Onko kenelläkään jäänyt verkkokaupan tilaus saapumatta/tullut puutteellisena?
Tilasin itselleni Ruokaboksin, jonka piti saapua minulle kotiinkuljetettuna ovelleni eilen klo 16-18. Se ei tullut. Sain tekstarina aiemmin päivällä linkin, jota kautta sai seurata tilauksen saapumista. Aluksi se oli "tulossa" -tilassa, sitten yhtäkkiä hieman ennen klo 18 se oli "toimitettu" -tilassa, ikään kuin se olisi saapunut perille. Tulee mieleen, että onko lähetti vaan jättänyt sen jonnekin väärään osoitteeseen oven eteen? Asun siis isossa kaupungissa keskusta-alueella, jossa liikkuu paljon ihmisiö, niin on kyllkä ollut ihan idiootti lähetti, jos on vaan jättänyt sen oven eteen vilkkaan kadun varteen. Lähetin asiasta reklamaatioviestin yritykselle heti eilen illalla. Mietin vaan, että mites jos he eivät usko minua, vaan väittävät minun valhetelevan, niin miten mä voin todistaa, etten ole saanut sitä pakettia?
Onko teille kenelläkään muulla käynyt niin, että verkkokaupan tilaus on jäänyt tulematta tai olette saaneet sen puutteellisena? Mitä sitten tapahtui?
Kommentit (17)
Uskovat sinua kyllä ja palauttavat rahat tai lähettävät uuden toimituksen. Jos eivät, tiedät, ettei kannata tilata sieltä uudelleen.
Tilasin Foodoran kautta joulukuussa ruokaa, maksu Klarnalla.
Kuljettajalle lisätietona soita summeria, ei ulosjättöä.
Tätä on nyt selvitelty Foodoran ja Klarnan kanssa siitä asti. Foodora on 'selvittänyt asiaa' ja tuloksena oli, että ruoka on toimitettu - no ei ole. Maksoin nyt Klarnan laskun, ettei tule sen kanssa ongelmia.
En tiedä, jaksanko hinata tämän asian kanssa vielä. Mieli tekisi laittaa viestiä Kuluttajaneuvontaan.
Työnnä jo pyllyysi se tulematon tilauksesi, joka päivä sama jankkaus
Ne joutuu ottamaan kuvan ainakin woltilla missä näkyy ovi, nimi ja toimitusaika. Ei voi väittää muuta. Kannattaa ottaa käyttöön muillakin firmoilla. Toi ruokaboksi on kuuluisa tosta. En ikinä ruoki jotain Vappu Pimiää, se osakkaana tossa.
Tilaa kaupoista suoraan, kuka noita ylihintaisia laatikoita tilaa??
Siriina kirjoitti:
Tilasin Foodoran kautta joulukuussa ruokaa, maksu Klarnalla.
Kuljettajalle lisätietona soita summeria, ei ulosjättöä.
Tätä on nyt selvitelty Foodoran ja Klarnan kanssa siitä asti. Foodora on 'selvittänyt asiaa' ja tuloksena oli, että ruoka on toimitettu - no ei ole. Maksoin nyt Klarnan laskun, ettei tule sen kanssa ongelmia.
En tiedä, jaksanko hinata tämän asian kanssa vielä. Mieli tekisi laittaa viestiä Kuluttajaneuvontaan.
Klarnaa kannattaa varoa. Itse tilasin nippeleitä Englannista ja ei pirkule. Seurannan mukaan lähti, sitten toimitettu, sitten palautettu. Firman sivuilta löysin että tuote loppunut. Klarna ei palauta rahoja vaan pyytää selvittämään asiaa firman kanssa, firmaa ei saa kiinni kuin aplikaatilla joka kertoo että tuote toimitettu. Joko käytin sanan pirkule? 3 kuukautta, 12 sähköpostia, sitten rahat tuli takaisin. Klarnan kautta jos tilaatte älkää ikuna maksako etukäteen. Monesti olen tilannut ja Klarna lähettänyt laskun. Nyt jostain syystä piti maksaa etukäteen ja heti.....perkule!
Mulle kerran tuli lasku tilaamastani elokuvasta. Soitin sinne, et lasku tuli mut elokuvaa ei ole tullut. Lähettivät uuden elokuvan.
Yhden kerran on kadonnut ja sekin johtui siitä että oli kiinakaupassa vanha osoite mihin lähettäneet.
Vierailija kirjoitti:
Siriina kirjoitti:
Tilasin Foodoran kautta joulukuussa ruokaa, maksu Klarnalla.
Kuljettajalle lisätietona soita summeria, ei ulosjättöä.
Tätä on nyt selvitelty Foodoran ja Klarnan kanssa siitä asti. Foodora on 'selvittänyt asiaa' ja tuloksena oli, että ruoka on toimitettu - no ei ole. Maksoin nyt Klarnan laskun, ettei tule sen kanssa ongelmia.
En tiedä, jaksanko hinata tämän asian kanssa vielä. Mieli tekisi laittaa viestiä Kuluttajaneuvontaan.
Klarnaa kannattaa varoa. Itse tilasin nippeleitä Englannista ja ei pirkule. Seurannan mukaan lähti, sitten toimitettu, sitten palautettu. Firman sivuilta löysin että tuote loppunut. Klarna ei palauta rahoja vaan pyytää selvittämään asiaa firman kanssa, firmaa ei saa kiinni kuin aplikaatilla joka kertoo että tuote toimitettu. Joko käytin sanan pirkule? 3 kuukautta, 12 sähköpostia, sitten rahat tuli ta
Miten tämä tapahtumaketju oli Klarnan vika, eikä toimittavan yrityksen?
Klarna on täysin tietosuojasta piittaamaton rikollisorganisaatio, onneksi nyt sai vihdoin edes pienen GDPR-näpäytyksen Ruotsissa. Ja firman arvo on laskenut kuin lehmänhäntä, sijoittajat pakenee. Oikein Enrotheille.
Kyllä lähettinäääggerilä ole oikkeus syota ruokka
Puoli vuotta ja seitsemän lähetyskertaa riitti siihen, että pieni helsinkiläinen puhelimen varaosia sekä liikkeessä että verkossa myyvä firma onnistui saamaan tuotteen perille. Ostos ei ollut kallis, mutta pelkästä periaatteesta valitin aina, kun "juuri lähetetty" tuote ei tullutkaan perille. Myyjän selitykset olivat joka kerralla erikoiset. Palasin erään ulkomaalaisen jättiyrityksen asiakkaaksi.
Siriina kirjoitti:
Tilasin Foodoran kautta joulukuussa ruokaa, maksu Klarnalla.
Kuljettajalle lisätietona soita summeria, ei ulosjättöä.
Tätä on nyt selvitelty Foodoran ja Klarnan kanssa siitä asti. Foodora on 'selvittänyt asiaa' ja tuloksena oli, että ruoka on toimitettu - no ei ole. Maksoin nyt Klarnan laskun, ettei tule sen kanssa ongelmia.
En tiedä, jaksanko hinata tämän asian kanssa vielä. Mieli tekisi laittaa viestiä Kuluttajaneuvontaan.
Laita ihmeessä koska ei nuo muuten tunnu uskovan, jos uskovat sittenkään. Tuolla porukalla on kuitenkin paremmat resurssit vääntää noiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mulle kerran tuli lasku tilaamastani elokuvasta. Soitin sinne, et lasku tuli mut elokuvaa ei ole tullut. Lähettivät uuden elokuvan.
Fetissipornoleffojen kanssa käy aina noin 😢
Christiiina kirjoitti:
Kommentteja???
?
Vierailija kirjoitti:
Tilaa kaupoista suoraan, kuka noita ylihintaisia laatikoita tilaa??
Mä sain tämän puoleen hintaan. Viikon pääruaat eli yht 15 annosta 42€, ei paha
Kommentteja???