Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko naisilla koskaan mikään hyvin?

Vierailija
21.12.2025 |

Osaavatko maiset olla onnellisia, ikinä?

Kommentit (510)

Vierailija
341/510 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jee, tästähän saisi livenä ihan mukavan poikien illan :3

Mutta siis joo, Miehet ovat sikoja!!!"

Ovat!!111 Poikien illassa sitten nähdään, kenellä on tekoparta ja kenellä oikea. Toivon, että joulupukilla ainakin olisi oikea.

Vierailija
342/510 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen onnellinen ja vapaa. Vapaus toi onnen. 

N

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/510 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä osaan. Olen onnellisimmillani ilman miestä.

Naiset puhuvat yhtä ja tekevät toista. Ne hehkuttavat sinkkuelämää ja samalla syövät ennätysmääriä mielialalääkkeitä. 

Vierailija
344/510 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli kaikkea, paremmin kuin muilla. Silti vaimolle ei riittänyt mikään. Samaa näkyy naapurustossa. Ero tuli, kun vaimo halusi olla onnellinen. Meillä oli varmasti 90-95% asioista, mistä monet naiset haaveilevat. Ex-vaimo etsii nyt sitä puuttuvaa 5-10%. Tuskin löytää. Luulen, että hän löytää sen puuttuvan osan, mutta sitten saattaa puuttua 50% muita asioita.

Tuttu tarina. Naiset ovat luonnostaan tyytymättömiä kaikkeen ja sitä pitää oppia hallitsemaan. Naiselle pitää sanoa ei ja antaa vain vähän sitä mitä hän haluaa. Antamalla kaiken olet tylsä ja ennalta-arvattava. 

Aah! Laatikkoleukainen lentäjäkirurgialfa saapui paikalle! Palvon!

T. Ulvova incel

Jännää miten moni pojunen alustalla ei tajua homouttaan, vaikka se on naisille täysin ilmeistä. Miehet palvoo toistensa statusta, leukaa, lihaksia ja  k y r p i ä ja haaveilee perseseksistä.  Joten ei tuossa mitään epäselvää ole, paitsi jos vinkupiippimies itse ei myönnä mikä on.

Ap:n ja monen muun miehen onni löytyy siitä, että myöntää itselleen selvät  tosiasiat.

Vierailija
345/510 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset puhuvat yhtä ja tekevät toista. Ne hehkuttavat sinkkuelämää ja samalla syövät ennätysmääriä mielialalääkkeitä. 

Lähde?

Mielenterveyden hoitaminen on tärkeää. Hoidettu vaiva on entinen vaiva. Hoitamattomana vaivat kroonistuvat ja lopputulos on viinaa kiskova, hampaaton laitapuolen inceli, joka itkee jouluna yksinäisyyttään paskaläävässä.

Vierailija
346/510 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sekö muka parantaisi tilannetta että naisella olisi joku narsistinen kuspää ukko siinä rinnalla? Se on kuule ihan tutkittu fakta että naiset elävät pidempään jos heillä ei ole mieskumppania. 

Vierailija
347/510 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei incelin onni naisista löydy vaan hyvinkin sieltä ahdistuslääke-/ antidepressanttilääkityksestä, säännöllisestä elämästä, liikunnasta.

Kun ei myönnä sairauttaan, se kroonistuu ja syytä kärttyisään oloon etsitään sitten esim naisista, jotka kiertävät kaukaa sekopääukon.

Vierailija
348/510 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään menee ihan kivasti. Sain just tietää, että tulin valituksi uuteen työpaikkaan: päälliköksi teknisellä alalla. 

T. N50

Vierailija
349/510 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Röllipoika on hyvin, hyvin tyytyväinen. Vähän tylsää vaan kun ei ole älykästä juttuseuraa.

Vierailija
350/510 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli kaikkea, paremmin kuin muilla. Silti vaimolle ei riittänyt mikään. Samaa näkyy naapurustossa. Ero tuli, kun vaimo halusi olla onnellinen. Meillä oli varmasti 90-95% asioista, mistä monet naiset haaveilevat. Ex-vaimo etsii nyt sitä puuttuvaa 5-10%. Tuskin löytää. Luulen, että hän löytää sen puuttuvan osan, mutta sitten saattaa puuttua 50% muita asioita.

Tuttu tarina. Naiset ovat luonnostaan tyytymättömiä kaikkeen ja sitä pitää oppia hallitsemaan. Naiselle pitää sanoa ei ja antaa vain vähän sitä mitä hän haluaa. Antamalla kaiken olet tylsä ja ennalta-arvattava. 

Aah! Laatikkoleukainen lentäjäkirurgialfa saapui paikalle! Palvon!

T. Ulvova incel

Jännää miten moni pojunen alustalla ei tajua homouttaan, vaikk

Tämä. Mie oon monta kertaa miettinyt että nämä naisvihaaja ukot on niin syvällä kaapissa että eivät itsekään sitä tajua. Palvovat miehiä ja näitä "miehisyyden" piirteitä jotka eivät ole naisten mielestä viehättäviä, ainoastaan h@m@o miesten mielestä.

Vierailija
351/510 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähde?

Mielenterveyden hoitaminen on tärkeää. Hoidettu vaiva on entinen vaiva. Hoitamattomana vaivat kroonistuvat ja lopputulos on viinaa kiskova, hampaaton laitapuolen inceli, joka itkee jouluna yksinäisyyttään paskaläävässä.

Yhteiskunnassa aika moni taho yrittää tukea ulvovien incelien mielenterveyttä ja elämänhallintaa ja päihteettömyyttä, mutta kannettu vesi pysyy tässäkin asiassa aika huonosti kaivossa.

Vierailija
352/510 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Röllipoika on hyvin, hyvin tyytyväinen. Vähän tylsää vaan kun ei ole älykästä juttuseuraa.

No ainakin joku mies on kerrankin tyytyväinen johonkin edes hetken. Sama se, mihin. Tätä pitäisi jotenkin juhlia. Skumppaa, anyone?

Vierailija
353/510 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään menee ihan kivasti. Sain just tietää, että tulin valituksi uuteen työpaikkaan: päälliköksi teknisellä alalla. 

T. N50

Onnea! Kiva ennakkojoululahja. 

Vierailija
354/510 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luin tutkimuksen, jossa todettiin miesten onnellisuuden lisääntyvän kun testosteroni vähenee. 

Kivesten poisto voisi toimia inceleille paremmin kuin mielialaläåkitys.

Oliko ns. feministinen tutkimus? Lehdistössäkin paljon juttuja, kuinka esim. lääkeresistentti masennus poistunut t-korvaushoidolla. Testotasothan ovat koko 1900-luvun laskeneet kuten myös onnellisuus.

Kerro toki mitä hyvää miesten testosteronin huuruiset väkivallan teot ovat kenenkään onnellisuuteen vaikuttaneet, muuten kuin negatiivisesti?

Vierailija
355/510 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan kun sehän tarkoittaisi suoraan sitä että nainen tyytyisi johonkin eikä oli aihetta vaatia aina lisää ja lisää mitä jokainen nainen tekee. Naisten ajatusmalli on se että jos tänään saa mieheltä kukkia niin huomenna pitää vähintään saada kukkia ja suklaata ja seuraavan päivänä pitää vähintään saada kukkia ja suklaata sekä siihen päälle jotain. Naisille ei koskaan mikään riitä vaan aina pitää saada mieheltä lisää ja lisää

No voi hellanlettas kun tuli taas "miehen" (=rotan) suusta se että mitä naiset ajattelevat. Voi prkele että te jotkut ukot osaatte olla naurettavia, kun luulette tietävänne niin paljon naisten "ajatusmallista".

Vierailija
356/510 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen töissä yhdellä asiantuntija-alla vähän olosuhteiden pakosta, ei ole mikään unelma-ala. Aika naisvaltainen ala, ja 98% kaikista kollegoistani on naisia, omassa tiimissäni 100%. Oma esihenkilönikin, ja pykälää ylempi välipomo, on nainen, kumpikin minua nuorempia. 

Voi sitä kaaosta, tunteiden vellomista, kaikkien loputonta mielenpahoittamisen välttämistä, tyhjänpäiväistä kikattelua ja lässytystä, epäjohdonmukaisia päätöksiä jne. Siinä sivussa puhutaan pahaa toisista naisista selän takana, ja ollaan muutenkin kateellisia. Yksikään noista johtoasemiin edenneistä ei ole pätevyydellään sinne päinkään riittävä, mutta ovat ehkä osanneet puhua pestit itselleen. Lisäksi minua kohdellaan todellakin eri tavoin (jyrkemmin, vaaditaan enemmän), kuin joitakin naiskollegoita. Työstäni ei mm. kiitosta saa, kun taas toista kiitellään vuolaasti paljon pienemmästä panoksesta. 

Jos jotain positiivista, niin harvana miehenä saan kyllä aika kivasti huomiota, ja useampi on ollut minusta kiinnostunut. 

M44

Vierailija
357/510 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähde?

Yhteiskunnassa aika moni taho yrittää tukea ulvovien incelien mielenterveyttä ja elämänhallintaa ja päihteettömyyttä, mutta kannettu vesi pysyy tässäkin asiassa aika huonosti kaivossa.

Oletko kertonut isällesi kuinka paljon halveksut kaikkia miehiä ja myös häntä?

Vierailija
358/510 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen töissä yhdellä asiantuntija-alla vähän olosuhteiden pakosta, ei ole mikään unelma-ala. Aika naisvaltainen ala, ja 98% kaikista kollegoistani on naisia, omassa tiimissäni 100%. Oma esihenkilönikin, ja pykälää ylempi välipomo, on nainen, kumpikin minua nuorempia. 

Voi sitä kaaosta, tunteiden vellomista, kaikkien loputonta mielenpahoittamisen välttämistä, tyhjänpäiväistä kikattelua ja lässytystä, epäjohdonmukaisia päätöksiä jne. Siinä sivussa puhutaan pahaa toisista naisista selän takana, ja ollaan muutenkin kateellisia. Yksikään noista johtoasemiin edenneistä ei ole pätevyydellään sinne päinkään riittävä, mutta ovat ehkä osanneet puhua pestit itselleen. Lisäksi minua kohdellaan todellakin eri tavoin (jyrkemmin, vaaditaan enemmän), kuin joitakin naiskollegoita. Työstäni ei mm. kiitosta saa, kun taas toista kiitellään vuolaasti paljon pienemmästä panoksesta. 

Jos jotain positiivista, niin harvana miehenä saa

Cool story bro.

Vierailija
359/510 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua kyllä naurattaa tää keskustelu. Pallistiset. Kyrväkkäät. 😂

O-ho-hooo ONNELLISET.

Pallilliset v*tuun palstalta! Ei miehiä palstalle, ei miehiä minnekään!

Olet esimerkki naisesta, joka ei koskaan ole ollut tyytyväinen, eikä koskaan tulekaan olemaan. Liikaa vihaa ja aggressiota, toksisuutta.

Paitsi, ettei tuokaan ole nainen.

Vierailija
360/510 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei incelin onni naisista löydy vaan hyvinkin sieltä ahdistuslääke-/ antidepressanttilääkityksestä, säännöllisestä elämästä, liikunnasta.

Kun ei myönnä sairauttaan, se kroonistuu ja syytä kärttyisään oloon etsitään sitten esim naisista, jotka kiertävät kaukaa sekopääukon.

Ei ketään kiinnosta jonkun incelin onni, hävittää ne pitäisi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme