Onko naisilla koskaan mikään hyvin?
Kommentit (196)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu näin ratkaisukeskeisenä toiminnan miehenä että ei. Valitusta jostain epäkohdasta ja jos sen korjaa, niin sitten korjattu väärin ja valitetaan siitä sekä kahdesta muusta aiheesta. Nainen valittaa, korjataan homma kuntoon ja siirrytään eteenpäin. Mutta kun se ongelman vatuloiminen on naisille pääasia, ei korjaaminen.
Ja miehet edustavat toista ääripäätä lei mitään ei sanota, vaikka elämä ympäriltä olisi romahtanut ja sisältä ja ulkoa tekisi kipeää. En näe sitäkään millään tavalla järkevänä.
Sitä kutsutaan resilienssiksi. Myrskyt eivät keikuta supertankkereita tai valtamerilaivoja samoin kuin pieniä poutasään huviveneitä.
Sitä kutsutaan typeryydeksi, ettei myönnä omia rajojaan. Kukaan ei kestä m
Ei sukupuoleen katsomatta ole kenenkään syytä valittaa jos on keksinyt ratkaisun, jolla epäkohta on mahdollista korjata joko osittain tai kokonaan? Osa meistä miehistä on orientoitunut ongelmanratkaisuun, osa ei. Olen elänyt niin kauan jotta muistan kuinka Apollo 13 lennolla avaruusalusta korjattiin pahvilaatikoilla ja ilmastointiteipillä. Toisaalta naisen ei ole pakko tulla minulle valittamaan. Jos kuitenkin tulee valittamaan, niin varautukoon siihen että laitan epäkohdan kuntoon vaikka sitten väkisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun pääsee miehestä eroon. Olen jutellut aiheesta ystävueni kanssa ja jokaisella elämänlaatu ja tyytyväisyys parani kun heittivät miehen mäkeen.
Ja talouteen jäi pelivaraa, koska mies syö kolme kertaa painonsa verran ruokaa kuussa.
Katkeruus ei ole onnellisuutta. Katkeruus voi olla ymmärrettävää ja perustua tosiasioihin, mutta onnellisuutta se ei ole.
Jaha, setä tuli selittämään naisten tunteita 😂
Selitä samalla, mikset hyväksy sitä tosiasiaa, että naisen elämänlaatu on paras ilman miestä.
Miksi se herättää sinussa KATKERUUTTA, SETÄ?
Ihan hyvää on tässä sohvalla makoillessa.🥱 Onpa tylsiä aloituksia tänään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu näin ratkaisukeskeisenä toiminnan miehenä että ei. Valitusta jostain epäkohdasta ja jos sen korjaa, niin sitten korjattu väärin ja valitetaan siitä sekä kahdesta muusta aiheesta. Nainen valittaa, korjataan homma kuntoon ja siirrytään eteenpäin. Mutta kun se ongelman vatuloiminen on naisille pääasia, ei korjaaminen.
Olet sokea, etkä ymmärrä feministisen tunnetyön tärkeyttä. Nuo muka-ratkaisunne vaan lisäävät eriarvoisuutta ja väkivaltaa.
Maailma ilman miehiä olisi kaikille parempi paikka elää.
Älä vihaa meitä kaikkia miehiä tuollaisten hyypiöiden takia. Feminismin ansiosta myös meille on tullut sopiva tilaisuus murtaa perinteistä mieskuvaa, joka sopii vain harvoille.
Vihaan lähtökohtaisesti kaikkia, joilla on pallit
Vierailija kirjoitti:
Mä olen huomannut, että miehillä on tapana jopa toivoa, että naisilla olisi ongelmia joita mies voisi sitten yrittää ratkaista. Eksäni suuttui koska en hänen sanojensa mukaan tarvinnut häntä mihinkään minulla ei ole mitään ongelmia tai huolia elämässäni, ja sepä häntä suututti.
Mun ex oli samanlainen. Hänen mielestään mua oli hankala tulkita kun en vaatinut, komennellut ja kiukutellut kuten "naiset yleensä". Sitten hän otti seuraavaksi kunnon oikuttelevan Iines Ankan, joka ilmeisesti sitten on sellainen kuin naisen kuuluu olla, eli aina tyytymätön ja hankala tulistuja.
Miehet tykkää sellaisista naisista, se ei tarkoita, että muunlaisia naisia ei ole olemassa. Me vaan ollaan liian tylsiä. Jostain syystä naisilla se näyttää menevän niin, että mitä kauheampi luonne, sen halutumpi on. Ei tarvitse edes olla kaunis, kunhan luonne on hirveä marttyyri ja komentaja. Ehkä sellainen tuo miehille turvaa, kun muija oikeastaan päättää aivan kaiken ja mies vaan lipuu vanavedessä mukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja miehet edustavat toista ääripäätä lei mitään ei sanota, vaikka elämä ympäriltä olisi romahtanut ja sisältä ja ulkoa tekisi kipeää. En näe sitäkään millään tavalla järkevänä.
Sitä kutsutaan resilienssiksi. Myrskyt eivät keikuta supertankkereita tai valtamerilaivoja samoin kuin pieniä poutasään huviveneitä.
Sen sijaan jännämiehet ja laatikkoleukakirurgit kaatavat. Nurin mennään. H
Sen sijaan jännämiehet ja laatikkoleukakirurgit kaatavat. Nurin mennään. Hupsistakeikkaa.
Inceli alkoi nyt huonona lukijana tapella toisen incelin kanssa. Tappakaa toisenne, onnelliset ja resilientit miehet. Sen te osaatte.
Nainen saa aina seksiä ja parisuhteen joten asiat on aina hyvin
Riippuu onko raha, terveys ja hyvä läheinen. Omia valintoja ettei ole jonkun vankina.
Naisilla on vähemmän päihdeongelmia. Naiset selviävät eroista paremmin. Naiset hoitavat terveyttään yleensä paremmin.
Moni mies kiikkuu juuri ja juuri elämässä kiinni. Työt jaksetaan tehdä jotenkin, mutta viikonloppuna nollataan vetämällä viinaa kaksin käsin. Pienikin vastoinkäyminen suistaa yleensä miehen elämän raiteiltaan ja mies syrjäytyy.
Jatkuvasti puhutaan miesten pahoinvoinnista. Sen sijaan samanlaista puhetta en ole naisista kuullut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Netti on kyllä täynnä näitä feikkejä sydämiä kylväviä naisia, jotka oikeasti ovat aika myrkyllisiä ja katkeria. Se ei todellakaan tarkoita että heillä olisi kaikki hyvin.
Miksi sinun "elämänkokemuksesi" on peräisin netistä? Et taida tuntea yhtään naista oikeasti.
Mistä sinä tiedät mistä minun elämänkokemukseni on peräisin, minä puhuin netin naisista. Mutta juuri teiltä netin myrkkynaisilta kyllä ihan odotettuakin tämä että aletaan potkimaan vyön alle välittömästi.
Mitä jos keskitytte ihan omaan onnellisuuteenne, kyrväkkäät.
Provoilunne todistaa nimittäin päinvastaisesta: Teillä on kaikki huonosti ja haluatte, että naisillakin on.
Sepä juuri onkin syy yksinäisyyteenne. Jouluko noin pahasti pelottaa pojusia? Monta viikkoa yksinäisyyttä ja muna kourassa vollottelua. Huoh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnellisia naisia siis on. Miksi he elävät piilossa. Mikseivät käy missään?
Ai ryyppäämässä kuten sinä, luuseri? Eivät koe tarvetta siihen.
Miksi sinäkin naisena sorrut henkilökohtaisuuksiin kun ärsyttää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet sokea, etkä ymmärrä feministisen tunnetyön tärkeyttä. Nuo muka-ratkaisunne vaan lisäävät eriarvoisuutta ja väkivaltaa.
Maailma ilman miehiä olisi kaikille parempi paikka elää.
Mikä muka-ratkaisu se on jos WC-pytty hajoaa, niin haetaan rautakaupasta uimurit, himmelit pelit ja vehkeet ja laitetaan kuntoon? Nainen haluaa kantaa päivätolkulla ämpärillä vettä pyttyyn silää välin kun tekee tunnetyötään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun pääsee miehestä eroon. Olen jutellut aiheesta ystävueni kanssa ja jokaisella elämänlaatu ja tyytyväisyys parani kun heittivät miehen mäkeen.
Ja talouteen jäi pelivaraa, koska mies syö kolme kertaa painonsa verran ruokaa kuussa.
Juuri näin. Mies on aina terveelle naiselle taakka. Joka muuta väittää, on patriarkaatin aivopesemä.
Tämä on niin totta
Ei enää koskaan miehiä elämääni
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen huomannut, että miehillä on tapana jopa toivoa, että naisilla olisi ongelmia joita mies voisi sitten yrittää ratkaista. Eksäni suuttui koska en hänen sanojensa mukaan tarvinnut häntä mihinkään minulla ei ole mitään ongelmia tai huolia elämässäni, ja sepä häntä suututti.
Mun ex oli samanlainen. Hänen mielestään mua oli hankala tulkita kun en vaatinut, komennellut ja kiukutellut kuten "naiset yleensä". Sitten hän otti seuraavaksi kunnon oikuttelevan Iines Ankan, joka ilmeisesti sitten on sellainen kuin naisen kuuluu olla, eli aina tyytymätön ja hankala tulistuja.
Miehet tykkää sellaisista naisista, se ei tarkoita, että muunlaisia naisia ei ole olemassa. Me vaan ollaan liian tylsiä. Jostain syystä naisilla se näyttää menevän niin, että mitä kauheampi luonne, sen halutumpi on. Ei tarvitse edes olla kaunis, kunhan luonne on hirveä marttyyri ja komentaja. Ehkä sellainen tuo miehille turvaa, kun muija oikeastaan päättää aivan kaiken ja mies vaan lipuu vanavedessä mukana.
Tämä on niin totta ja mulla on ihan samanlaisia kokemuksia miehistä. Ex tykkäsi aina vitsailla etten muka päästäisi häntä poikien iltoihin, vaikka oikeasti just halusin, että hän olisi mennyt viettämään aikaa kavereiden kanssa. Hän myös halusi minun olevan mustasukkainen. Suhteen lopussa sain juurikin kuulla olevani tylsä ja liian tasainen :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Netti on kyllä täynnä näitä feikkejä sydämiä kylväviä naisia, jotka oikeasti ovat aika myrkyllisiä ja katkeria. Se ei todellakaan tarkoita että heillä olisi kaikki hyvin.
Miksi sinun "elämänkokemuksesi" on peräisin netistä? Et taida tuntea yhtään naista oikeasti.
Mistä sinä tiedät mistä minun elämänkokemukseni on peräisin, minä puhuin netin naisista. Mutta juuri teiltä netin myrkkynaisilta kyllä ihan odotettuakin tämä että aletaan potkimaan vyön alle välittömästi.
Miten jollain voi mennä näin tunteisiin anonyymien kirtjoittelut täällä🥲
Eihän tämä ole edes viihdyttävää
Vierailija kirjoitti:
Naisilla on vähemmän päihdeongelmia. Naiset selviävät eroista paremmin. Naiset hoitavat terveyttään yleensä paremmin.
Moni mies kiikkuu juuri ja juuri elämässä kiinni. Työt jaksetaan tehdä jotenkin, mutta viikonloppuna nollataan vetämällä viinaa kaksin käsin. Pienikin vastoinkäyminen suistaa yleensä miehen elämän raiteiltaan ja mies syrjäytyy.
Jatkuvasti puhutaan miesten pahoinvoinnista. Sen sijaan samanlaista puhetta en ole naisista kuullut.
Miesten pahoinvointi johtuu naisista, siinä se syy. Miehet ajautuu juopoiksi ja itsemurhiin lähinnä naisten takia.
Vierailija kirjoitti:
Nainen saa aina seksiä ja parisuhteen joten asiat on aina hyvin
No mutta pojunen, me naiset emme halua parisuhdetta ja miesten tarjoama seksi on yleensä niin surkeaa, ettemme halua sitäkään. Satisfyer on hieno keksintö.
Sen sijaan jännämiehet ja laatikkoleukakirurgit kaatavat. Nurin mennään. Hupsistakeikkaa.