Miksi joulu on naisille niin tärkeä juhla?
Tätä mä ihmettelen suuresti. Miksi joulu on naisille niin tärkeä juhla kun oikeasti joulu on vain pikku lasten juhla.
Nyt kun menee tuonne kauppaan niin naiset siellä ostelee tavaraa kuin hullut.
Minua ei joulu kiinnosta pätkän vertaa enkä ostele yhtään joulu juttuja koska olen aikuinen mies.
Kommentit (60)
Naiset ovat tottuneet huolehtimaan joulusta omalta osaltaan.
No kuka sen joulun niille pikkulapsille laittaa, ellei heidän äitinsä? Sinä aikuinen mieskö?
No kenen luulet järjestävän sen joulun niille pikkulapsille? (Miehet luetaan mukaan pikkulapsiin)
Minulle ei ole. Sen jälkeen kun aikuiset lapseni olivat sanoneet etteivät halua viettää joulua, emme ole sitä viettäneet. Minun ei tarvitse ostaa lahjoja eikä laittaa jouluruokia.
AP. Miksi yleistät, että naisille? Olen nainen, eikä joulu ole minulle tärkeä!
Sinulla ei sitten ole lapsia eikä lastenlapsia.
Voisihan sitä kysyä miksi ylipäätään yhtään mitään juhlaa vietetään. Jos osaat sanoa että jotakin juhlaa vietetään hyvästä syystä niin sama pätee sitten myös jouluun.
Eikö sinulla ap ollut äitiä edes silloin kun olit lapsi?
Ilmeisesti et ole myöskään parisuhteessa, eikä sinulla ole lapsia. Moni asia on silloin toisin.
Mies ihmettelee kun nainen ei ole kuin mies itse vol. 463356788888.
Niinpä. Jouluruoatkin ovat varsinaisia ällötyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat tottuneet huolehtimaan joulusta omalta osaltaan.
Kyllä, ap on ollut ikänsä vain vapaamatkustaja ja joulun on joku muu järjestänyt.
Meillä joulunatsitar on päässyt irti ja nyt mennään ohjelmoidusti tästä eteenpäin neljä päivää. Aikuiset lapset pakenee kavereilleen ja vaikka minulla piti olla liukumavapaata seuraavat kaksi päivää, taitaa "sattumoisin"just huomenna ja ylihuomenna olla joulunaluskriisi duunissa jonka seurauksena ei alle 10h päivillä selviä millään.
Miksi-miksi-eemi kysyy nyt isiltä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Meillä joulunatsitar on päässyt irti ja nyt mennään ohjelmoidusti tästä eteenpäin neljä päivää. Aikuiset lapset pakenee kavereilleen ja vaikka minulla piti olla liukumavapaata seuraavat kaksi päivää, taitaa "sattumoisin"just huomenna ja ylihuomenna olla joulunaluskriisi duunissa jonka seurauksena ei alle 10h päivillä selviä millään.
Aikuiset lapset pakenee kavereilleen? Eivätkö he asukaan omillaan?
Miksi et sovi natsittaresi kanssa jouluttomuudestasi? Jos sinäkään et välitä joulukinkusta, kuusesta etkä ylipäätään joulun tunnelmasta, miksi teidän perheessä vietetään joulua ja ketä varten?
Mä otan aika rennosti tänä jouluna. Teen mitä jaksan. Ja mikä huvittaa. Kun ikää on yli viisikymppiä. Ei jaksa enää kohkata ja nipottaa oikein mistään.
Joulu on Kristuksen syntymäjuhla. Se kuuluu meille kaikille, ei pelkästään lapsille. Joulun valmistautumiseen odottaisi miestenkin osallistuvan, jos kerta lapsia ovat hankkineet ja joulua haluavat jollain tapaa viettää.
Ei ole täkeä juhla ainakaan minulle, inhoan koko joulua enkä siksi sitä juhli tai vietä mitenkään erityisemmin. Ne on mulle ihan samanlaisia päiviä kuin kaikki muutkin päivät.
Saavat dopamiinin vapautumaan kehossa kun eivät saa hyvää seksiä kotona.