Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

~~MAALIKSET 2007 viikolla 17~~

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän neitillä väheni ilmavaivat tuossa edellisen viikon aikana, kun Katariina oppi heiluttamaan jalkojaan kunnolla. Ja välillä jumpataan yhdessä. Ei oo mahaansa paljoa kitissyt.

Juttua tulisi Katariinalla jo välillä paljonkin, tahtoo vain uni viedä voiton. Entisestä kitisijästä on tullut oikea hymy tyttö. Aina on suupielet korvissa.

Tilaa muillekin.

Dumle ja Katariina

Vierailija
2/35 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna aamulla tiemme vie siis TYKSiin tutkimuksiin. Sinjan paino ei ole noussut kolmessa viikossa kuin 80g. Viimeisen 2 viikon aikana 10g. Rintamaito on ehtynyt (n. kerran vuorokaudessa rinnat enää täyttyvät, jolloin vauva ne tyhjentää) ja pullosta siis syödään..mitä syödään. Eilisen koko vuorokauden maitosaldo oli vaivaiset 390g (jossa siis myös yösyömiset mukana). Enempää ei mene! Ja tuokin täydellä huudolla, kun äiti truuttaa suuhun pullosta.

Huomenna siis menemme sairaalaan sisälle. Saa nähdä mitä tekevät pienokaiselle. Minulla on aivan kauhea olo, itkettää kun tuntuu niin pahalle. isoveljet (3v9kk ja 2v2kk) itkevät jo etukäteen, kun äiti menee sairaalaan vauvan kanssa. Ja taas saa äiti purra hammasta yhteen ettei itkisi pienien edessä :( Saa nähdä miten saan pidettyä itseni kasassa huomenna aamulla kun lähdön hetki koittaa ja pojat itkevät perään. Ja kun on niin kova huoli vielä vauvasta. Kyllä jostain tarvitsisi saada voimia huomiseen sylikaupalla. Alkaa itkettää jo kun kirjoittaa..

Mutta meistä ei siis varmaan kuulu lähiaikoina mitään. Kirjoittelen kuulumiset jahka palaamme sairaalasta kotiin.

itkuinen caius ja Sinja 2kk

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia huomiselle. Mullakin meinas tulla itku. Toivottavasti saavat selville mistä tuo johtuu. Paljon voimia huomiselle ja tule kertomaan kun selviääa mistä johtui.

Vierailija
4/35 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti pian selviäsi, mikä Sinjaa vaivaa ja tyttö pääsisi syömään! Kyllä ne lapset kotona pärjää ilman äitiäkin, pääsehän ne sinne sairaalaan katsomaan pikkusiskoa. Nyt sulla on rankkaa mutta eiköhän se siitä helpota, kun aika kuluu ja selviää Sinjan syömättömyyden syy. Itke vain kun itkettää, se helpottaa kummasti! Yrittäkää jaksaa!

Vierailija
5/35 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oli pakko tulla kirjoittamaan muutama sananen. Mullakin tuli itku, kun luin tuosta Sinjan tilanteesta ja huomisesta sairaala reissusta. Caius olen varma, että löytävät syyn tytön syömättömyyteen ja siihen ettei paino nouse, toivottavsti hän ei joutuisi olemaan pitkiä aikoja sairaalassa, vaan saisi olla kotosalla. En osaa mitään fiksua kirjoittaa, muuta kuin, tsemppiä teidän koko perheelle, ja eriyisesti pienelle Sinjalle, ja koita jaksaa !!!

t. emmi ja tyttönen 19pv

Vierailija
6/35 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

CAIUS; Sulle lähettelen voimia sylikaupalla, kuten myös pikkuiselle!!! Ihan varmasti on rankkaa, mutta eivätköhän saa syyn selville sairaalassa ja pääsette kunnon syömisiin kiinni.

Ootko jaksanu yrittää lypsää rintoja? Jos sillä sais maitomäärää takas nousemaan..vaan eipä tuolla väliä, kunhan lapsi saa ruokaa ja on tyytyväinen.

Voimia teille ihan hirmusti!!

Oman vauvan kitinät tuntuu niin kovi mitättömiltä Caiuksen tilanteen rinnalla joten pidämpä kerrankin pääni kiinni.

Tappert ja Puksu

Vierailija
7/35 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia ja jaksamista...

Toivotaan että syy selviää, helpottaisi teidän elämää huomattavasti kun ei tarvitsisi turhaan stressata olipa sitten oikea " vika" tai ihan normaali juttu.. tiedät varmaan mitä tarkoitan! Tietämättömyys ja epäselvyys on niin raastavaa ja raskasta!

Tekevät varmaan sen tähystyksen? Älä pelkää sitä, se on todella arvokas tutkimus kun tulos saadaan näkyville heti, auttaa paljon selvittämään asioita!

Voimia!

Sinna

Vierailija
8/35 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai täällä näin ankeat tunnelmat, voi pöh. :( Paljon voimia ja virtuaalihaleja Cassulle sinne sairaalaan. Huoli on varmasti käsittämättömän suuri. Toivotaan hyviä uutisia ja pian.

Meillä täällä on ollut kiirettä. Hermannilla on räkätauti, mutta kun käytiin eilen lääkärissä niin kaikki on kunnossa eli tulehduksia ei ole. Onneksi! Sanoi silti, että toinen korva punoittaa ja haluaa katsoa sen vielä parin kolmen päivän päästä eli varasin ajan torstaille sitten. Toivottavasti ei ole tulossa tulehdusta, sillä antibioottikuuria tähän en enää tarvitsisi sotkemaan. Vatsahan siitä pojalla kärsii. Viime aikoina oon siivonnut vaan noita limaisia oksennuksia täältä pitkin kämppää. :(

Hiuksista sen verran, että vauvahiuksia on jäljellä tuolla niskanseudulla sellai 3cm:n korkuinen kaari. Muistan vaarillani olleen samanlaisen varmastikin jonkun 50 vuotta, että sinänsä huvittava näky. On se oikea hiuskin sieltä tullut ihan kivasti, nättiä vaaleaa ja kiharalle taitaapi mennä.

MITÄ MIELTÄ OLETTE PITKISTÄ HIUKSISTA POJALLA??

Meinaan kun näin tässä taannoin 3-vuotiaan taaperon, jolla oli sitten tolkuttoman pitkä tukka ja varmasti vain siksi, että latvoissa oli korkkiruuvikiharat. Jos ei ois puettu Niin pojaksi niin tytöksi oisin väittänyt. Mun tiukka mielipide on se, että pojalla lyhyt siisti tukka ja sillä selvä, piste. Muistan, että mun veljelläkin oli olkapäille saakka pehko joskus vielä viiden vuoden ikäisenä ja se oli kyllä aikast järkky. Mut tääkin on näitä makuasioita, joten ei kiistellä. :)

Jahas, nytpä jo yskitään taas limaa irti tuolla pinniksessä. Nukkumisestsakin oli muuten.. Meillä nukkuu lapset omissa sängyissään, vauvasta saakka pinniksessä ja siitä sitten isompaan. En ole vieressä pitänyt omassa sängyssäni tuota eskarilaistakaan kuin päikkäreillä nyt isompana ja joskus pienenä oli pari yötä, kun oli sairaana tai näki painajaisia ja pelkäsi. Multa itseltä menee yöunet, kun kuuluu tuhinaa ja ähinää ja saa milloin jalasta, milloin nyrkistä. Ja tän nukkumisasian suhteen oon ihan yhtä ehdoton kuin noiden hiustenkin. Oma sänky, piste. :)

Tiedä sitten miten kieroon nuo kasvavat, mutta en minä siitä itseäni syytä ja jos vika on siinä miten nukutan niin sitten se vaan on. :D

Nyt on sitten aamutissin aika.. Palailen. =)

Papu ja Hermanni 5vkoa 5pv (kai)

Vierailija
9/35 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Papu ei meitä hyvällä katsoisi kun pojalla on pitkät hiukset :). En vaan raski leikata kun ovat niin tolkuttoman suloiset enkelikiharat. Olen mä kyllä pari kertaa ajatellut parturiin viemistä, mutta kaikki sanoo ettei saa :).

Sunnuntaina käytiin miehen kanssa elokuvissa ja eilen kävin hammaslääkärissä ja hyvin oli mennyt mummon kanssa ja maitokin oli kelvannut pullosta. Mä olen ilmeisesti allerginen puudutteelle kun puudutus alkoi hävitä puutuneelle alueelle tuli kova kipu ja vieläkin on toinen leukanivel kipeä, ei oikein kärsi suuta avata :/.

Tyttö kasvaa silmissä. Koko ajan jaksaa valvoa pitempiä aikoja, ääntelee ja hymyilee, äidin söpöliini <3. Tuntuu vain että en pysty antamaan lapsille tarpeeksi aikaa, voi kun voisin jakautua kahdeksi!

möhkis ja adalmiimi 4vk+päivä

Vierailija
10/35 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurja ilma ulkona ei oikein viitsi mennä tuonne pihalle..vettä ripsii..

Ajattelin tänään aloittaa lenkkeilyt, vaunuilla taikka ilman mut iltaisin, en vielä ole uskaltanut tuon kipeän häpyluun takia mutta nyt se on ollut noin viikon reilut niin tosi hyvä, paukkuu se vielä kun kyljeltään on makoillut mutta ei kipua enää niin kovin ole..

Pitkät hiukset pojalla: Mun mielestä tollasella taaperolla voi olla ne enkelinkiharat eli noin 2v asti.. Mut sitten ne leikataan lyhyeksi poikatukaksi ja jos sitten poitsu haluu joskus pitkän tukan niin kasvattakoot kunhan se on siisti!! Siis jokainen omalla tyylillään, en halua siihen puuttua omien lastenikaan kohdalla mut ehdottomasti täytyy siisti olla eikä vain sellainen roikkuva räkäletti ;)

Mut nyt soppakauha käteen että pääsee päikkäreille pienimmät :)

Sinna ja poika 1kk

Vierailija
11/35 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää, kun äijä ja sen sisko sanoo meidän pientä prinsessaa Alluks. Miettikää nyt hei, ALLU! ;( Siitä hyvästä mä alan puhua vauvasta sen keskinimellä, että mokoma vääntely unohtuu. Prnls!

On se muuten ihmeellistä, kuinka paljon kuukaudessa tapahtuu! Tirppa on oiennut tosi paljon, kun vertaa siihen vastasyntyneeseen katkarapuun. Silmät on kirkkaat ja tarkkaavaiset, eikä enää sellaset harittavat ja uneliaat kokoajan. Nyyh, kumpa vaan toi ihana lämpimänruskee tukka ei lähtis! Ekavekara oli puolivuotiaana melkein kalju, kun vauvatukka lähti.

Vauvelilla on ollut nyt parina päivänä pieniä nukahtamisvaikeuksia. Tirppa ei välttämättä huuda yliväsyneenä, näyttää vaan siltä että se yrittää pitää väkisin silmiä auki, vaikka ne lupsii. Nytkin jouduin laittamaan tytön tyynyn päälle mahalleen kehtoon ja heijaamaan kaaauan, ennenkuin uni voitti. Ja tietenkin hipsin vähän väliä katsomassa, että vieläkö se hengittää.

Vierailija
12/35 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin: Caiukselle ja pienelle kovasti voimia!

Kolea on keli täälläkin, mutta vielä ei sada. Meinasin kuitenkin lähteä lenkille jahka tuo pieni neiti herää ja syö. Ihanaa on ollut viime aikoina, kun olen päässyt lenkkeilemään, siis OIKEASTI ja KUNNOLLA lenkkeilemään! Vielä paikat ei ole ihan reilassa, mutta kestävät jo lenkillä käynnin. Olenkin joka päivä käynyt joko vaunujen ja koirien kanssa tunnin-parin lenkin tai pelkästään koirien kanssa metsässä vaeltamassa. Jes, vihdoinkin elämä alkaa tuntua sikäli omalta!

NUKAHTAMISESTA: Lohdullista huomata, että muillakin on sama " ongelma" - nukahtaa ei voi, kun on yhtäkkiä huomattu, että elämää on muuallakin kuin 10 cm päässä. Jestas sentään, eilenkin meni pari tuntia ennen kuin neiti suostui nukahtamaan, vaikka väsymys oli suuri. Sitten jos pääsee yliväsyneen puolelle, niin kiukutellaan jokaisesta asiasta, mutta nukahtaa ei voi. Yöllä en enää laita edes yövaloa päälle, kun nostan pimun pinniksestä syömään... Pitäisi varmaan päivälläkin kehitellä jokin näköeste tuohon kehtoon ja vaunuihin.

MAHAVAIVAT jatkuvat meillä. Ja edelleen suurimmat vääntämiset on aamuyöstä, mikä on äipän kannalta äärettömän väsyttävää. Itsella kun uni olisi makeinta, niin toinen vääntää ja murisee niin kovasti, että ei ajatuksiaan kuule. Voi kun odotan sitä päivää, kun vaivat vähenevät ja loppuvat... Meille ei muuten käynyt se Disflatylin antotapa, että annetaan muutama tippa jokaisen syötön jälkeen, vaivat pahenivat rajusti. Nyt on annettu 10 tippaa kolmesti päivässä, ja homma on tasaantunut siten, että vain tuolloin aamuyöllä kränätään.

Lisääntyneen näön myötä pienen elämä on kehittynyt muutenkin. Aivan ihanasti kujertelee ja kiljahtelee hoitopöydällä tai lattialla täkin päällä! Selvästi hän ottaa myös kontaktia muihin ihmisiin ja yrittää tillottaa hurmaavasti silmiin, mutta edelleen välillä silmät vetävät kieroon ja harmistus on ilmeinen :) Järkyttävää, miten nopea kehitys on! Tällainen vauvojen suhteen täysi ummikko on aika ymmällään välillä, että joko tuollaistakin voi tapahtua. Tässä siis opitaan joka päivä kaikki uutta, sekä vauva että äiti.

EMMI: Mukava kuulla, että alat olla jo toipunut pitkästä synnytyksestä. Mitäs pienen pimun mahavaivoille kuuluu? Kyselit minun synnytyksestä, joka siis käynnistettiin. Nopeahan se oli kuin mikä, reilu viisi tuntia, mutta vastaavasti yhtä rajukin. Asiat etenivät hirmuista vauhtia, vain ponnistusvaihe oli pitkä. Vatsa- ja lantionpohjalihakset ottivat niin hyvin kiinni, että en meinannut saada vauvaa ulos, ja sitten kun tuli, repesivät kaikki paikat niin, että kutsuivat gynen ylilääkärin ompelemaan minua. Pari tuntia kursivat kasaan ja tikkien määrä lienee kymmenissä. Sen takia tämä toipuminen on ollut hidasta, vieläkään en voi kaikilla alustoilla istua ja liikkeessäkin tuntee, että on synnyttänyt :) Mutta kyllä tämä tästä!

Vielä KOIRALLISILLE: hyvää kansallista koirien päivää!

Nyt pyykkikone piippaa, täytyy laittaa vaatteet kuivumaan ennen kuin itkuhäläristä kuuluu " Äitiäitiäitiäitiäiti!" .

Raisa ja rimpsessa 5 vk ja risat

Vierailija
13/35 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana päivä ollut, tyttö nukkunut hyvin ' miksiköhän' kun oli hereillä melkein koko viime yön ja saas nähdä mitä tuleman pitää kun on nukkunut/torkkunut tänään todellakin melkein koko päivän. Viime yönä olisi väsyttänyt todella paljon, mutta ei, neitonen vain katsoa tapitti, ja oli todella väsynnyt, mutta sitten kun väsyi pitämään molempia silmiä auki niin oli toinen silmä kiinni ja toinen auki, heh .. Kyllä meitä naurattaakin tämä pikkuinen, nyt pituutta 51cm, ja tuollainen pikku ' pomo' hän on :-)) No, en ole hyödyntänyt tilannetta nyt päivällä, eli en ole nukkunut vaan tehnyt rästiin jääneitä töitä, ja vieraitakin oli päivällä.

Mienköhän tuota meidän vauvaa kuvailisi, hmm hän on sellainen kohtalaisen helppo vauva, eli nukkuu, syö ja kakkaa hyvin :-)) Mitä nyt välillä valvotuttaa, mutta yleensä silloinkaan ei itke vaan seurustelee. Mutta, jos on väsynnyt niin silloin alkaa sellainen eipäs juupas leikki, maitoa halutaan ja kun saan rinnan suuhun niin sitten sitä ei halutakaan, ja taas halutaan jnejne .. ja siinä välissä neitokainen päästelee sellaista itkuntapaista ja yleensä nukahtaa muutaman minuutin jälkeen.

Vatsanpuruista: Täälläkin vauva alkaa ääntelemään yleensä aamuyöstä, puhisee, ähisee ja vaikka mitä, ja niin kovalla äänellä, että mä en ainakaan osaa nukkua. Yleensä nosta tytön sängystä ylös ja pidän pystyasennossa hetkisen, ja yleensä päästelee muutaman röyhkyn, ja taas laitan sänkyyn, ja silloin tuo puhina pysyy poissa jonkin aikaa .. Mutta kyllä on mullekin kertynyt mukavasti univelkaa, täytyy ottaa takaisin sitten kun siihen on mahdollisuus.

Raisa: Olipas sulla hurja synnytys :-// Jäikö mitään traumoja tai pelkoja ?? Mulle ei jäänyt erityisiä pelkoja, muuta kuin se, että seuraavalla kerralla haluan saada kivunlievitystä eli enää en halua luomuna synnyttää ja vain sen takia, ettei kätilö seurannut tilannetta tiuhempaan. No eihän se oikeastaan sattunut se itse synnytys ja ponnistusvaihe, mutta oli se paljon epämiellyttävämpää kuin itse supistukset, mitkä olivat mulla todella kivuliaat. Mullekin tuli 10 tikkiä alapäätyyn, mutta nyt alkaa jo tuntumaan aika hyvältä eli voi istua, nukkua ja kävellä ilman kipua .. Onkos teillä kuitenkin suunnitteilla neitille sisarruksia ?

Huomenna meillä on Nla, saas nähdä millaisia mittoja saadaan kun ikää on kolme viikkoa. Nyt illanjatkot kaikille !!!

t. emmi ja tyttö 2vkoa+6pv

Vierailija
14/35 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen oli tytöllä itku ja kitinä päivä ja kokoajan vain imi tissiä, välillä oli pakko pitää pienokaista liinassa, että sai itse syötyä! Mikähän tuota pientä vaivasi? Illalla sitten kylvetin ja imetin tytön ja siihen se sitten sammui ja yö meni muutamalla syötöllä. Nytkin neiti nukkuu sitterissä :).

Maito on todella vallannut aivot! Eilen illalla laitoin disflatylit cd-kaapin päälle ja kakea yritin tunkea mikron viereen, kunnes tajusin että toisin päinhän se piti mennä :), sitten menin hihitellen sänkyyn! Kerroin miehelle, niin kyllä sekin repes, totesi että pitänee aamulla etsiä kahvipannu jääkaapista ;) *virn*.

Toivottavasti Caiukselle ja Sinjalle kuuluisi hyvää!! Täällä ollaan hengessä mukana!

Mutta nyt kahville!

möhkis ja adalmiimi 4vk ja risat

Vierailija
15/35 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

MÖHKIS;

Jospa se oli sitä maidon lisäys-imemistä? Meillä nukutaan päivisin vaan yhet - kahet kunnon unet ja iltapäivästä iltamyöhään ollaa ainaki kahen tunnin välein tissillä.

HIUKSET;

Mä en ymmärrä niitä pitkiä lettejä poikavauveleilla..enkä taaperoilla, mutta kukin taaplaa tyylillään. Pitkät hiukset ymmärrän kyllä sitten kun teininä väkisin ne halutaan kasvattaa - aivan sama..mutta pienenä meidän pojulla on lyhyt tukka oli millaset enkelikiharat tahtojaan piste Mut tosiaan, kukin tekee tyylillään, eikä mua niin paljon haittaa..kunhan ei omalla ole.

Annoin eilen illalla periksi, oikeestaa jo toissailtana itkiessäni sängyn reunalla huutava lapsi sylissä. Viime yöstä tuo nappula nukkui ilta 10stä aamuyön imetykselle (02.30) meidän välissä..imetyksen jälkeen nostin nukkuvan lapsen pinnikseen ja hyvin nukkui aamuun asti. Turhaan siis oon yrittäny nukuttaa Puksua pinnikseen illalla..kauhee huuto siitä vaan tulee ja itku kaikille..nukkukoon nyt sitten iltasella meidän välissä, nostan sitten jonkun ajan päästä omaan sänkyyn jos jaksan..muuten nukkukoot imetykseen asti.

Imetys sujuu ilman rintakumia ihan mallikkaasti - nyt riesana on sitten suihkutissit! Ne ilmaantu noin kolme-neljä pvää siitä kun jätin ne kumit - outoa. No, näiden kanssakin voi elää.

Vatsavaivat on ja pysyy, iltasin oon antanu muutaman tipan cuplatonta - vaikkei tunnu tehoavankaan, Disflatyl lisäs huudon tasoa reilusti joten se ei käyny meille, ei normi annostuksella eikä pienemmällä, ei kerta-annoksina eikä jaettuna.

Vaa eipä meillä muuta erityistä..

CAIUS hoi???? Miten menee?? Jäittekö molemmat osastolle vai vaan vauva? Täällä odotellaan kuulumisia huolestuneina jo.

Tappert ja Puksu

Vierailija
16/35 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meinaa tää pino tippua aina niin alas, missäs kaikki on? Täällä on lapset kerrankin samaan aikaan nukkumassa ja äiti saa nauttia kupin kahvia rauhassa :)

Vierailija
17/35 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerkesitkin juuri kirjoitella kun mä aloin nostaa pinoa. Suihkutissi johtuu luultavasti siitä että nyt kun vauva pääsee paremmin ärsyttämään rintaa niin maito heruu paremmin! Oletkos nyt kokeillut pumppailla maitoa, voipi olla että nyt voisi paremmin irrota pumpullakin, kun herumisrefleksi on alkanut toimia paremmin?

Vierailija
18/35 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pitäs siivota ja leipoa kun lauantaina on ristiäiset.. Mut kun kerrankin kaikki nukkuu niin enhän mä voi tätä vapaa hetkeä siivoukseen käyttää ;)

Msuvaivat: Mä en kyllä kans menis vannomaan enää tuon Disflatylin nimeen, oltiin nyt muutama päivä ilman ja en tiedä..olisko ollut väliin jopa parempikin, tänään taas annoin tässä aamusella kun oli selvästi niin kovasti mahakippuralla. Annoin vain 5 tippaa, nythän tuolla ainakin rauhaisaa unta nukutaan, katsotaas ny..

Pitäis keksiä miten tuosta sokerista pääsis kohtuudella eroon, vinkkejä? Sellainen makea aamukahvi on vaikeeta korvata millään, makeutusaineet..yäks!! Mut kait sitä on kokeiltava, ei mun paino muuten putoa. Laitan siis aamukahviini (muki) noin 4 reilua teelusikkaa sokeria!!

Caius: Kuulumisia täällä kans odotellaan ja mukana hengessä ollaan!

Sinna

Vierailija
19/35 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan minäkin pinoutua ekan kerran sit tytön syntymän jälkeen. Päivät on aika kiireisiä ja ne ainoat luppohrtket on uhrattava kotitöille, koirille ja omille päivä unille.

Masuvaivoista on täälläkin kärsitty. Vaivat alkoi heti kun aloitin d-vitamiinin. Ekaksi kokeilin jekovittiä mutta vaihoin sitten devitoliin ja lisäksi annan reloja aina kun alkaa näyttään että masuun sattuu. Nyt on paripäivää menyt paremmin. (Täytyy koputtaa puuta... eli omaa päätä)

TAPPI minulla oli myös sama juttu kuin sinulla jouduin alkuun käyttämään rintakumia. Viikko sitten meni miullakin hermot ja ajattelin että nyt lopuu meillä " asennussarjan" käyttö. Tyttö kun huitoi sen välillä pois paikoiltaan ja sitten ne oli hukassa ja ainista pesemistä. Onneksi ei ole enään tätä päivää. No siiten alkoi nännit hieman kipeytyä mutta lasinoh voide auttoi niihin ja nyt on sama suihku tissi ongelma. Mutta ehkäpä tämä ongelma parempi kun sen maidon voi pumpata pois ja laittaa pakkaseen kuin kärsiä vielä siitä rintakumin käytöstä?? Eix vaan?

Caiukselle paljon tsemppiä ja toivottavasti selviää pian mistä kaikki johtuu!!!!

Meillä ristiäiset on sunnuntaina ja leipomiset pitäis juu aloitella mutta jätän ne perjantaille ja loput lauantaina. Kakun päälle ajattelin tänään aloittaa tekemään marsipaani koristeita jos vain tyttö antaa siihen hieman rauhaa. Tänään kun ei meinaa päiväunet millään maittaa... mutta nukkuisi edes yöllä sitten kunnolla. Vaikka viime yöt onkin ollut luxuysta ja eilen nukkuin tosi paljon päivälläkin. Ehkäpä siinä syy miksi ei nyt nukuta.

Kyllä täälläkin on pahimpina masuvaiva öinä tullut itkut tirautettua kun on ollut niin väsynyt ja paha mieli tytön vuksi kun vatsa vaivoja itkee eikä itse osaa auttaa ollenkaa. Mutta eiköhän nekin vaivat ala jossain vaiheessa loppumaan... toivottavasti pian.

Taas kuuluu pinnikestä itkua joten täytyy rientää kattomaan onko meidän prinsessalla herne patja alla =)

Nemotus ja tyttö 1kk ja 3pv

Vierailija
20/35 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajottain tuntuu, että tää tavallinen arki imee musta kaikki mehut.Tuntuu, että mun elämä on vain ruoanlaittoa, siivousta, vaippojen vaihtoa, pyllyjen pyyhkimistä, lohduttamista, erotuomarina olemista, lehmänä toimimista...tiedättehän.Ja ulkona tulee vettä kuin Esterin sieltä...Onneksi aamupäivällä ehdimme ulkoileen.

No, mutta typy on aurinkoinen.Nyt päivällä ennen päikkäreille menoa makoili meidän sängyllä ja itsekseen jokelsi ja nauroi.Ja voi että se auttaa jaksamaan tuommoisen mini-ihmisen hymy.Siis oikeesti se lapsi jokelsi.En muista minkä ikäisenä meillä on muut alkaneet jokeltaa, mutta tämä aloitti nyt, kaksikuisena.

Jatkan jahka kerkeän, kaksivuotiaamme tuli haisten toooosi pahalle.

Caiukselle ja Sinjalle voimia, tsemppiä!Uutisia odotellessa

uupu+typy 2kk ja kolme muuta