Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vietämme joulua sukumme kesken, enkä saa lahjoja aattona

Vierailija
22.12.2025 |

Asia ei minua haittaa, mutta mietin katsooko omat lapseni (6v & 3v) jos äidille ei pukki tuo yhtään pakettia? Pitääkö paketoida itselle jokin konvehtirasia varmuudeksi, sillä heille on kerrottu, että vain todella tuhmat eivät saa lahjoja? 😂 olen saanut lahjaksi jo mitä ihanimmat villasukat ja odottamalleni vauvalle tulee paketteja kyllä, eli minutkin on huomioitu, mutta enhän sitä voi lapsille sanoa, että äiti sai lahjansa etukäteen! 

Pysytäänhän asiallisena!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen jo vuosia paketoinut itselleni pari pakettia kuusen alle. Lähti vitsistä, mutta nykyisin ihan tosissani mietin, että mitä annan itselleni lahjaksi. Eli ihan hyvin voit ostaa itsellesi jotain hyvää suklaata ja vaikka hyvän tuoksuisen saippuan ja paketoida ne.

Vierailija
2/4 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostan itselleni lahjat, koska mieheni yleensä käy viimetingassa hakemassa läheiseltä huoltoasemalta patukan ja autotuoksun pakettiin 😂 eli ehdottomasti, osta itsellesi suklaata ja paketoi se!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan kun lapset on pieniä, niin vanhemmille pakettiin karkkia/kalsarit/sukat tms.

Vierailija
4/4 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pitääkö paketoida itselle jokin konvehtirasia varmuudeksi, sillä heille on kerrottu, että vain todella tuhmat eivät saa lahjoja?"

Lopetat vain sen älyttömyyden kertomisen että todella tuhmat eivät saa paketteja. Sanot jatkossa että aikuiset eivät aina saa paketteja koska he eivät enää tarvitse lisää tavaraa ja lahjat on enemmänkin tarkoitettu kilteille lapsille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän