Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen muuttamassa Lahdesta joko Tampereelle tai Helsinkiin

Vierailija
20.12.2025 |

Kumpaa te suosittelisitte? Lahdessa siis ärsyttää työpaikkojen vähäisyys eli huonot työllistymismahdollisuudet.

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hki. Matkusta ulkomaille sieltä välillä. Tampere täynnä autoja ja porukkaa.

Vierailija
22/60 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi riippuu niin monesta seikasta. Kun muutat niin huomaat ettei töitä ollut sielläkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No käypä paikan päällä haistelemassa meininkiä. Tampere on vakaampi mutta aika ummehtunut sisämaakaupunki tietynlaisella sisäkulttuurilla. Helsinki on värikkäämpi ja moninaisempi, ja siellä on suomen keihään kärki, mutta toisaalta ovat aika kipeitä sitten, tunnelma ei ole mikään lämmin vaan erittäin vittumainen ja kilpailullinen. Ja perverssi, monogamiaa ei ole näissä harrastettu varmaan vuosisatoihin.

Huumeongelma molemmissa.

Itse en lähtisi työn perässä kumpaankaan, parempi olla työtön siellä missä voi hengittää kuin myrkyttää itsensä rahan vuoksi.

Sinä olet se myrkky, kuten ap.kin.

Vierailija
24/60 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No riippuu vähän muustakin elämästä, että mihin päin pitää liikkua paljon. 

Tampere on ehkä vähän sellainen rauhallisempi ja maalaismaisempi. Helsinki on urbaanimpi. Joku tykkää toisesta enemmän, itse asun sekä että aikalailla puoliksi, työkuvioista riippuen. Toki jos haluaa jatkuvasti käydä laivalla tai lentäen ulkomailla, niin ehdottomasti Helsinki noista kahdesta.

Vierailija
25/60 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäpä luulet Tampereen työllistymismahdollisuuksista, kun työttömyysaste 14,7 (marraskuu, yle). Helsingissä kaiketi jonkin verran matalampi. Nyt on joka paikassa työttömiä pilvin pimein, joten etsi ensin työpaikka ja muuta sitten. Työllistyminen on nyt kiinni omasta osaamisestasi, työkokemuksestasi ja tuurista.

Vierailija
26/60 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampere on junttila. Oon viettänyt siellä aikaa paljon, koska puoliso on läheltä kotoisin. Viihdyn pääkaupunkiseudulla parhaiten.

Vierailija
27/60 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kummasta saat työpaikan, sinne. 

V*ttu mitä vammaisia autisteja taas palsta täynnä. Onko noin hankalaa suositella jompaa kumpaa kaupunkia?

tää palsta on todella outoa kun tuntuu ettei koskaan vastata yhtään mihinkään ja menee pelleilyksi koko touhu. Tääl käy niin outoa porukkaa.

Tampereella ei ainakaan oo mitään työpaikkoja tarjolla. Ite ollut jo 4 vuotta työttömänä.

Vierailija
28/60 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hanki ensin työoaikka jommasta kummasta ja muuta vasta sitten.

Taas yksi vammainen autisti, jolle aloitus oli liian vaikea ymmärtettäväksi.

Vierailija
29/60 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne sinua ota kumpaankaan.

Vierailija
30/60 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuta Kouvolaan.

Wt-kaupunki. Kas kun et suositellut Poria tai Seinäjokea.

Ap

Molemmat vaikuttavat juuri tuolla perusteella sinulle sopivimmilta.

Vierailija
31/60 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän riippuu ihan ihmisestä, mistä itse tykkää?! Pk-seudulla on enemmän tapahtumia, pääsee helposti laivalle jne. Mikä sulle on tärkeää ylipäätään?

Vierailija
32/60 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tällä sinun pillin mukaan tanssita, urpo ap.

Vierailija
33/60 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysy siellä, jos haluat pysyä hengissä. Työ tappaa.

Vierailija
34/60 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän riippuu ihan ihmisestä, mistä itse tykkää?! Pk-seudulla on enemmän tapahtumia, pääsee helposti laivalle jne. Mikä sulle on tärkeää ylipäätään?

Veetuilu ja ärhäköinti. Oon kuspää.

T. Ap

Vierailija
35/60 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutat Tampereelle Nekalaan.

Vierailija
36/60 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työpaikat, sivistys, hyvät käytöstavat omaavat ihmiset, monikulttuurisuus ja ulospäinsuuntautuneisuus, mahdollisimman vähän polttomoottoriautoja, kasvava ja houkutteleva kaupunki.

Vierailija
37/60 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työpaikat, sivistys, hyvät käytöstavat omaavat ihmiset, monikulttuurisuus ja ulospäinsuuntautuneisuus, mahdollisimman vähän polttomoottoriautoja, kasvava ja houkutteleva kaupunki.

Et pärjää hyväkäytöksisten kanssa 

Vierailija
38/60 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veetuilu ja ärhäköinti. Oon kuspää.

T. Ap

Missä kohtaa servasin sut kun noin tunteisiin meni? Oliko se se kun haukuin sua vammaiseksi autistiksi?

T: oikea AP

Vierailija
39/60 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsinki on ainoa kaupungin nimen ansaitseva paikka Suomessa, mutta Helsinkikin on pahainen tuppukylä. Kaikki muut paikat Suomessa ovat todella ahdistavia. Tampere on lisäksi sisämaassa, joka olisi minulle täysin mahdoton ajatus. Turku on sisäänlämpiävä, mutta sentään meren rannassa ja maailman suurimman saariston vieressä. 

Vierailija
40/60 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne sinua ota kumpaankaan.

Itkettääkö kun sanoin sua vammaiseksi autistiksi? 🤣 Vissiin meni ihon alle 🤭

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme