Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työkaveri seksuaalisesti kiinnostunut? Kuumaa-kylmää käytöstä vuorotellen, on ehkä varattu.

Vierailija
21.12.2025 |

Tulemme toimeen hyvin henkilökemioiden puolesta ja ollut hyvää seuraa työskennellä. Molemmat olemme olleet asiallisia vaikka kemia välillämme tuntuu toisinaan hyvinkin voimakkaalta. Se kemia on ollut ajoittain jopa kiusallista, joten olemme molemmat käyttäytyneet sitten kylmästi ja sitten taas lähentyneet. Välillä on ujo, varautunut, tavarat tippuilee käsistä kun tulen samaan tilaan, on jännittynyt ja epävarma vaikka normaalisti on hyvin itsevarman oloinen ihmisten kanssa. Viime aikoina olen alkanut näkemään, että hän mittailee silmillään kroppaani. Katselee alhaalta ylöspäin ja hymyilee. Flirttailee aika näkyvästi katseellaan ja äänensävy pehmeämpi. Sitten taas kylmenee ja etääntyy. Kyselee paljon elämästäni, haluaa tutustua selvästi minuun. 

Olen miettinyt onkohan hän eroamassa vai tahtooko flirttailla omaksi huvikseen. 

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et edes tiedä onko parisuhteessa ja mietit flirttaileeko? Ihan on oman pääsi sisäistä fantasiaa nyt tämä. Kommunikoitte ilmeisesti vaan kehon kielellä, kun ihmisten parisuhdestatukset on duunissa ihan yleisesti tiedossa, jos tekee siellä muutakin kuin piileskelee vessassa.

Vierailija
22/54 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On surullista myös että yleisesti pyyteetön kiltteys, toisten huomiointi ja kohteliaisuus yleisesti (tai vaikkapa työpaikalla) on niin harvinaista että se sekoitetaan helposti flirttailuksi tai kiinnostuksesi. Olen kärsinyt tästä itse ja joutunut olemaan vähemmän kiva (=vähemmän omaisten) ettei ihmiset luule minun olevan heistä kiinnostuneita enemmän kuin kaverina. Vaikka kohtelen lähtökohtaisesti kaikkia samalla tavalla niin ei, ei mene jakeluun että joku voi olla aidosti kiinnostunut asioistasi ja ystävällinen sinulle ilman taka-ajatuksia. Uuvuttavaa 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ollut mieheni kanssa naimisissa vuosia, kun tutustuin töissä sitoutumiskammoiseen mieheen (joka oli saanut ensimmäisen lapsen juuri, vähän vanhemmalla iällä). 

Hän oli aivan ihana ja hurmaava, olin ihan rakastunut häneen ja mietin jopa eroa omasta miehestäni! Siis valmis hyppäämään johonkin juttuun miehen kanssa jolla oli VAUVA kotona ja hääräili lapsensa äidin selän takana!! 

Olin tälle toiselle miehelle varmasti varalla kun teki eroa lapsensa äidistä. Kun jutusta ei sitten tullutkaan mitään niin hän paljastuikin olevan ihan kusipää. Siis kun en eronnutkaan eikä saanut pillua. 

Mitä mulle kävi, no se on toinen juttu, mutta läksyni olen oppinut. 

Varattuja ei katsella, omaa puolisoa pitää kunnioittaa, ihastus voi muuttua sairaaksi ja töissä kärsii ihan takuulla ihastumisen takia JOKU enemmin tai myöhemmin.

Vierailija
24/54 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa ettei AP kerro itsestään mitään ettei jää tästä omasta epäammattimaisuudestaan työpaikalla kiinni.

Vierailija
25/54 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On surullista myös että yleisesti pyyteetön kiltteys, toisten huomiointi ja kohteliaisuus yleisesti (tai vaikkapa työpaikalla) on niin harvinaista että se sekoitetaan helposti flirttailuksi tai kiinnostuksesi. Olen kärsinyt tästä itse ja joutunut olemaan vähemmän kiva (=vähemmän omaisten) ettei ihmiset luule minun olevan heistä kiinnostuneita enemmän kuin kaverina. Vaikka kohtelen lähtökohtaisesti kaikkia samalla tavalla niin ei, ei mene jakeluun että joku voi olla aidosti kiinnostunut asioistasi ja ystävällinen sinulle ilman taka-ajatuksia. Uuvuttavaa 

* vähemmän omaitseni😅 autocorrect 

Vierailija
26/54 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö ole kertonut sitten mitään omasta elämästään vai miksi päättelet että on ehkä varattu?

Kiinnostunut henkilö välttää puhumasta puolisostaan.

Ei. Mies voi olla erittäin onnellisesti ja uskollisesti varattu, sormuskin sen yleensä kertoo, ja pitää sen privaattielämänsä eli vaimon ja kaiken oman ja hyvän elämän viisaasti pääosin omana tietonaan, koska on privaatti ihminen. Miksi mies lavertelisi liikaa henkilökohtaisen elämänsä tärkeimpää ja rakkainta jollekin hemmetin työkaverille, joka ei ole mitään enempää kuin työkaveri. Mutta onhan miehiäkin moneen junaan, joten ehkä jotkut juoruavat kuin naiset kaiken töissä. Enpä ole moiseen törmännyt itse.

Vierailija
27/54 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin ollut mieheni kanssa naimisissa vuosia, kun tutustuin töissä sitoutumiskammoiseen mieheen (joka oli saanut ensimmäisen lapsen juuri, vähän vanhemmalla iällä). 

Hän oli aivan ihana ja hurmaava, olin ihan rakastunut häneen ja mietin jopa eroa omasta miehestäni! Siis valmis hyppäämään johonkin juttuun miehen kanssa jolla oli VAUVA kotona ja hääräili lapsensa äidin selän takana!! 

Olin tälle toiselle miehelle varmasti varalla kun teki eroa lapsensa äidistä. Kun jutusta ei sitten tullutkaan mitään niin hän paljastuikin olevan ihan kusipää. Siis kun en eronnutkaan eikä saanut pillua. 

Mitä mulle kävi, no se on toinen juttu, mutta läksyni olen oppinut. 

Varattuja ei katsella, omaa puolisoa pitää kunnioittaa, ihastus voi muuttua sairaaksi ja töissä kärsii ihan takuulla ihastumisen takia JOKU enemmin tai myöhemmin.

Sinun kaltaisia ihmisiä arvostan, koska  puhut rehellisesti omista kipeistä kokemuksista, etkä uhriudu minkään paskan tekosyyn taakse. Tunteita voi tulla, voimakkaitakin, mutta niitä ei ole pakko kuunnella, järki on meillä kaikilla ja on ihan fiksua katsella kokonaiskuvaa ennenkuin kusee omiin, muiden ja myös mahdollisesti työpaikan muroihin. Jopa kaksi sinkkua samassa työpaikassa voi olla riski, mutta miljoona kertaa parempi kuin joku tämmöinen pettämiseen perustuva sinkun-varatun tai varatun-varatun sekoilu

Vierailija
28/54 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävällisyys ei tarkoita, että olisi kiinnostunut sinusta. Mitenkäs, oletko sinä kysynyt häneltä mitään? Vielä ei ilmeisesti parisuhdestatus ole selvinnyt? Yleensä aika nopeasti käy normaalisti selville, onko joku varattu vai ei. Miten pitkään olette tunteneet?

Vierailija
29/54 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:n vastauksia odotellessa. Vai oletko kenties juuri töissä keskittymässä itse työntekoon vai tähän päätäsi vaivaavaan kuvioon :)? 

Vierailija
30/54 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystävällisyys ei tarkoita, että olisi kiinnostunut sinusta. Mitenkäs, oletko sinä kysynyt häneltä mitään? Vielä ei ilmeisesti parisuhdestatus ole selvinnyt? Yleensä aika nopeasti käy normaalisti selville, onko joku varattu vai ei. Miten pitkään olette tunteneet?

AP:stä tulee kieltämättä sellainen bimbo vaikutelma joka itse ihastuu samantien johonkin vastakkaisen sukupuolen edustajaan ja sitten ruokkii fantasioitaan näillä omilla tulkinnoillaan. Niin käy yleensä naisilla, joiden elämäntehtävä on elää miehiä varten. Googlatkaa boy crazy girl/women. Raskaita ihmisiä ja hyvin epäluotettavia ystävinä.

Vierailija
31/54 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panosta ulkonäköösi käyttämällä tyylikkäitä asusteita esim. verkkosukkahousut ja korkeakorkoiset kengät.

Vierailija
32/54 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko kuvailla äänensävyä? 

Vierailija
33/54 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nyt vaan on tyhmää yrittää alkaa, tai jopa alkaa työpaikka.oroksi. Ne tarinat päättyvät miltei aina todella kurjasti. Hienolla naisella on tyyliä käytöksessään sekä itsekunnioitusta, kykyä empatiaan ja älyä päässä. Nuo jo itsessään estävät ihan mittavan määrän typeryyksiä tapahtumasta elämässä.

Vierailija
34/54 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siirtyykö puhuessaan lähemmäksi ja hakeeko katsekontaktin?

Vierailija
35/54 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siirtyykö puhuessaan lähemmäksi ja hakeeko katsekontaktin?

Usein hänellä on selvä erektio ja liikehtii levottomasti.

Vierailija
36/54 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin ko miehelle pakastin koko ajan ja antaisin ymmärtää että on seksuaalista häirintää jopa se tuijottelu.

Vierailija
37/54 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on tuttua, meillä töissä oli kaltaisesi "ihmistenlukija", joka koki milloin kenenkin olevan kiinnostunut. Oli kaikenlaisia merkkejä ja vetäytymistä ja kun hän sitten huomasi, että oli tulkinnut kaiken väärin, alkoi syyttely seksuaalisesta häirinnästä, koska "saapui samaan aikaan kopiokoneelle kuin minäkin ja katsoi pitkään".

No en minä pienestä hätkähdä enkä usko muiden työtekijöiden minusta olevan kiinnostuneita vaikka on ollut kaksimielisiä huumoria, muutenkin hauskaa ja hyvät välit. Kuitenkin kun ilmassa on kemiaa niin sen kyllä aistii ja jatkunut jo niin pitkään etten voi olla huomioimatta käytöstä, joka muuttuu seurassani. 

Ymmärräpä nyt heti alkuun, että tuntemasi kemia on sinun omia hormonejasi ja aivokemiaasi: sinä koet henkilön kiinnostavana ja tunnet kehosi erittämiå kemiallisia aineita.  Toinen ei välttämättä tunne muuta kuin erikoisen, vähän epäammattimaisen käytöksesi ja reagoi siihen.

Vierailija
38/54 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Panosta ulkonäköösi käyttämällä tyylikkäitä asusteita esim. verkkosukkahousut ja korkeakorkoiset kengät.

Vilauttele tilaisuuden tullen ja työnnä tissit hänen naamalleen. Kyllä se siitä.

Vierailija
39/54 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vilauttele tilaisuuden tullen ja työnnä tissit hänen naamalleen. Kyllä se siitä.

Kannattaa myös laittaa minihame ja unohtaa pikkuhousut. 

Vierailija
40/54 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä häntä deiteille. Hän voi olla elämäsi mies ja elätte onnellisina elämänne loppuun saakka.