Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkaveri seksuaalisesti kiinnostunut? Kuumaa-kylmää käytöstä vuorotellen, on ehkä varattu.

Vierailija
21.12.2025 |

Tulemme toimeen hyvin henkilökemioiden puolesta ja ollut hyvää seuraa työskennellä. Molemmat olemme olleet asiallisia vaikka kemia välillämme tuntuu toisinaan hyvinkin voimakkaalta. Se kemia on ollut ajoittain jopa kiusallista, joten olemme molemmat käyttäytyneet sitten kylmästi ja sitten taas lähentyneet. Välillä on ujo, varautunut, tavarat tippuilee käsistä kun tulen samaan tilaan, on jännittynyt ja epävarma vaikka normaalisti on hyvin itsevarman oloinen ihmisten kanssa. Viime aikoina olen alkanut näkemään, että hän mittailee silmillään kroppaani. Katselee alhaalta ylöspäin ja hymyilee. Flirttailee aika näkyvästi katseellaan ja äänensävy pehmeämpi. Sitten taas kylmenee ja etääntyy. Kyselee paljon elämästäni, haluaa tutustua selvästi minuun. 

Olen miettinyt onkohan hän eroamassa vai tahtooko flirttailla omaksi huvikseen. 

Kommentit (78)

Vierailija
61/78 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tuntuu olettavan, että ap on nainen ja työkaveri mies. Ap ei kuitenkaan aloituksessa maininnut mitään sukupuolista.

Itse ajattelin, että ap olis mies. Mutta ei voi tietää. Voi olla vaikka miehiä molemmat, ap ja työkaveri tai naisia.

Vierailija
62/78 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten teillä meni eilen töissä AP :)?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/78 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki tuntuu olettavan, että ap on nainen ja työkaveri mies. Ap ei kuitenkaan aloituksessa maininnut mitään sukupuolista.

Itse ajattelin, että ap olis mies. Mutta ei voi tietää. Voi olla vaikka miehiä molemmat, ap ja työkaveri tai naisia.

Täysin pääteltävissä monestakin asiasta että asetelma on se että AP on nainen :) 

Vierailija
64/78 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli et tiedä edes varmuudella ajatteleeko työkaverisi sinusta yhtään mitään kiinnostusmielessä. Kaikki voi olla ainoastaan sinun pään sisässä.

Vierailija
65/78 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättikö AP ketjun täysin huomiotta nyt kun ei heti tullutkaan tukea omille ajatuksille? Turha tehdä aloitus jos ei aio yhtään jatkaa keskustelua..

Vierailija
66/78 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, nyt valot päälle. Työkaveri on ystävällinen ja sä tulkitset asian niin, että hän haluaa sua?  

Vierailija
67/78 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, nyt valot päälle. Työkaveri on ystävällinen ja sä tulkitset asian niin, että hän haluaa sua?  

Älkää kaikki nyt joukolla lynkatko AP:tä. Olisi ollut mukava kuulla tilanteesta vähän enemmän hänen ajatuksiaan mutta kun suoraa haukutaan harhaiseksi niin ei ihme ettei osallistu enää keskusteluun..

Vierailija
68/78 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et edes tiedä onko parisuhteessa ja mietit flirttaileeko? Ihan on oman pääsi sisäistä fantasiaa nyt tämä. Kommunikoitte ilmeisesti vaan kehon kielellä, kun ihmisten parisuhdestatukset on duunissa ihan yleisesti tiedossa, jos tekee siellä muutakin kuin piileskelee vessassa.

Perheellisten osalta kyllä, mutta etenkin alle 30-vuotiaat eivät välttämättä parisuhteistaan työpaikalla avaudu eikä niitä voi mistään päätelläkään, jos asuvat kuitenkin erillään. 

Kun kertovat olleensa viikonloppuna brunssilla, on mahdotonta päätellä olivatko kumppanin kanssa vai tyttöporukalla, eikä sitä ilkeä kysyä. Jouluksikin ovat menossa vanhempiensa luo niin kuin sinkut konsanaan. Sitten yhtäkkiä vain joku aamu näet, kun markkinoinnin Karoliina ja myyntitykki Benjamin kävelevät käsi kädessä toimistolle leveä hymy huulillaan pidettyään ensi yhdeksän kuukautta matalaa profiilia.

Vierailija
69/78 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et edes tiedä onko parisuhteessa ja mietit flirttaileeko? Ihan on oman pääsi sisäistä fantasiaa nyt tämä. Kommunikoitte ilmeisesti vaan kehon kielellä, kun ihmisten parisuhdestatukset on duunissa ihan yleisesti tiedossa, jos tekee siellä muutakin kuin piileskelee vessassa.

Perheellisten osalta kyllä, mutta etenkin alle 30-vuotiaat eivät välttämättä parisuhteistaan työpaikalla avaudu eikä niitä voi mistään päätelläkään, jos asuvat kuitenkin erillään. 

Kun kertovat olleensa viikonloppuna brunssilla, on mahdotonta päätellä olivatko kumppanin kanssa vai tyttöporukalla, eikä sitä ilkeä kysyä. Jouluksikin ovat menossa vanhempiensa luo niin kuin sinkut konsanaan. Sitten yhtäkkiä vain joku aamu näet, kun markkinoinnin Karoliina ja myyntitykki Benjamin kävelevät käsi kädessä toimistolle leveä hymy huulillaan pidettyään ensi yhdeksän kuukautta matalaa prof

Tuntuiko pahalta nähdä Karoliina ja Benjamin yhdessä?

Vierailija
70/78 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On surullista myös että yleisesti pyyteetön kiltteys, toisten huomiointi ja kohteliaisuus yleisesti (tai vaikkapa työpaikalla) on niin harvinaista että se sekoitetaan helposti flirttailuksi tai kiinnostuksesi. Olen kärsinyt tästä itse ja joutunut olemaan vähemmän kiva (=vähemmän omaisten) ettei ihmiset luule minun olevan heistä kiinnostuneita enemmän kuin kaverina. Vaikka kohtelen lähtökohtaisesti kaikkia samalla tavalla niin ei, ei mene jakeluun että joku voi olla aidosti kiinnostunut asioistasi ja ystävällinen sinulle ilman taka-ajatuksia. Uuvuttavaa 

Se johtuu siitä, että kukaan ei koskaan ole pyyteettömän ystävällinen meitä miehiä kohtaan, joten kun joku sitten on, tulkitsemme sen osoitukseksi romanttisesta kiinnostuksesta. Eikö se ole ihan inhimillistä? Jos on tottunut olemaan kaikille pelkkää ilmaa, niin onhan se pysäyttävää, jos joku osoittaa aitoa ystävällisyyttä.

Vierailija
71/78 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö ole kertonut sitten mitään omasta elämästään vai miksi päättelet että on ehkä varattu?

Kiinnostunut henkilö välttää puhumasta puolisostaan.

Ei. Mies voi olla erittäin onnellisesti ja uskollisesti varattu, sormuskin sen yleensä kertoo, ja pitää sen privaattielämänsä eli vaimon ja kaiken oman ja hyvän elämän viisaasti pääosin omana tietonaan, koska on privaatti ihminen. Miksi mies lavertelisi liikaa henkilökohtaisen elämänsä tärkeimpää ja rakkainta jollekin hemmetin työkaverille, joka ei ole mitään enempää kuin työkaveri. Mutta onhan miehiäkin moneen junaan, joten ehkä jotkut juoruavat kuin naiset kaiken töissä. Enpä ole moiseen törmännyt itse.

Olet siis sitä mieltä, että kiinnostunut ihminen tuo heti ja jopa korostuneesti esiin puolisonsa keskustellessaan ihastuksensa kanssa?

Vierailija
72/78 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa olla ihastunut kuvauksesi perusteella. Muuta on vaikea näillä tiedoilla arvioida. Joulu tarjoaa nyt hyvän mahdollisuuden testailla vesiä. Laita hänelle hyvän joulun toivotus viestillä ja katso mitä tapahtuu.

Vierailija
73/78 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On surullista myös että yleisesti pyyteetön kiltteys, toisten huomiointi ja kohteliaisuus yleisesti (tai vaikkapa työpaikalla) on niin harvinaista että se sekoitetaan helposti flirttailuksi tai kiinnostuksesi. Olen kärsinyt tästä itse ja joutunut olemaan vähemmän kiva (=vähemmän omaisten) ettei ihmiset luule minun olevan heistä kiinnostuneita enemmän kuin kaverina. Vaikka kohtelen lähtökohtaisesti kaikkia samalla tavalla niin ei, ei mene jakeluun että joku voi olla aidosti kiinnostunut asioistasi ja ystävällinen sinulle ilman taka-ajatuksia. Uuvuttavaa 

Se johtuu siitä, että kukaan ei koskaan ole pyyteettömän ystävällinen meitä miehiä kohtaan, joten kun joku sitten on, tulkitsemme sen osoitukseksi romanttisesta kiinnostuksesta. Eikö se ole ihan inhimillistä? Jos on tottunut olemaan kaikille pelkkää ilmaa, niin onhan se pysäyttävää, jos joku osoittaa aitoa ystä

I feel you bro. Sinkkuaikoina halusin helposti tulkita vastakkaisen sukupuolen ystävällisyyden romanttisesti. Tämä kyllä pilasi 2-3 sinällään hyvää ihmissuhdetta, koska itse ihastuin, mutta vastapuolella oli pelkkää ystävyyttä. Viimeiset 20+ vuotta naimisissa naisen kanssa, joka on minulle täydellinen vastinkappale. Tämän vuoksi esim duunipaikka naisten kanssa on helppo olla, koska ei tarvitse miettiä, että mitä jos Esim kollegani noin 40v nainen on mitä ihanin ihminen, meillä on paljon hyviä keskusteluja ihan henkilökohtaisista asioista ja ystävyysmielessä kemiat kohtaavat erinomaisesti. Sinkkuna olisin jo vähintäänkin ihastunut häneen, mutta nyt hänen kanssaan on helppo ja hauska olla, koska en aidosti mieti mitään romanttista. Kyseisestä naisesta on tullut yksi parhaista ystävistäni ja tiedän, että sinkkuna en tähän olisi pystynyt.

Vierailija
74/78 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa sut, mutta odottaa että näytät vihreää valoa.

Vierailija
75/78 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se johtuu siitä, että kukaan ei koskaan ole pyyteettömän ystävällinen meitä miehiä kohtaan, joten kun joku sitten on, tulkitsemme sen osoitukseksi romanttisesta kiinnostuksesta. Eikö se ole ihan inhimillistä? Jos on tottunut olemaan kaikille pelkkää ilmaa, niin onhan se pysäyttävää, jos joku osoittaa aitoa ystä

Surullista jos joudut kokemaan noin. Minä ainakin kohtelen kaikkia ystävällisesti ja toki ymmärrän pointtisi kautta miten sen voisi helposti tulkita romanttiseksi kiinnostukseksi. Mutta se ei silti tarkoita sitä että kaiken tällaisen ystävyyden voi automaattisesti tulkita niin. Ystävällisyyden pitäisi olla automaattista kaikkia kohtaan, ainakin minun mielestäni

Vierailija
76/78 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panet sitä niin tiedät!

Vierailija
77/78 |
23.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kiinnostunut. 

Vierailija
78/78 |