Kaksosten äidit , mikä erottaa teillä indenttiset toisistaan?
Kommentit (9)
Siis kun lapset ovat ilman vaatteita. Aamulla siis puetaan eri värisiin vaatteisiin jotta tuntee paremmin. Molemmilla erivärit käytössä. Jännää oli että 4v isosisko erotti lapset toisitaan vaikka takaapäinkin. Mistä lie johtuu.
Toinen oli aina ollut vähän isompi ja sitten yks kerta neuvolassa olikin tilanne toisinpäin. Mitä välii? Kukaan ei tiedä.
Hän onkin ainoa joka varmasti lapset erottaa toisistaan, muut aina arvailevat. Ainoa ero, joka on heillä huomattu, on toisen pojan oikean korvalehden koko; on 2 mm isompi kuin toisella pojalla. Luonteeltaan pojat ovat erilaisia, toinen rauhallinen ja sulkeutuneempi, toinen äkkipikainen ja ulospäinsuuntautunut.
Vierailija:
Hän onkin ainoa joka varmasti lapset erottaa toisistaan, muut aina arvailevat. Ainoa ero, joka on heillä huomattu, on toisen pojan oikean korvalehden koko; on 2 mm isompi kuin toisella pojalla. Luonteeltaan pojat ovat erilaisia, toinen rauhallinen ja sulkeutuneempi, toinen äkkipikainen ja ulospäinsuuntautunut.
Työkaverille tuli tytöt, jotka eivät olleet identtiset ja hänellä oli alkuun vaikeuksia erottaa nämä. Myönsi ihan rehellisesti, että toisella hän piti aina narua ranteessa. Siskoksetkin siis voivat olla niin samannäköisiä ihan pienenä. Kuulemma aika pian oppi tuntemaan erot käytöksessä ja luonteessa kun toinen oli rauhallinen ja toinen oli aika paljon vaativampi. Nykyisin ovat jo ihan eri näköiset.
Tunnen/tiedän kolme identtistä kaksossarjaa ja heillä kaikilla toinen on vasuri ja toinen oikea kätinen. Olen aina luullut että näin menee(?). Ovat tavallaan peilikuvat. ;-)
ellei edes omat vanhemmat erota. Tuskin ne kaksoset ristiäisissä/nimiäisissä miettii, että " ahaa, mulle tuli nimeks Kalle ja broidille Ville" .
Vierailija:
ellei edes omat vanhemmat erota. Tuskin ne kaksoset ristiäisissä/nimiäisissä miettii, että " ahaa, mulle tuli nimeks Kalle ja broidille Ville" .
Oikeasti uskon että kyllä äiti erottaa kumpi on kumpi.
Tuo ranneke lienee varmistus etteivät sekoitu
uskoakseni omia persooniaan :)