Onko naisilla koskaan mikään hyvin?
Kommentit (510)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnellisia naisia siis on. Miksi he elävät piilossa. Mikseivät käy missään?
Ai ryyppäämässä kuten sinä, luuseri? Eivät koe tarvetta siihen.
Miksi sinäkin naisena sorrut henkilökohtaisuuksiin kun ärsyttää?
Koska hän on netin myrkkynainen jonka ainut mieskokemus on ollut joku ryyppy-Reijo ja nyt paasataan miesvastaista sanomaa aina tilanteen tullen ja haukutaan katkaravuiksi
Hyvää joulua, Uliseva Incel ja katkis! Toivottavasti äippä on paketoinut sinulle jotain kivaa huomiseksi, vaikka jonkun kivan samettisen s@@sinuken. Tai edes kateudesta vihreitä kuulia.
Tulko Ulicevalle Incelille mieluiset joululahjat?
Ap näyttäisi olevan yhä vessassa nauhoittamassa keskusteluja. Kysytään sitten, jos hän malttaa tulla ulos sieltä.
"Mitä, jos se nainen haluaisi ihan vaan keskustella? Monet ihmiset tekevät sellaista. Sen sijaan, että saa jonkun kossulekalla päähän -henkisen patenttiratkaisun, jota ei ole pyytänyt. Hirveän harvalla on aikuisten oikeasti tarjota ongelmaan kuin ongelmaan toimivia ratkaisuja. On toki kiva kuvitella olevansa Superman. "
Siis tämä kommentti ilmoitettu poistettavaksi? Kuka näitä keskusteluita siivoaa ja millä agendalla?
Vierailija kirjoitti:
"Mitä, jos se nainen haluaisi ihan vaan keskustella? Monet ihmiset tekevät sellaista. Sen sijaan, että saa jonkun kossulekalla päähän -henkisen patenttiratkaisun, jota ei ole pyytänyt. Hirveän harvalla on aikuisten oikeasti tarjota ongelmaan kuin ongelmaan toimivia ratkaisuja. On toki kiva kuvitella olevansa Superman. "
Siis tämä kommentti ilmoitettu poistettavaksi? Kuka näitä keskusteluita siivoaa ja millä agendalla?
Kai niitä voi kuka tahansa herkkiä kukkaistunteitaan loukatun kokeva alta satanen herrasmies laputtaa vaikka 247. Kun ei omat sanat riitä, otetaan muut keinot käyttöön.
Minulla on kaikki hyvin. Vaikka voisi olla moni asia paremminkin, olen silti onnellinen ja tyytyväinen.
Nyt on oikeasti sellainen paljon ironisesti käytetty kiitollinen, siunattu onnellinen. Joulu meni ihanasti ja vielä on lomaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai niitä voi kuka tahansa herkkiä kukkaistunteitaan loukatun kokeva alta satanen herrasmies laputtaa vaikka 247. Kun ei omat sanat riitä, otetaan muut keinot käyttöön.
Eiköhän tähänkin kohta saada joku pulushakkimestari pätemään.
Pizzapäivä tiedossa kolmen päivän jouluruokaputken jälkeen! Ah onnea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuu vaan ap rohkeasti kaapista ulos! Se on nykyään ihan ok. 😊
Voisikohan joulupukki tuoda minullekin oman Chadin?
Ap
On tulossa. Kunhan nyt edes yhden päivän pystyisit olemaan kiltisti.
Joulupukki
Minulla olisi aikaa tulevana viikonloppuna joulun pyhien jälkeen. Voitaisiin ap tavata silloin. Tunnistat minut neilikasta jykevien leukojeni välissä.
Chad
Ap, muistathan treffimme?
Chad
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuu vaan ap rohkeasti kaapista ulos! Se on nykyään ihan ok. 😊
Voisikohan joulupukki tuoda minullekin oman Chadin?
Ap
On tulossa. Kunhan nyt edes yhden päivän pystyisit olemaan kiltisti.
Joulupukki
Minulla olisi aikaa tulevana viikonloppuna joulun pyhien jälkeen. Voitaisiin ap tavata silloin. Tunnistat minut neilikasta jykevien leukojeni välissä.
Chad
Ap, muistathan treffimme?
Chad
Ap ei tullut sovittuun aikaan tapaamispaikalle, eikä ilmoittanut esteestä. Ihan tässä leuka särkyy.
Chad
Yhyy, kukaan nainen ei voi olla koskaan onnellinen, koska minun, luomakunnan kruunun, ylväät ratkaisut aina eivät kelpaa niille kiittämättömille mokomille. Eilen viimeksi ratkottiin meidän ratkaisukeskeisten tosimiesten kesken nälänhädät ja maailmanrauha. Naiset oli onneksi sillä aikaa kaupassa.
Ai niin, mikäs ketju tämä olikaan? Taas yksi onnellisten miesten naiset sitä naiset tätä valivali uliketju? En kyllä jaksanut lukea, mutta teki mieli tulla vähän pätemään. Kuulkaas kun minulla on munat. Tänne siis varmasti on hyvä idea listata tämäkin uusi ja tuore miesten uivelluksenaihe.