Onko naisilla koskaan mikään hyvin?
Kommentit (510)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Oletko kertonut isällesi kuinka paljon halveksut kaikkia miehiä ja myös häntä?"
En halveksu kaikkia miehiä, mutta tuntemani miehet ovatkin ihan normaaleja. Myös isäni halveksii ulvovia inceleitä ihan kympillä. Hän on sellainen aika tavallinen vanhempi mies, joka viihtyy autokisoissa ja kalalla. Ollaan joo tuopin äärellä keskusteltu tästä incelismistä.
Minunkin jo edesmennyt isäni lähinnä halveksui näitä ruikuttavia naisvihaaja luusereita. Hänet oli sodan nähneet vanhempansa kasvattaneet herrasmieheksi, ei ulisevaksi inceliksi.
Incelit pahoittivat selkeästi mielensä kun joku kertoi että on olemassa muitakin kuin ulisevia naisvihaaja inceleitä, eli oikeita herrasmiehiä.
Todellisuus sattuu. Jostain syystä inceleille jokainen epäincel-mies tuntuu olevan satuolento.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Miesviha -lanka taas..."
Jos palaat sinne ulikselle, löydät jotain ihan muuta. Jos nyt tarkkaan luet aloituksen ja mietit hetken, tätähän ap halusi. Lisäks täällä pari miesprovoilijaa. Eli miehet suoltaa miesvihaa ja sinä ihmettelet, et miks miesvihaa??
Ei miesvihaa ole olemassa. Miksi pelaat incelin pussiin?
Vierailija kirjoitti:
On toki kun on musta, isokullinen polkija...ooh...
Jahha ja ap fantasioi jälleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Oletko kertonut isällesi kuinka paljon halveksut kaikkia miehiä ja myös häntä?"
En halveksu kaikkia miehiä, mutta tuntemani miehet ovatkin ihan normaaleja. Myös isäni halveksii ulvovia inceleitä ihan kympillä. Hän on sellainen aika tavallinen vanhempi mies, joka viihtyy autokisoissa ja kalalla. Ollaan joo tuopin äärellä keskusteltu tästä incelismistä.
Kuulostaa melko toksiselta maskuliinisuudelta tuollainen autokisa- ja kalameiniki. Ei lainkaan feminististä ilmastoystävällistä toimintaa. Hyvä, että halveksii inceleitä, mutta minä kyllä halveksin isääsikin. "Tavalliset" setämiehet ovat usein kaikista pahimpia
No, en minäkään isäni kaikkia piirteitä ihan kympillä arvosta. Ei hän kuitenkaan mitenkään mahdottoman toksinen ole. Kutsuu itseään myös koiran isiksi.
Ihme Tukholma-syndrooma sinulla kun jotain likaisia setämiehiä tuolla tavalla paapot, joka täyttää kaikki heterotoksisen setämiehen kriteerit.
Ja tätä vielä sairaassa yhteiskunnassamme pidetään "normaalina"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos palaat sinne ulikselle, löydät jotain ihan muuta. Jos nyt tarkkaan luet aloituksen ja mietit hetken, tätähän ap halusi. Lisäks täällä pari miesprovoilijaa. Eli miehet suoltaa miesvihaa ja sinä ihmettelet, et miks miesvihaa??
Ei miesvihaa ole olemassa. Miksi pelaat incelin pussiin?
No onhan se kiva, että edes joku kerran pelaa incelin pusseilla.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut onnellinen siitä saakka kun potkin sian pellolle 1.11.2024.
Minä myös elokuusta 1999 asti. Elämäni parhaita vuosia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikea asenne toisin kuin näillä setämiesten paapojilla ja incelin ymmärtäjillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnellisia naisia siis on. Miksi he elävät piilossa. Mikseivät käy missään?
Ai ryyppäämässä kuten sinä, luuseri? Eivät koe tarvetta siihen.
Miksi sinäkin naisena sorrut henkilökohtaisuuksiin kun ärsyttää?
Minä taas olen mies ja olen samaa mieltä: miksi naiset olisivat siellä missä sinä? Onnellisuutensa taso säilyy kun valittavat pahanilmanlinnut pysyvät kaukana.
Hyvä yritys, pirjo.
Eli myönnät että on mielestäsi ihan mahdotonta että mies olisi kykenevä myötätuntoon? No, jos näin on niin toivon että munalliset pysytte kaukana naisista.
Eri
No minulla ainakin kaikki on todella hyvin.
Pallielukat ovat käytännöllisesti katsoen psykopaatteja. Myötätuntoa heillä ei ole lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole miesvihaa, jos haluan elää rauhassa!
Miehet ovat omalla käytöksellään osoittaneet, että se on mahdollista ainoastaan yhteiskunnassa, jossa ei ole miehiä (ainakaan vapaasti liikkuvia sellaisia).
Vierailija kirjoitti:
Pallielukat ovat käytännöllisesti katsoen psykopaatteja. Myötätuntoa heillä ei ole lainkaan.
Onko tämä nyt sellaista itsensä ilmiantamista? Aika ironinen viesti.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on niin valitettavan totta. Oma perse on näille apinoille aina tärkein.
Siitoshullu on näköjään päässyt taas lomille suljetulta osastolta :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään menee ihan kivasti. Sain just tietää, että tulin valituksi uuteen työpaikkaan: päälliköksi teknisellä alalla.
T. N50
Onnea! Kiva ennakkojoululahja.
Kiitos! Niin oli :)
Vierailija kirjoitti:
Siitoshullu on näköjään päässyt taas lomille suljetulta osastolta :D
Siitoshullu on mun paras kaveri, et nyt tuu pilaamaan tänne hyvää meininkiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Setämiehet on usein aika kuumia. Toisin kuin incelit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Setämiehet on usein aika kuumia. Toisin kuin incelit.
Hyi olkoon. Joku kaljamahainen irstas setä oksennus
Incelit tai muutkaan pallielukat eivät ole "kuumia" vaan toksisia
On toki kun on musta, isokullinen polkija...ooh...