Onko naisilla koskaan mikään hyvin?
Kommentit (196)
Netti on kyllä täynnä näitä feikkejä sydämiä kylväviä naisia, jotka oikeasti ovat aika myrkyllisiä ja katkeria. Se ei todellakaan tarkoita että heillä olisi kaikki hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kysymästä, minulla on kaikki hyvin. Onko sinulla itselläsi, ap?
Kiitos kysymästä. Juuri eilen mietin, ettei asoita joita koen ongelmaksi, edes tunnistaisi ongelmaksi jos olisi oikeita ongelmia.
Niin. Sellaista se joskus on, ja joskus asiat vain ratkeavat, etenevät ja muuttavat muotoaan ihan itsestään niin ettei niissä mitään ongelmaa lopulta edes ollutkaan. Hyvää ja rauhallista joulun aikaa Sinulle.
- se jota lainasit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täh? Miehethän ne ulisee koko ajan, joka hiton paikassa. Youtube ja x ja kaikki on TÄYNNÄ ulisevia miehiä.
Se on sitä parempaa ulinaa.
Joo. Miesten itsem##hatilastotkin on sitä parempaa huonosti vointia.
Ap, oletko mies?
Miksi lässytät naisista koko helvetin ajan?
Siitä puhe, mistä puute.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu näin ratkaisukeskeisenä toiminnan miehenä että ei. Valitusta jostain epäkohdasta ja jos sen korjaa, niin sitten korjattu väärin ja valitetaan siitä sekä kahdesta muusta aiheesta. Nainen valittaa, korjataan homma kuntoon ja siirrytään eteenpäin. Mutta kun se ongelman vatuloiminen on naisille pääasia, ei korjaaminen.
Ja miehet edustavat toista ääripäätä lei mitään ei sanota, vaikka elämä ympäriltä olisi romahtanut ja sisältä ja ulkoa tekisi kipeää. En näe sitäkään millään tavalla järkevänä.
Sitä kutsutaan resilienssiksi. Myrskyt eivät keikuta supertankkereita tai valtamerilaivoja samoin kuin pieniä poutasään huviveneitä.
Sitä kutsutaan typeryydeksi, ettei myönnä omia rajojaan. Kukaan ei kestä myrskyjä yksin ja hajoamatta, ja sen teeskentely on sairasta. Mies, joka ei koskaan valita, ei ole supersankari, vaan tollo.
Kyllä mä suurimmaksi osaksi päivistäni olen onnellinen. Hyvää yötä a bimp🤗
Vierailija kirjoitti:
Ei saa olla. Jos toinen nainen huomaa iloa ja valoa toisen naisen elämässä hän alkaa toimiin miten ne sammuisi. Kovin on hankalaa piilotella onnea.
Sama pätee miehiin. Suomessa sukupuolesta riippumatta toisen onni on aina itseltä pois.
On hyvin. Koska en tykkää huomiosta, tykkään olla rauhassa. Joskus mietin että varmaan kamalaa jos olisi huomiohakuinen tai muu loinen, joka aina tarvisi muilta jotain.
En tarvi muilta mitään ja olen onnellinen.
Vierailija kirjoitti:
Kun pääsee miehestä eroon. Olen jutellut aiheesta ystävueni kanssa ja jokaisella elämänlaatu ja tyytyväisyys parani kun heittivät miehen mäkeen.
Ja talouteen jäi pelivaraa, koska mies syö kolme kertaa painonsa verran ruokaa kuussa.
Katkeruus ei ole onnellisuutta. Katkeruus voi olla ymmärrettävää ja perustua tosiasioihin, mutta onnellisuutta se ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täh? Miehethän ne ulisee koko ajan, joka hiton paikassa. Youtube ja x ja kaikki on TÄYNNÄ ulisevia miehiä.
Se on sitä parempaa ulinaa.
Joo. Miesten itsem##hatilastotkin on sitä parempaa huonosti vointia.
No ihan on miesten oma vika sekin!
Vierailija kirjoitti:
Onnellisia naisia siis on. Miksi he elävät piilossa. Mikseivät käy missään?
Ai ryyppäämässä kuten sinä, luuseri? Eivät koe tarvetta siihen.
Vierailija kirjoitti:
Netti on kyllä täynnä näitä feikkejä sydämiä kylväviä naisia, jotka oikeasti ovat aika myrkyllisiä ja katkeria. Se ei todellakaan tarkoita että heillä olisi kaikki hyvin.
Tuliko yllätyksenä, että netissä juuri mihinkään ei voi luottaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun pääsee miehestä eroon. Olen jutellut aiheesta ystävueni kanssa ja jokaisella elämänlaatu ja tyytyväisyys parani kun heittivät miehen mäkeen.
Ja talouteen jäi pelivaraa, koska mies syö kolme kertaa painonsa verran ruokaa kuussa.
Katkeruus ei ole onnellisuutta. Katkeruus voi olla ymmärrettävää ja perustua tosiasioihin, mutta onnellisuutta se ei ole.
Paitsi jos ei ole katkera. Joskus suhde on lippuvaiheessaan niin huono, että sen loppuminen tekee onnelliseksi.
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu näin ratkaisukeskeisenä toiminnan miehenä että ei. Valitusta jostain epäkohdasta ja jos sen korjaa, niin sitten korjattu väärin ja valitetaan siitä sekä kahdesta muusta aiheesta. Nainen valittaa, korjataan homma kuntoon ja siirrytään eteenpäin. Mutta kun se ongelman vatuloiminen on naisille pääasia, ei korjaaminen.
Olet sokea, etkä ymmärrä feministisen tunnetyön tärkeyttä. Nuo muka-ratkaisunne vaan lisäävät eriarvoisuutta ja väkivaltaa.
Maailma ilman miehiä olisi kaikille parempi paikka elää.
Vierailija kirjoitti:
Itse olet myrkyllinen ja katkera senkin oksettava mies-sika
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja miehet edustavat toista ääripäätä lei mitään ei sanota, vaikka elämä ympäriltä olisi romahtanut ja sisältä ja ulkoa tekisi kipeää. En näe sitäkään millään tavalla järkevänä.
Sitä kutsutaan resilienssiksi. Myrskyt eivät keikuta supertankkereita tai valtamerilaivoja samoin kuin pieniä poutasään huviveneitä.
Ja tämä miesten "resilienssi" ilmenee alkoholismina, päihderiippuvuutena, muina rikoksina, maksuhäiriöinä ja naisen puutteen aiheuttanana ulinana vauvapistefissä. Ja: itsemurhina.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinun "elämänkokemuksesi" on peräisin netistä? Et taida tuntea yhtään naista oikeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet sokea, etkä ymmärrä feministisen tunnetyön tärkeyttä. Nuo muka-ratkaisunne vaan lisäävät eriarvoisuutta ja väkivaltaa.
Maailma ilman miehiä olisi kaikille parempi paikka elää.
Älä vihaa meitä kaikkia miehiä tuollaisten hyypiöiden takia. Feminismin ansiosta myös meille on tullut sopiva tilaisuus murtaa perinteistä mieskuvaa, joka sopii vain harvoille.
"Onko naisilla koskaan mikään hyvin?"
Minulla on monikin asia hyvin, mutta on myös joitakin asioita, jotka eivät ole hyvin. Osaan pystyn vaikuttamaan, osaan en.
Pyrin olemaan myönteinen ja kiinnittämään huomiota hyviin asioihin ja olemaan niistä kiitollinen. Silloin olen itse tyytyväisempi ja parempaa seuraa myös muille.
Ei saa olla. Jos toinen nainen huomaa iloa ja valoa toisen naisen elämässä hän alkaa toimiin miten ne sammuisi. Kovin on hankalaa piilotella onnea.