typerää!
Riisipuuro lukee otsikossa. Mitä on joulupuuro?
En ymmärrä, mitä se manteli merkitsee?
Vierailija kirjoitti:
Inhimillisen ja jumalallisen liittoa. Ovaali muoto - tässä tapauksessa manteli - syntyy Venn-diagrammista, jossa kaksi ympyrää leikkaa, ja niiden välille muodostuu jaettu alue. Toinen puoli on ihmistä, toinen jumalallista. Hieman oikaisten voisi sanoa, että manteli symboloi Jeesusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Inhimillisen ja jumalallisen liittoa. Ovaali muoto - tässä tapauksessa manteli - syntyy Venn-diagrammista, jossa kaksi ympyrää leikkaa, ja niiden välille muodostuu jaettu alue. Toinen puoli on ihmistä, toinen jumalallista. Hieman oikaisten voisi sanoa, että manteli symboloi Jeesusta.
No kappas. En olisi arvannut.
Vierailija kirjoitti:
Se on vähän sama kuin ostaisi itselleen joululahjan, paketoisi sen ja leikkisi yllättynyttä.
Paitsi jos vetää kunnon kännin kun käy ostamassa sen lahjan ja paketoi sen.
Vierailija kirjoitti:
Sehän on yhtä kuin, että lähtisi hiihtämään kilpaa itseään vastaan ja onhan se silloin varma voitto tulossa.
Eläs sano eläs sano! Minä kerran juoksin itseni kanssa kilpaa ja hävisin. Ihan hyvin siis sama voisi sattua hiihtäessäkin. Ainakin luulisin.
Varo ettet tukehdu siihen manteliin olet yksin kukaan ei ole auttamassa on aika riskaapeliä syödä riisipuuroa yksin ja yhdellä mantelilla.
Hyvä idea. Oon allerginen mantelille. Lisäjännitystä aattoon.
yksinäinen
Sehän on yhtä kuin, että lähtisi hiihtämään kilpaa itseään vastaan ja onhan se silloin varma voitto tulossa.