Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet järjestäen kävelevät naisen päälle jos nainen ei väistä kadulla?

Vierailija
21.12.2025 |

Olen tehnyt tällaista testiä että en ole väistänyt vastaantulevia miehiä tilanteissa joissa voivat itsekin väistää. Mutta iso osa ei väistä! He olettavat että nainen siirtyy sivuun heidän tieltään! Mikä juttu tämä on?

Kommentit (316)

Vierailija
221/316 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet eivät todellakaan kävele naisia päin kadulla. Minkä takia näitä venäjä -bottien sukupuolten välistä sotaa lietsovia p*skaketjuja edes suvaitaan täällä?

Vihaan miehiä! Etkö ymmärrä?

Sika!!!

Vierailija
222/316 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap syyttää miehiä samasta käytöksestä mitä itse harjoittaa. Kuljen työmatkat kävellen. Ikinä en ole tömännyt yhteenkään vastaantulijaan. Jos näen vastaantulijan kävelevän vastaan samaa laitaa kävellen, niin huomaan tilanteen jo hyvissä ajoin ja vaihdan laitaa. Riippumatta onko vastaantulija mies, nainen, lapsi tahi eläin. Olen suurikokoinen keski-ikäinen mies, jos sillä on merkitystä.

Ap ei vain ole väistämättä, hän kävelee tarkoituksella miehiä päin, yrittää saada ne väistämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/316 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa jatkumoa:

https://yle.fi/a/74-20180291?utm_source=social-media-share&utm_medium=s…

Palstan naaraiden ulosannista päätellen tuo 15 on todella vähän. Pitäisi olla enemmän.

Tämä inkkeleiden naisviha on kyllä mahtavaa. Kai yrität itsekin kantaa kortesi kekoon?

Ei tarvitse, kaivatte ihan itse omat kuoppanne hakeutumalla mielenkiintoiseen seuraan :)

Oletko yrittänyt etsiä sitä karhua viime aikoina?

Vierailija
224/316 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet yleensä ymmärtävät kävellä oikealla puolella, ja vaikka kävelisivätkin vasemmalla puolella niin siirtyvät yleensä oikealle puolelle ennen kohtaamista. Naiset taas kävelevät usein vasemmalla puolella ja meinaavat jyrätä päälle, mutta pitkin hampain väistävät kun huomaavat etten väistä.

Sika!!!

Sinun tulee ymmärtää arvosi (ei ole) ja siirtyä kadun toiselle puolelle kun nainen tulee vastaan.

Vihaan miehiä!!!!!!!!!!!!!!!

Ihana asenne sisko

Vierailija
225/316 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytöstapojen puute. Toinen on että ei viitsitä pitää ovea auki perässä tulevalle. Siis vaikka näkisi että perässä tulijalla on kantamuksia tai vaikka lastensavaunut niin ei, äkkiä vaan luikitaan ovesta. Ihan hämmästyttävän tökeröä käytöstä. 

Miksi pitäisin ovea auki, ketjusta päätellen se nainen yrittäisi kävellä päin ja potkaista samalla.

Vierailija
226/316 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pysynyt tämäkään keskustelu ap:n aiheessa. Saatiin mukaan miesviha, naisviha, naisten painoväittely ym. 

Mutta alkuperäiseen aiheeseen: minulla on sama havainto. Useimmiten miehet eivät väistä vastaantulijoita kävellessään ulkona, kauppakeskuksissa, jne. Kiinnittäkääpä asiaan huomiota niin huomaatte. 

Miehet siis käyttävät julkista tilaa eri tavoin kuin naiset. Mutta miksi? 

Jännä

Minun huomioni on se, että naiset valtaavat tilat lapsineen. Ei kyetä kulkemaan jonossa vaan holtiton ryhmä äitejä,  lapsia ja rattaita valtaa koko tienleveyden. 

Miehet tosiaan siis käyttävät tilaa eri tavoin kuin naiset, kun edes yrittävät käyttäytyä siivosti. Syynä lienee naisten käytöstapojen puute.

Vierailija
227/316 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan ole samaa mieltä ap:n kanssa. Miehet väistävät ehkä jopa useammin kuin naiset. 

Tutkitusti miehet väiståvät paljon harvemmin.

Laita linkki tutkimukseen

Vierailija
228/316 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maahan_muuttajamiehet ja -naiset myös,  yrittävät aina saada väistämään. En väistä heitä, joten olen nähnyt useita viime hetken nopeita väistöliikkeitä. 

Vierailija
229/316 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 178cm pitkä nainen, enkä todellakaan ole joutunut väistelemään ketään. Turpiin laittaisin jos joku alkaisia töniä tai sylkiä päälle. Miehet ovat siinä mielessä yksinkertaisia, etteivät kunnioita muuta kuin voimaa.

Sosiaalisessa medisassa on nykyään onneksi niitä videoita, missä nainen lyö miestä, ja miespä laittaakin takaisin täydellä voimalla.

Eli juu, laita vain turpiin, saatat yllättyä.

Vierailija
230/316 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki naiset ei tajua, että jalkakäytävällä monet noudattavat oikeanpuoleista liikennettä. Eli vastaantulija ohittaa vasemmalta. Se selkeyttäisi väistämistä. On hölmöä kulkea keskellä tietä ja odottaa muiden väistävän. Voi kulkea toista laitaa, niin kenenkään ei tarvitse väistellä.

Nämä on niin lapsellisia nämä nykyajan nuorfeministit. Kiinnittäisivät huomiota vaikka v-sanan yleisyyteen mediassa. Se on naisvihaa aidoimmillaan ja opettaa pikkutytöt halveksimaan omaa sukuelintään.

Milloin olet toiminut tätä patriarkaatin aivopesumuotoa vastaan, ap? Todennäköisesti itsekin hoet vi tun sitä ja tätä osoittaakseni voimaantumistasi naisena.  t. The Real Feminist from the 70's.

Vierailija
231/316 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älyvapaa aloitus. Osa ihmisistä, niin miehet kuin naisetkin, ovat sellaisia omaan napaan tuijottajia että kävelevät vaikka vastasyntyneen päältä jos eteen sattuu. Kokeilepa Ap ensi kerralöa myös naisten kanssa niin huomaat.

Potkin itse jatkossa rattaat pois tieltä jos nainen tulee niiden kanssa eteeni.

Ihan testinä, kuten ap

Vierailija
232/316 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne miehet jotka kävelee kauniita naisia päin on saanu pakit.

Vierailija
233/316 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kaksi miestä kohtaa kadulla, kumpikaan ei väistämättä. Seurauksena on yhteentörmäys. Tästä puolestaan seuraa se, että ensin heiluvat nyrkit ja sitten peitto. Homoilun seurauksena syntyy ns. miesvauva, joka on palstanaisille ensisijainen kumppani.

Siksi täällä ollaan ymmärrettävästi katkeria siitä, että miehet saavat kulkea ulkona ilman talutushihnaa.

Vierailija
234/316 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, siksi että naiset uhriutuvat valehtelemalla että miehet tekevät näin.

Vierailija
235/316 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet eivät todellakaan kävele naisia päin kadulla. Minkä takia näitä venäjä -bottien sukupuolten välistä sotaa lietsovia p*skaketjuja edes suvaitaan täällä?

Koska feministit haluavat uskoa tuohon.

Naiset vihaavat miehiä. Ei voi mitään.

Vierailija
236/316 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missäs oikein liikut? En ole huomannut vastaavaa ilmiötä.

N43

Pick me! Pick me!

Vierailija
237/316 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väistävät miehet ovat niitä kilttiksiä eli naisten mielestä inhottavia vässyköitä joita ei lasketa.

Vain röyhkeät paskiaiset huomataan. 

Siksi.

Vierailija
238/316 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pikkuinen nainen ja väistämiseni väistänyt 50 vuoden aikana. Eikä se ole ihan vähän vaan jokapäiväistä. Enää en. Hymyillä voin mutta en enää miehiä väistä. Tulee muuten hankala vanhuuskin.

Vierailija
239/316 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa jatkumoa:

https://yle.fi/a/74-20180291?utm_source=social-media-share&utm_medium=s…

Palstan naaraiden ulosannista päätellen tuo 15 on todella vähän. Pitäisi olla enemmän.

Tämä inkkeleiden naisviha on kyllä mahtavaa. Kai yrität itsekin kantaa kortesi kekoon?

Ei tarvitse, kaivatte ihan itse omat kuoppanne hakeutumalla mielenkiintoiseen seuraan :)

Oletko yrittänyt etsiä sitä karhua viime aikoina?

Joo, koko suomalainen naisviha ja -väkivaltaskene johtuu karhuläpästä. Joko olet löytänyt oman pikku pumpattavan barbaran, jota pätkiä säännöllisesti lättyyn?

Vierailija
240/316 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pikkuinen nainen ja väistämiseni väistänyt 50 vuoden aikana. Eikä se ole ihan vähän vaan jokapäiväistä. Enää en. Hymyillä voin mutta en enää miehiä väistä. Tulee muuten hankala vanhuuskin.

Väistätkö kuitenkin toisia naisia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi