Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko ajatellut eläinten oikeuksia lihaa syödessäsi?

Vierailija
20.12.2025 |

Luulen että suurinta osaa ei kiinnosta. Tai sitten uskotaan propagandaa siitä, että suomessa eläimet voi hyvin ja elävät hyvän elämän.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Vierailija
2/14 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska eivät liity ruokailutilanteeseen millään tavalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ajatellu ihmisoikeuksia ja lasten oikeuksia ajaessasi Teslalla, syödessäsi suklaata, hölkätessäsi Nikeissä tai fleksatessasi Marimekollasi?

Ei taida kiinnostaa tai sitten uskotaan propagandaan että yritykset on tosi kivoja, maksaa reiluu palkkaa eikä orjuuta tai käytä lapsityövoimaa. :D

Vierailija
4/14 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskotko vassaripropagandaa että eläimet voivat suomessa huonosti? Taidat olla lesbo.

Vierailija
5/14 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisäfileellä (medium -) on täysi oikeus olla minun lautasellani.

Vierailija
6/14 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumala loi karjaeläimet... tarpeettoman kärsimyksen aiheuttaminen eläimelle on ihmiselle pahaksi, siksi ei pidä tahallaan rääkätä eläimiä. Mutta joitain eläimiä kuuluu syödä. Ja se on täysin sallittua. Näin Jumala itse sanoi.

Vierailija
7/14 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole, Jumala on itse antanut ihmisille luvan syödä eläimiä "Kaikki, mikä liikkuu ja elää, olkoon teille ravinnoksi; niinkuin minä olen antanut teille viheriäiset kasvit, niin minä annan teille myös tämän kaiken."

Vierailija
8/14 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä ole tullut eläinten oikeudet mieleen. Ja miksipä tulisikaan? 

Tuskin leijonakaan ajattelisi minun oikeuksiani jos sattuisin kävelemään savannilla sinappipurkin kanssa.

Vierailija
9/14 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi syönkin ihmisten lihaa.

Vierailija
10/14 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karjaeläin viihtyy siellä, missä saa ruokaa. Ei sen tartte ulkomaille matkustaa, niinku jotku väittää. Että sellasia haluja olis. Pitäis olla villi ja vapaa. Ei pidä. Vähä jos ois tilaa liikkua nii tulee varmaa maukkaampaa lihaa.......... emt.

Vierailija
11/14 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eipä ole tullut eläinten oikeudet mieleen. Ja miksipä tulisikaan? 

Tuskin leijonakaan ajattelisi minun oikeuksiani jos sattuisin kävelemään savannilla sinappipurkin kanssa.

😂

Vierailija
12/14 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raaka! Todella hyvä ja laadukas pihvi jopa blue rare.  Ainoastaan pitkään raakakypsytetty pihvi medium(-)

Vierailija
13/14 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yleensä syödessäni, vaan jo ostopäätöstä tehdessäni. Siksi laitan mieluummin Reko-tilauksen tuntemalleni lähitilalle facebookissa kun ostan ruokakaupan lihaa tai munia.

Vierailija
14/14 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raaka! Todella hyvä ja laadukas pihvi jopa blue rare.  Ainoastaan pitkään raakakypsytetty pihvi medium(-)

Makuasioista ei sovi kiistellä mutta pitääpä kokeilla tuotakin, tämä blue rare on jokin uusi juttu?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi