Lue keskustelun säännöt.
Muistutuslasku tuli tänään, joutuuko maksaa sen 5 euroa jälkiperintänä jos olin aamulla tänään maksanut ko. laskun?
Kommentit (4)
koska se kirje on tullut/lähetetty ennen maksusuoritusta. Soittaisin ja kysyisin, mutta uskon että tulee.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Postimyyntifirmatkin voivat periä sitä viittä euroa jälkeenpäin.
Siis vaikka olisit maksanut tänään ja muistutuslasku - joka siis on ehditty lähettää ennen laskun maksamista - olisi tullut postin mukana vasta huomenna tai ylihuomenna. Siitä muistutuslaskun lähettämisestä ne sen maksun ottaa.
Niissä karhuissahan yleensä lukee:" jos olette jo suorittanut maksun, tämä muistutus on aiheeton jne" .