Työkaveri seksuaalisesti kiinnostunut? Kuumaa-kylmää käytöstä vuorotellen, on ehkä varattu.
Tulemme toimeen hyvin henkilökemioiden puolesta ja ollut hyvää seuraa työskennellä. Molemmat olemme olleet asiallisia vaikka kemia välillämme tuntuu toisinaan hyvinkin voimakkaalta. Se kemia on ollut ajoittain jopa kiusallista, joten olemme molemmat käyttäytyneet sitten kylmästi ja sitten taas lähentyneet. Välillä on ujo, varautunut, tavarat tippuilee käsistä kun tulen samaan tilaan, on jännittynyt ja epävarma vaikka normaalisti on hyvin itsevarman oloinen ihmisten kanssa. Viime aikoina olen alkanut näkemään, että hän mittailee silmillään kroppaani. Katselee alhaalta ylöspäin ja hymyilee. Flirttailee aika näkyvästi katseellaan ja äänensävy pehmeämpi. Sitten taas kylmenee ja etääntyy. Kyselee paljon elämästäni, haluaa tutustua selvästi minuun.
Olen miettinyt onkohan hän eroamassa vai tahtooko flirttailla omaksi huvikseen.
Kommentit (54)
Oletteko olleet kauan samassa työpaikassa? Kuinka kauan tätä on jatkunut? Onko työsuhteenne selvästi muuttunut vai ollut alusta asti tämmöistä? Voi olla että flirttailee huvikseen tai nimenomaan petaa sinua valmiiksi ennenkuin eroaa. Tai sitten ei aio erota, mistä tätä tietää.
Eli ette tunne vielä toisianne yhtään. Toki se ei seksuaalistakemiaa estä, kunhan nyt vain totesin.
Tuo on tuttua, meillä töissä oli kaltaisesi "ihmistenlukija", joka koki milloin kenenkin olevan kiinnostunut. Oli kaikenlaisia merkkejä ja vetäytymistä ja kun hän sitten huomasi, että oli tulkinnut kaiken väärin, alkoi syyttely seksuaalisesta häirinnästä, koska "saapui samaan aikaan kopiokoneelle kuin minäkin ja katsoi pitkään".
Oletteko olleet tekemisissä vain työpaikalla vai jo jollain esimerkiksi hänen keksimällään verukkeella myös työpaikan ulkopuolella? Esim yhteisiä kulkemisia työmatkojen osalta, pikkujouluja, työasioihin liittyviä kahvitteluja? Jos hän on varattu niin suosittelen pitämään suhteen ammattimaisena ja etenkin jos hänessä on pettäjän vikaa ja häneen ihastuksissasi lankeat ja esim ihan parisuhteen tasolle päätyisit, teidän suhteella on lopulta sama kaava ja loppu. Niin se vaan aina menee.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on tuttua, meillä töissä oli kaltaisesi "ihmistenlukija", joka koki milloin kenenkin olevan kiinnostunut. Oli kaikenlaisia merkkejä ja vetäytymistä ja kun hän sitten huomasi, että oli tulkinnut kaiken väärin, alkoi syyttely seksuaalisesta häirinnästä, koska "saapui samaan aikaan kopiokoneelle kuin minäkin ja katsoi pitkään".
No en minä pienestä hätkähdä enkä usko muiden työtekijöiden minusta olevan kiinnostuneita vaikka on ollut kaksimielisiä huumoria, muutenkin hauskaa ja hyvät välit. Kuitenkin kun ilmassa on kemiaa niin sen kyllä aistii ja jatkunut jo niin pitkään etten voi olla huomioimatta käytöstä, joka muuttuu seurassani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en minä pienestä hätkähdä enkä usko muiden työtekijöiden minusta olevan kiinnostuneita vaikka on ollut kaksimielisiä huumoria, muutenkin hauskaa ja hyvät välit. Kuitenkin kun ilmassa on kemiaa niin sen kyllä aistii ja jatkunut jo niin pitkään etten voi olla huomioimatta käytöstä, joka muuttuu seurassani.
Kuule, jos ei kukaan muu ole siitä sinulle sanonut, sitä ei ole! Sinä ylitulkitset normaalia ystävällisyyttä ja teet itsesi naurettavaksi. Petiseuraa ei etsitä töistä!
Miksi aloitit tämän ketjun jos et itse vastaile ihan asiallisiin kysymyksiin? Voisimme täällä kevyellä mielellä enemmän tai vähemmän tosissaan spekuloida tilannettasi :). Olisiko sinusta ok toimia teidän kemian pohjalta vaikka et ole varma onko toinen varattu vai ei? Vaikutat olevan enemmän kiinnostunut itsekkin kuin tässä annat ymmärtää ja puhut toisesta osapuolesta enemmän kiinnostuneena
Mitä tarkoittaa jatkunut niin pitkään?
Olen aina ihmetellyt ihmisiä joille ei ole INSTANT TURN OFF pelkästään se että mahdollisesti itsestä kiinnostunut ihminen seurustelee. Ihan sama mikä on johtanut siihen että varattu ihminen lähtee testaamaan vesiä (suhteen ongelmat kuuluvat sen osapuolille) mutta en ikinä henkilökohtaisesti itse pystyisi katsomaan tuollaista ihmistä positiivisin silmin siinä mielessä koska hän on automaattisesti epäluotettava ihminen minulle eli turn off. En käsitä miten joku ei ajattele näin mutta olemme toki erilaisia. Niin hyvässä kuin pahassa
Totuus on myös se että tämmöiset miehet kyselee tasan niin kauan kuin saavat mitä haluavat. Kyllä loppuu kysely kun on vällyjen välissä pyöritty ja esim taas samanlaiseen suhteeseen ajauduttu kuin mistä lennosta vaihdettiin tähän työpaikkaromanssiin ja enää ei jutella, mies ihastuu taas aidan takaa löytyvään seuraavaan ja nainen miettii että mitä tapahtui, hänhän oli niin kiinnostunut minusta. Mutta suhde joka alkaa pettämisellä (vaikka sinä tässä tapauksessa olet oletettavasti sinkku etkä ns petä ketään) päättyy myös pettämiseen
Anna kun arvaan: olet miesvaltaisella alalla, sinä olet aina tullut paremmin miesten kanssa juttuun, ei ole paljon naispuolisia ystäviä (wonder why) ja kulutat lähes kaiken vapaa-aikasi töiden ulkopuolella tämmöisten fantasioiden kehittelyyn ja miehistä unelmointiin? Sinulla on varmaan joku tatuointikin aiheeseen liittyen laatua a right man will know how to handle and carry me through the rough seas? Joku näistä varmasti osui.
Vierailija kirjoitti:
Eikö ole kertonut sitten mitään omasta elämästään vai miksi päättelet että on ehkä varattu?
Kiinnostunut henkilö välttää puhumasta puolisostaan.
Mikset kysy mieheltä suoraan? Tai pikemminkin itse myönnä olevasi kiinnostunut hänestä? Et muuten miettisi tätä edes.ja kemiaa voi olla tai sitten sen voi kuvitella myös, kumpi vaan about yhtä mahdollinen vaihtoehto. Siksi kannattaisi puhua eikä vaan spekuloida. Saisit selvyyden suhdestatukseen samalla myös. Ehkä
Totta. En tiedä oletko AP, mutta itse kyllä olisin vastavuoroisesti kysellyt myös toisen elämästä yhtä sun toista (olisin sitten kiinnostunut tai en ja ERITYISESTI jos olisin) ja haluaisin tietää onko työkaverilla kumppani vai ei. Outoa että vain toinen kyselee ja toinen avautuu vauvapalstalla
Vierailija kirjoitti:
Olen aina ihmetellyt ihmisiä joille ei ole INSTANT TURN OFF pelkästään se että mahdollisesti itsestä kiinnostunut ihminen seurustelee. Ihan sama mikä on johtanut siihen että varattu ihminen lähtee testaamaan vesiä (suhteen ongelmat kuuluvat sen osapuolille) mutta en ikinä henkilökohtaisesti itse pystyisi katsomaan tuollaista ihmistä positiivisin silmin siinä mielessä koska hän on automaattisesti epäluotettava ihminen minulle eli turn off. En käsitä miten joku ei ajattele näin mutta olemme toki erilaisia. Niin hyvässä kuin pahassa
Mitä mä just luin? Eli jos joku parisuhteessa oleva kollega on sinulle ystävällinen, et pysty enää katsomaan häntä positiivisesti, koska hän on mahdollisesti kiinnostunut ja testailee vesiä. On täällä kyllä monenlaista hiihtäjää, mutta tämä on tähän asti kieroutunein kommentti mitä olen lukenut.
Vierailija kirjoitti:
.
Ei se aina mene näin. Joskus vain löytää paremman ihmisen. Itselle kävi näin. Olin siis pettävä osapuoli.
1. Huono itsetunto
2. Alkaa helpottaa 45+ iässä, kun hormonit tippuja ulkonäkö alkaa mennä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mä just luin? Eli jos joku parisuhteessa oleva kollega on sinulle ystävällinen, et pysty enää katsomaan häntä positiivisesti, koska hän on mahdollisesti kiinnostunut ja testailee vesiä. On täällä kyllä monenlaista hiihtäjää, mutta tämä on tähän asti kieroutunein kommentti mitä olen lukenut.
Kirjoitin nimeomaan positiivisesti SILLÄ TAVALLA. Opettele lukemaan. Aika raju reaktio vain siksi että ITSE luit väärin. Taidat olla näihin varattuihin tietoisesti kajovaa ihmistyyppiä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
.
Ei se aina mene näin. Joskus vain löytää paremman ihmisen. Itselle kävi näin. Olin siis pettävä osapuoli.
Joo ei kaikki ole mustavalkoista mutta miksi ei eroa ensin ennenkuin jo päätyy pettämään? Cmon aikuiset ihmiset? En käsitä että tästä asiasta voi edes väitellä. Mutta kaikilla ei ole arvoja tai moraalia
Eikö ole kertonut sitten mitään omasta elämästään vai miksi päättelet että on ehkä varattu?