Olen saanut aamupalaa sänkyyn siitä saakka kun tulin raskaaksi
Minusta niin ihanaa. Siitä saakka kun iski pahoinvointi enkä oikein pystynyt syömään ja piti makoilla niin siitä saakka olen saanut aamupalat sänkyyn. Niin ihana ele. Sen jälkeen kun pystyin aamupuroa syömään, niin sitä olen saanut sitten. Myös sen jälkeeen kun vauva syntyi ja imetän häntä siellä sängyssä. Voin syödä samalla. Aivan ihanaa. Lapsi on meidän kolmas.
Kommentit (14)
Ah ja voih! Kreivini tulee juuri aamuratsastukseltaan.
Epähygieenistä syödä makkarissa. Oletko himohamstraaja?
Ap:lla ei ole lasta ei paskaa, mutta mielikuvitusta hiukan on.
Minunkin mies huolehti raskaus- ja imetysaikoina syömisistäni. Pahoinvointia mulla ei ollut, mutta kuvottava olo, joka helpottui aamulla, kun sain vaikka leipää syötyä. Kun vauvat suunnilleen asuivat rinnalla aina pari ensimmäistä kuukautta, kantoi mies mulle ruokaa ja juomat. Imetys on kuluttavaa ja laihduin aina rutkasti imetysaikoina, vaikka ruokahuolto toimikin. Viisi lasta meillä, kaikki jo aikuisia.
Epähygieenistä? Miten niin? Ei vaan ihanaa. Sänkyvaatteita vaihdetaan.
Inhoan ajatustakin sängyssä syömisestä.
Vierailija kirjoitti:
Inhoan ajatustakin sängyssä syömisestä.
Oho. Mitenkäs moin? Kokeile joskus! Ihanaa luksusta.
Miespolo. Hän viihdyttää itseään sitten naisella, joka on puhdas ja pysyy pystyssä. Lapseton, itsestään huolehtimaan pystyvää.
No mä muistelen oppineeni hoitaa asioita yhdellä kädellä kun vauva roikkuu siinä toisessa kädessä kaikkialla mukana ja imettämään oppii mitä ihmeellisimmissä paikoissa ja asennoissa, kun pitää saada muut lapset hoidettua ja kotihommat myös..
Onnea, jos totta. En ymmärrä noita muita kommentteja.
Et sinä tullut raskaaksi, sinut pantiin raskaaksi.