Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko naisilla koskaan mikään hyvin?

Vierailija
21.12.2025 |

Osaavatko maiset olla onnellisia, ikinä?

Kommentit (510)

Vierailija
401/510 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut onnellinen siitä saakka kun potkin sian pellolle 1.11.2024.

Minä myös elokuusta 1999 asti. Elämäni parhaita vuosia.

Oikea asenne toisin kuin näillä setämiesten paapojilla ja incelin ymmärtäjillä.

Setämiehet on usein aika kuumia. Toisin kuin incelit.

Hyi olkoon. Joku kaljamahainen irstas setä oksennus

Incelit tai muutkaan pallielukat eivät ole "kuumia" vaan toksisia

No siis joku Ville Myllyrinne. Mieti.

Vierailija
402/510 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lakkaa ap ulkoistamasta negativiisia tunteitasi. Ota niistä itse vastuu. Sano suoraan: minulla ei ole koskaan mikään hyvin, koska sitähän sinä oikeasti ajattelet. 

Reflektointi ei ole oikein koskaan ollut mun juttu. Eikös se ole vähän neitimäistäkin?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/510 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Meillä oli kaikkea, paremmin kuin muilla. Silti vaimolle ei riittänyt mikään. Samaa näkyy naapurustossa. Ero tuli, kun vaimo halusi olla onnellinen. Meillä oli varmasti 90-95% asioista, mistä monet naiset haaveilevat. Ex-vaimo etsii nyt sitä puuttuvaa 5-10%. Tuskin löytää. Luulen, että hän löytää sen puuttuvan osan, mutta sitten saattaa puuttua 50% muita asioita."

Tästä näkee sen, ettei kaikilla miehillä ole mitään käsitystä siitä, mikä tekee naisen onnelliseksi. Jos teillä olis ollut kaikkea sen 90%, ei vaimosi olisi lähtenyt. Täällä aina väitetään, et naisia kiinnostaa vaan raha. Ja sit ihmetellään, miks se lähti, vaik sitä rahaakin olis. 

Meillä oli vaihe, jolloin harkitsin lähtemistä vakavasti. Elämässä oli joo kaikkea, ulkopuolisen mielestä. Paitsi hyvä parisuhde. Olin siis onneton mieheni kanssa. Hänen käytös oli siihen pitkälti syynä. Hän oivalsi tämän ihan itse. Ja muutti käytöstään. Koska ei halunnut erota. Tästä nyt aikaa kakskytvuotta, ja edelleen olemme naimisissa.

Vierailija
404/510 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kai tässä on taustalla perpektiiharha. Eli iso osa ei valita, mutta ne jotka valittavat, tekevät sen äänekkäästi ja kaikkialla. "

Tässä on myös se, että osa miehistä kuulee valituksena sen, kun sanoo ajatuksiaan ääneen. Jopa jostain tapahtuneesta kertominen koetaan uhriutumisena ja valituksena. Tämä tuli hyvin esille meetoon myötä. Jengi valitti siitä, kun naiset kertoivat kokemuksistaan. Jostain syystä niistä puhuminen oli paha, ei se, että pahoja tapahtuu. Tämä logiikka on minulle mysteeri. 

Vierailija
405/510 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kai tässä on taustalla perpektiiharha. Eli iso osa ei valita, mutta ne jotka valittavat, tekevät sen äänekkäästi ja kaikkialla. "

Tässä on myös se, että osa miehistä kuulee valituksena sen, kun sanoo ajatuksiaan ääneen. Jopa jostain tapahtuneesta kertominen koetaan uhriutumisena ja valituksena. Tämä tuli hyvin esille meetoon myötä. Jengi valitti siitä, kun naiset kertoivat kokemuksistaan. Jostain syystä niistä puhuminen oli paha, ei se, että pahoja tapahtuu. Tämä logiikka on minulle mysteeri. 

Joo. Myöskään oman hyvän olon sanoittaminen ei toisaalta kelpaa sekään monille miehille. Kun itsellä on paha olla, toisella täytyy myös olla, vai mitä ihmettä.

Vierailija
406/510 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin tyypillistä logiikkaa monille miehille. Vähän samantyyppistä ajattelua viljelevät ap:n tyyliset "miehet", joista on ok puhua naisista törkein sanankääntein, mutta jos vähänkin antaa takaisin, tulee pojulle pipi sieluun.

Vierailija
407/510 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa naistentönimisketjussa on myös hienosti esillä toksinen maskuliinisuus lieveilmiöineen.

Vierailija
408/510 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unisex veskissä puhelimella äänitettyjä keskusteluja, osalla ei ole muuta mielessä kuin stressaaminen:

Naiset:

- onks sul ripsarii, mä en voi mennä tonne...

- siis näkee joku tän, oisko sul mitään...

- voidaanko olla siinä yhdessä ettei joku nää...

- siis mitä jos se tulee sinne aikasemmin niin....

Miehet:

- siis onks Tappara johdossa, kuka teki avausmaalin

- ai missä se oli korjattavana, pitikö koko putki vaihtaa...

- katoitko eilen Salkkari kun se oli...

Vierailija
409/510 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unisex veskissä puhelimella äänitettyjä keskusteluja, osalla ei ole muuta mielessä kuin stressaaminen:

Naiset:

Miehet:

Kattava ja yleispätevä otos siis. Kuka ihmeen pervo nauhoittaa vessassa vieraiden ihmisten keskusteluja? Kai otit myös salakuvia?

Vierailija
410/510 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset:

Miehet:

Kattava ja yleispätevä otos siis. Kuka ihmeen pervo nauhoittaa vessassa vieraiden ihmisten keskusteluja? Kai otit myös salakuvia?

No kiva. Se tästä vielä puuttuukin, että joku incel päivystää vessakopissa katkis kädessä tekemässä oman elämänsä salapoliisityötä.

Vierailija
411/510 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä hyvä ketju tämä

Vierailija
412/510 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä hyvä ketju tämä

Jep. Nämä incelien puuhat ovat kyllä sellaisia, ettei näitä voisi edes keksiä. 

Vierailija
413/510 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, viitisen minuuttia syntymästä saakka. Sen jälkeen pitää alkaa olla miesten kanssa tekemisissä.

Vierailija
414/510 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset:

Miehet:

No kiva. Se tästä vielä puuttuukin, että joku incel päivystää vessakopissa katkis kädessä tekemässä oman elämänsä salapoliisityötä.

No siksi ne pitää hävittää! Kiva, nyt joudun joka WC-käynnillä tarkkailemaan, onko pönttöön piiloutunut incel :(

Vierailija
415/510 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

""Yhteiskunnassa aika moni taho yrittää tukea ulvovien incelien mielenterveyttä ja elämänhallintaa ja päihteettömyyttä, mutta kannettu vesi pysyy tässäkin asiassa aika huonosti kaivossa.""

"Oletko kertonut isällesi kuinka paljon halveksut kaikkia miehiä ja myös häntä?"

Eihän kaikki miehet ole naisia vihaavia inceleitä! Ei varmaan hänen isänsäkään, kun on kerran lapsenkin saanut.

Vierailija
416/510 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Oletko kertonut isällesi kuinka paljon halveksut kaikkia miehiä ja myös häntä?"

En halveksu kaikkia miehiä, mutta tuntemani miehet ovatkin ihan normaaleja. Myös isäni halveksii ulvovia inceleitä ihan kympillä. Hän on sellainen aika tavallinen vanhempi mies, joka viihtyy autokisoissa ja kalalla. Ollaan joo tuopin äärellä keskusteltu tästä incelismistä."*

"Ajattelinkin, että trollaat täällä kännissä. Valinta se on sekin. "

Asiallinen kommentti ja sinä tulkitset sen trolliksi. Sellanen projisointi tällä kertaa.

Eri

Vierailija
417/510 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin harvoin. Se johtuu siitä, että elämä on kevempaa keksittyjen ongelmien kanssa. Ihan kuin vammaiset kävisivät skabaa siitä, että kuka heistä on se vammaisin. 

Vierailija
418/510 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halveksu kaikkia miehiä, mutta tuntemani miehet ovatkin ihan normaaleja. Myös isäni halveksii ulvovia inceleitä ihan kympillä. Hän on sellainen aika tavallinen vanhempi mies, joka viihtyy autokisoissa ja kalalla. Ollaan joo tuopin äärellä keskusteltu tästä incelismistä.

Kuulostaa melko toksiselta maskuliinisuudelta tuollainen autokisa- ja kalameiniki. Ei lainkaan feminististä ilmastoystävällistä toimintaa. Hyvä, että halveksii inceleitä, mutta minä kyllä halveksin isääsikin. "Tavalliset" setämiehet ovat usein kaikista pahimpia"

Et siis tiedä, mitä toksinen maskuliinisuus tarkoittaa. 

Vierailija
419/510 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Aina vaan kitisevät kuin akat.

Vierailija
420/510 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaavatko maiset olla onnellisia, ikinä? 

En tiedä maisista, mutta naiset osaavat kyllä. Mutta senhän sinä toki tiesitkin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme