No niin, ollaan täällä kokkolassa lataamaassa sähköautoa. Kaksi päivää meni vaasassa että saatiin auto ladattua
Äsken yritettiin laittaa lataukseen, mutta laturi sanoi error.
Nyt syömään ja tilaamaan hinausautoa, range ei riitä pidemmälle.
Enää 750km matkaa mummulaan ja siellä ollaan todella huolissaan lastenlapsista.
Kommentit (142)
Näin sähkö-porcshen liikenteessä. Autossa oli kaikki lasit huurussa ja 100km/h alueella ajoi 90km/h vauhtia. Oli varmaan akunsäästö menossa.
Vierailija kirjoitti:
Meidän Tesla paloi eilen ja autotallin vieressä ollut kanala tuhoutui palossa myös, liki 100 kanaa kuoli. Ei koskaan enää sähköautoa tähän taloon.
Olen pahoillani kanojen puolesta. Mutta lohtuna se, että pääsit kalliista teslasta eroon. Toivottavastu vakuutus korvasi edes osan tappioista?
Vierailija kirjoitti:
Näin sähkö-porcshen liikenteessä. Autossa oli kaikki lasit huurussa ja 100km/h alueella ajoi 90km/h vauhtia. Oli varmaan akunsäästö menossa.
Mä otin Kainuussa kyytiin pariskunnan joiden sähkö-Porsche oli hyytynyt keskelle korpisuoraa iltayöstä. Jouduin viemään suoraan Kajaaniin sairaalaan, molemmilla oli pahoja paleltumavammoja ja hypotermia.
Huutonauran täällä tälle ketjulle 🤣🤣🤣🤣
No niin, onneksi ei ole sähköautoa. Eikä olla menossa mummolaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidän Tesla paloi eilen ja autotallin vieressä ollut kanala tuhoutui palossa myös, liki 100 kanaa kuoli. Ei koskaan enää sähköautoa tähän taloon.
Olen pahoillani kanojen puolesta. Mutta lohtuna se, että pääsit kalliista teslasta eroon. Toivottavastu vakuutus korvasi edes osan tappioista?
Maksettiin Teslasta 55000€ ostettaessa pari vuotta sitten mutta vakuutusyhtiö antoi alustavaksi arvoksi enää 7000-8000€ vaikkei ole ajettu kuin vajaa 30t. Kirpaisee toki mutta pääasia että päästiin natsipisuaarista eroon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me hommattii sähköautoon kaikille omat pitkät kerrastot, makuupussit, pipot, hanskat, villasukat ja pieni kaasulämmitin.
Meillä on peräkärryssä iso aggregaatti mukana että saadaan ladattua myös kehä kolmosen ulkopuolella. Autolla ei tosin saisi vetää kärryä, on saatu jo kahdet sakot ja seuraavista lähtee kuulemma kilvet.
Minä näinkin sinut tiellä A4 olit kärrysi kanssa menossa. Kaikki vihreyden ja ilmastonmuutoksen puolesta, hienoa! Otin videollekin:
Toivotaan että virta riittää ja kaikki pääsee mummolaan ryöstämään mummon sähköt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maksettiin Teslasta 55000€ ostettaessa pari vuotta sitten mutta vakuutusyhtiö antoi alustavaksi arvoksi enää 7000-8000€ vaikkei ole ajettu kuin vajaa 30t. Kirpaisee toki mutta pääasia että päästiin natsipisuaarista eroon.
No sait jotain. Enemmän kuin naapurin mummo, kun meni tilaamaan netistä jouluarpoja kun luvattiin kaupan päälle ilmainen ämpäri. Kaikki meni.
Meillä sai mies aamulla todella pahan sähköiskun ja palovammoja ID3:sen laturista, joutunee viettämään koko joulun sairaalassa.
Vierailija kirjoitti:
Meillä sai mies aamulla todella pahan sähköiskun ja palovammoja ID3:sen laturista, joutunee viettämään koko joulun sairaalassa.
Mun mies kuoli kun tihkusateella laittoi lataukseen ja kaapelista löi sähköt käteen.
Sähköautoa huonompi vaihtoehto joulumatkalla mummolaan olisi bensa-auto ja vain Teboilin luottokortti maksuvälineenä.
Toinen naapuri osti Teslan kun luvattiin ilmainen ämpäri kaupan päälle. Nuo Tesla-ihmiset on sitten lahjakasta porukkaa, ne osaa poimia edulliset tarjoukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sähköauto on hyvä reissuauto. Kotona se lämmitetään seinäsähköllä miellyttävään matkalämpötilaan ja sitten lähdetään ajamaan vailla huolta siitä, että pitäisi käydä tankkaamassa kallista bensaa. Lounastauolla ladataan pikalaturista tarvittaessa lisää virtaa.
Näinhän se menee. Kokemuksesta.
Teppo sen sijaan avaa näitä ketjuja vielä vuonna 2035.
Joo, toppahaalarit ostajllle suosituksena ja hinausauton kuskilla lapsille kaakaota ja keksejä! Niin varmaan. Ap kirjoittanut itse lähes kaikki kommentit, on yksinäinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies kuoli kun tihkusateella laittoi lataukseen ja kaapelista löi sähköt käteen.
Tämä on kuulemma ikävän yleistä. Osanottoni. Meille myyjä neuvoi autoa luovutettaessa käyttämään aina kumisaappaita ja -hanskoja latausjohtoa kytkettäessä ja irroitettaessa.
Mulla lukee vaan Syntax error ruudulla ?
Tarviiko siitä välittää ?
Vierailija kirjoitti:
Meillä kanssa naapurin tukka kärähti pysyvästi kun korjasi sähköauton ajomoottoria ilman lupia, maadoituksia ja muita turvavarusteita. Tilattiin ambulanssi mutta joutdutiin odottamaan 4 tuntia kun oli sähköampulanssi ja sattumalta akku tyhjä ja latauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Ei tartte. Meidän Teslassa lukee näyttöruudulla: 404 error File not found! Taidan yrittää mäkistarttia.
Vierailija kirjoitti:
C64
Meillä on peräkärryssä iso aggregaatti mukana että saadaan ladattua myös kehä kolmosen ulkopuolella. Autolla ei tosin saisi vetää kärryä, on saatu jo kahdet sakot ja seuraavista lähtee kuulemma kilvet.