Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muistutuslasku tuli tänään, joutuuko maksaa sen 5 euroa jälkiperintänä jos olin aamulla tänään maksanut ko. laskun?

Vierailija
23.04.2007 |

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niissä karhuissahan yleensä lukee:" jos olette jo suorittanut maksun, tämä muistutus on aiheeton jne" .

Vierailija
2/4 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska se kirje on tullut/lähetetty ennen maksusuoritusta. Soittaisin ja kysyisin, mutta uskon että tulee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postimyyntifirmatkin voivat periä sitä viittä euroa jälkeenpäin.

Vierailija
4/4 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis vaikka olisit maksanut tänään ja muistutuslasku - joka siis on ehditty lähettää ennen laskun maksamista - olisi tullut postin mukana vasta huomenna tai ylihuomenna. Siitä muistutuslaskun lähettämisestä ne sen maksun ottaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän