Miksi ihmiset eivät halua omistautua elämää teenjuontiin, miksi ihmiset valitsevat helpon kahvin?
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Onko vedenkeittäminen vedenkeittimellä mielestäsi vaikeaa?
Ei
Miksi-miksi-eemi kysyy nyt isiltä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi-miksi-eemi kysyy nyt isiltä vaan.
Miks ei?
Vierailija kirjoitti:
Tee on pahanmakuista.
Ei ole, kahvi närästää, tee poistaa närästyksen
Miksei ihmiset omista aamupalaan veriletuille vaan ottavat raudan imeytymistä estäviä juomia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tee on pahanmakuista.
Miten se sit liittyy makuun?
Vierailija kirjoitti:
Kahvi on paljon rikkaampaa
Tee on paljon tasapainoisempaa, mitä teet rikkaudella jos et osaa ylläpitää rikkauttasi?
Teellä voit rikastuttaa itseäsi enemmän kuin kahvilla, ja tasapainoisemmin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tee on pahanmakuista.
Miten se sit liittyy makuun?
Siten että kahvin maku on niin paha että se luo sen närästyksen, kahvi ei ole niin juoksevaa kuin teevesi, kahvi ei ole vettä tekemälläkään, teestä saa teevettä litra tolkulla
Juon vain teelehdistä haudutettua teetä, mutta en koe omistautuneeni siihen sen enempää kuin kahvia juovat ihmiset. Teen hauduttaminen ei ole haastavaa, ellei halua hifistellä samassa hengessä kuin erikoiskahvia juovat ihmiset valmistamalla congu cha'ta.
AInoa asia, joka on väärin, ovat teepussit ja Keisarin morsian. Kahvia juovat kutsuvat niitä teeksi, vaikka se on vain kahvia juovien käsitys mitä tee on.
Se pitää olla oikein pannukahvia, eikä mitään paperisuodattimen läpi valutettua litkua.
Miksi juot kumpaakaan? Jotain random papuja ja lehtiä toiselta puolen maapalloa?
Kahvi on piriste ja saa ainakin minut aamulla käyntiin. Vaikka teessäkin on kofeiinia, se ei ole yhtä tehokas herättäjä.
Vierailija kirjoitti:
Se pitää olla oikein pannukahvia, eikä mitään paperisuodattimen läpi valutettua litkua.
Pannukahvi on epäterveellistä
Häh? Kahvin keittäminen on paljon monimutkaisempaa ja työläämpää kuin teen keittäminen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi juot kumpaakaan? Jotain random papuja ja lehtiä toiselta puolen maapalloa?
Juon teetä sen takia koska sitä myydään suomessa nykyään ja minua on kiinnostanut teen terveyshyödyt, joten olen hyödyntänyt sitä mahdollisuutta mitä nykyään on teenjuontiin.
Minä jo pienenä vieroksuin kahvin hajua, makua ja vaikutusta, hypetystä kahvista mikä oli minun korviin kauheeta paskaa jo skidinä
Teessä on ajoitus ja veden lämpötilan tosi tarkkaa
Onko vedenkeittäminen vedenkeittimellä mielestäsi vaikeaa?