Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö keski-ikäisenä vaan alistua jatkuvaan väsymykseen?

Vierailija
21.12.2025 |

N48, olen ollut kroonisesti väsynyt jo ainakin 6 vuotta. Uni on katkonaista eikä virkistä. Työt jaksan hoitaa (väsyneenä), mutta mitään muuta juurikaan ei. Väsymys ei helpota myöskään viikonloppuna tai lomien aikana.

Unihygienia kunnossa, en juo kahvia jne. Eli ns. kaikki kokeiltu. Estrogeenigeeli piti lopettaa migreenin pahenemisen vuoksi (enkä kyllä huomannut siitä apua uneen, paitsi että aloin kuorsaamaan kun sen aloitin...)

Viisaat kehottavat liikkumaan jne, mutta mitä jos ei jaksa? Toki käyn kävelyllä aina kun jaksan, mutta ei se mua virkistä - päin vastoin.

Pitääkö siis vaan todeta, että tää on nyt tällaista ja yrittää pärjätä? On kyllä ikävä sitä tunnetta kun aamulla herää virkeänä ja levänneenä ja jaksaa tehdä asioita. Toisaalta se muisto alkaa hävitä ja tähän jatkuvaan väsymykseen tottua...

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmivuorotyö oli koitua kuolemaksi, mutta siitä helvetistä kun pääsin, niin pikkuhiljaa olen saanut unen ja voimat takaisin. Mutta siihen meni aikaa useita vuosia!

Vierailija
62/62 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhaksi tulemista se on. Aivan samaa minullakin, vaikka on 4 päivän työviikko. M40

Ei tasan neljäkymmentä vuotiaana pitäisi tuntea itseään vanhaksi,, mites testo tasot? Jos ne alhaiset niin voi olla kokoajan väsy olo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi