Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kenelläkään jäänyt verkkokaupan tilaus saapumatta/tullut puutteellisena?

13.03.2024 |

Tilasin itselleni Ruokaboksin, jonka piti saapua minulle kotiinkuljetettuna ovelleni eilen klo 16-18. Se ei tullut. Sain tekstarina aiemmin päivällä linkin, jota kautta sai seurata tilauksen saapumista. Aluksi se oli "tulossa" -tilassa, sitten yhtäkkiä hieman ennen klo 18 se oli "toimitettu" -tilassa, ikään kuin se olisi saapunut perille. Tulee mieleen, että onko lähetti vaan jättänyt sen jonnekin väärään osoitteeseen oven eteen? Asun siis isossa kaupungissa keskusta-alueella, jossa liikkuu paljon ihmisiö, niin on kyllkä ollut ihan idiootti lähetti, jos on vaan jättänyt sen oven eteen vilkkaan kadun varteen. Lähetin asiasta reklamaatioviestin yritykselle heti eilen illalla. Mietin vaan, että mites jos he eivät usko minua, vaan väittävät minun valhetelevan, niin miten mä voin todistaa, etten ole saanut sitä pakettia?

Onko teille kenelläkään muulla käynyt niin, että verkkokaupan tilaus on jäänyt tulematta tai olette saaneet sen puutteellisena? Mitä sitten tapahtui?

Kommentit (17)

1/17 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentteja???

Vierailija
2/17 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskovat sinua kyllä ja palauttavat rahat tai lähettävät uuden toimituksen. Jos eivät, tiedät, ettei kannata tilata sieltä uudelleen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/17 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin Foodoran kautta joulukuussa ruokaa, maksu Klarnalla.

Kuljettajalle lisätietona soita summeria, ei ulosjättöä.

Tätä on nyt selvitelty Foodoran ja Klarnan kanssa siitä asti. Foodora on 'selvittänyt asiaa' ja tuloksena oli, että ruoka on toimitettu - no ei ole. Maksoin nyt Klarnan laskun, ettei tule sen kanssa ongelmia.

En tiedä, jaksanko hinata tämän asian kanssa vielä. Mieli tekisi laittaa viestiä Kuluttajaneuvontaan.

 

 

Vierailija
4/17 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnnä jo pyllyysi se tulematon tilauksesi, joka päivä sama jankkaus

Vierailija
5/17 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne joutuu ottamaan kuvan ainakin woltilla missä näkyy ovi, nimi ja toimitusaika. Ei voi väittää muuta. Kannattaa ottaa käyttöön muillakin firmoilla. Toi ruokaboksi on kuuluisa tosta. En ikinä ruoki jotain Vappu Pimiää, se osakkaana tossa. 

Vierailija
6/17 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaa kaupoista suoraan, kuka noita ylihintaisia laatikoita tilaa?? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/17 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siriina kirjoitti:

Tilasin Foodoran kautta joulukuussa ruokaa, maksu Klarnalla.

Kuljettajalle lisätietona soita summeria, ei ulosjättöä.

Tätä on nyt selvitelty Foodoran ja Klarnan kanssa siitä asti. Foodora on 'selvittänyt asiaa' ja tuloksena oli, että ruoka on toimitettu - no ei ole. Maksoin nyt Klarnan laskun, ettei tule sen kanssa ongelmia.

En tiedä, jaksanko hinata tämän asian kanssa vielä. Mieli tekisi laittaa viestiä Kuluttajaneuvontaan.

 

 

Klarnaa kannattaa varoa. Itse tilasin nippeleitä Englannista ja ei pirkule. Seurannan mukaan lähti, sitten toimitettu, sitten palautettu. Firman sivuilta löysin että tuote loppunut. Klarna ei palauta rahoja vaan pyytää selvittämään asiaa firman kanssa, firmaa ei saa kiinni kuin aplikaatilla joka kertoo että tuote toimitettu. Joko käytin sanan pirkule? 3 kuukautta, 12 sähköpostia, sitten rahat tuli takaisin. Klarnan kautta jos tilaatte älkää ikuna maksako etukäteen. Monesti olen tilannut ja Klarna lähettänyt laskun. Nyt jostain syystä piti maksaa etukäteen ja heti.....perkule!

Vierailija
8/17 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kerran tuli lasku tilaamastani elokuvasta. Soitin sinne, et lasku tuli mut elokuvaa ei ole tullut. Lähettivät uuden elokuvan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/17 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden kerran on kadonnut ja sekin johtui siitä että oli kiinakaupassa vanha osoite mihin lähettäneet. 

Vierailija
10/17 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siriina kirjoitti:

Tilasin Foodoran kautta joulukuussa ruokaa, maksu Klarnalla.

Kuljettajalle lisätietona soita summeria, ei ulosjättöä.

Tätä on nyt selvitelty Foodoran ja Klarnan kanssa siitä asti. Foodora on 'selvittänyt asiaa' ja tuloksena oli, että ruoka on toimitettu - no ei ole. Maksoin nyt Klarnan laskun, ettei tule sen kanssa ongelmia.

En tiedä, jaksanko hinata tämän asian kanssa vielä. Mieli tekisi laittaa viestiä Kuluttajaneuvontaan.

 

 

Klarnaa kannattaa varoa. Itse tilasin nippeleitä Englannista ja ei pirkule. Seurannan mukaan lähti, sitten toimitettu, sitten palautettu. Firman sivuilta löysin että tuote loppunut. Klarna ei palauta rahoja vaan pyytää selvittämään asiaa firman kanssa, firmaa ei saa kiinni kuin aplikaatilla joka kertoo että tuote toimitettu. Joko käytin sanan pirkule? 3 kuukautta, 12 sähköpostia, sitten rahat tuli ta

Miten tämä tapahtumaketju oli Klarnan vika, eikä toimittavan yrityksen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/17 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klarna on täysin tietosuojasta piittaamaton rikollisorganisaatio, onneksi nyt sai vihdoin edes pienen GDPR-näpäytyksen Ruotsissa. Ja firman arvo on laskenut kuin lehmänhäntä, sijoittajat pakenee. Oikein Enrotheille.

Vierailija
12/17 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä lähettinäääggerilä ole oikkeus syota ruokka

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/17 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoli vuotta ja seitsemän lähetyskertaa riitti siihen, että pieni helsinkiläinen puhelimen varaosia sekä liikkeessä että verkossa myyvä firma onnistui saamaan tuotteen perille. Ostos ei ollut kallis, mutta pelkästä periaatteesta valitin aina, kun "juuri lähetetty" tuote ei tullutkaan perille. Myyjän selitykset olivat joka kerralla erikoiset. Palasin erään ulkomaalaisen jättiyrityksen asiakkaaksi.

Vierailija
14/17 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siriina kirjoitti:

Tilasin Foodoran kautta joulukuussa ruokaa, maksu Klarnalla.

Kuljettajalle lisätietona soita summeria, ei ulosjättöä.

Tätä on nyt selvitelty Foodoran ja Klarnan kanssa siitä asti. Foodora on 'selvittänyt asiaa' ja tuloksena oli, että ruoka on toimitettu - no ei ole. Maksoin nyt Klarnan laskun, ettei tule sen kanssa ongelmia.

En tiedä, jaksanko hinata tämän asian kanssa vielä. Mieli tekisi laittaa viestiä Kuluttajaneuvontaan.

Laita ihmeessä koska ei nuo muuten tunnu uskovan, jos uskovat sittenkään. Tuolla porukalla on kuitenkin paremmat resurssit vääntää noiden kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/17 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle kerran tuli lasku tilaamastani elokuvasta. Soitin sinne, et lasku tuli mut elokuvaa ei ole tullut. Lähettivät uuden elokuvan. 

Fetissipornoleffojen kanssa käy aina noin 😢

16/17 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Kommentteja???

?

17/17 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilaa kaupoista suoraan, kuka noita ylihintaisia laatikoita tilaa?? 

Mä sain tämän puoleen hintaan. Viikon pääruaat eli yht 15 annosta 42€, ei paha

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi