Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ottaisitko mieluimmin, miehille tosielämän kysymys

Vierailija
20.12.2025 |

Ottaisitko mieluimmin: parisuhteeseen?

A) Siron ja hoikan, sievän ja nätin, tosi pieni tissisen, pitkä ja paksuhiuksisen vaalean, melko lyhyen naisen

Vai

B) Isompikokoisen, ei lihavan, mutta vähän pulskemman, ei hyvännäköisen, iso tissisen ja melko lyhyen naisen

Kiitos vastauksista miehet :) Lue kohdat ajatuksella, voit ensin arvata kumpi olen, lue sitten vastaus alta. Ja kommentoida onko saumaa löytää itselleni vielä jostain ihana mies <3

Olen A.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

A olisi unelmieni täyttymys, tietysti sillä edellytyksellä että kemiat kohtaavat henkiselläkin puolella.

Sä olet harvinainen jalokivi, ole ylpeä itsestäsi.

Vierailija
22/42 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

A olisi unelmieni täyttymys, tietysti sillä edellytyksellä että kemiat kohtaavat henkiselläkin puolella.

Hoikat naiset harvinaisia jalokiviä? Missä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on tyypillinen huonon itsetunnon omaava ihminen. Tietää olevansa kaunis, mutta sekään ei riitä, koska osa miehistä pitää isommista rinnoista. Sitten täällä hakemassa palstamiehiltä kehuja ja kohteliaisuuksia.  Ei ole seksikästä toimintaa.

Vierailija
24/42 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti B. Koska bosat.

Vierailija
25/42 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos A-vaihtoehtoina olisi vain ap tai samankaltaisia ajattelultaan, niin ehdottomasti ottaisin B:n.

Vierailija
26/42 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin niinkuin isotissisenä ja geneettisesti hyväpiirteisenä niin ei se suhde pitkälle kanna sillä, että joku tissimies tai ulkonäön perässä juokseva läähättää. 

Olen nähnyt läheltä että myös vähän perunanenäisempi, läski ja täysin tissitön voi päästä hyviin naimisiin ja perustaa perheen fiksun ja hoikan miehen kanssa jos sellainen kiinnostaa. Itseäni ei kiinnostele vaikka edelleen kolmikymppisenä milloin kukakin tapailumies oli menossa ekojen tai tokien treffien perusteella naimisiin. 

Kauneus on katoavaista, mutta hyvä itsetunto, rehellisyys ja harkitut päätökset kantavat pitkälle. En sano, etteikö suhteessa pidä olla kemiaakin, mutta on vaikea kuvitella että olet todella kaunis ja hoikka ja et todella löydä miestä koska pienet tisut. Jostain muusta se kinnaa. 

Kyllähän mullakin on tullut joltain törpöltä kerran palautetta että olen liian läski (~160cm/56kg) ja isot rinnat ei ole kivat. Ja koska yksi sosiaalinen tunari on sen ääneen sanonut, oletan että on Suomen laajuudella varmasti tuhansia miehiä jotka eivät pidä minua seksikkäänä. Olisipa kauheaa jos olisi itsetunto siitä kiinni. Tällä palstallakin yrjötellään "hirviötissejä" ja naisia jotka eivät ole suunnilleen fitnesskisakunnossa. Voevoe. 

Sittenkö aloittajan sielu vasta lepää kun kaikki maailman miehet tai enemmistö valitsisivat hänet? Voi tulla ahdistava elämä. 

Vierailija
27/42 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on tyypillinen huonon itsetunnon omaava ihminen. Tietää olevansa kaunis, mutta sekään ei riitä, koska osa miehistä pitää isommista rinnoista. Sitten täällä hakemassa palstamiehiltä kehuja ja kohteliaisuuksia.  Ei ole seksikästä toimintaa.

Minä taas ajattelisin että jokaisella on omat näkemyksensä itsestään enkä usko apn varsinaisesti mitään kehuja hakevan, ehkä ihmiset ovat omista piirteistään aina epävarmoja ja tässä tapauksessa tissien koko on aika iso juttu naisille, sillä niin monet miehet niistä puhuu, katsoo, toivoo niitä ja ne näkyvät päälleppäin. Ei siis ole aina ihan helppoa olla edes kaunis nainen ja pienet rinnat. Enkä usko sen välttämättä kertovan edes huonosta itsetunnosta. Aloittaja ei kerro esimerkiksi kuinka paljon saa miesten huomiota, joten anonyyminä voi olla huojentavaa kysyä miten tärkeinä miehet pitävät tissien kokoa. En keksi yhtäkkiä samaa vertausta miehistä. Siis samankaltaista asiaa joka näkyy päälle mutta jolle et voi mitään. Peniskään ei näy eikä tunnu ennenkuin sitä pääsee käyttämään.

Vierailija
28/42 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En keksi yhtäkkiä samaa vertausta miehistä. Siis samankaltaista asiaa joka näkyy päälle mutta jolle et voi mitään."

Pituus? :D 

Mulla on naisena ainakin pituuskriteerit, ei mitkään kovat mutta jää jotkut poikkeuksellisen lyhyet miehet niidenkin alle ja he ei sille mitään voi millään treenillä tai muulla kompensaatiolla koska haluan vähän itseäni pidemmän miehen. 

Vierailija
29/42 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2020-luvun Suomessa, jossa puolet aikuisista naisista on ylipainoisia.

Vierailija
30/42 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

A

Vierailija
31/42 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä vaihtoehdoista ehdottomasti C

Vierailija
32/42 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2020-luvun Suomessa, jossa puolet aikuisista naisista on ylipainoisia.

Eli puolet ei ole. Harvinaistako siis?

Vierailija
33/42 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas ajattelisin että jokaisella on omat näkemyksensä itsestään enkä usko apn varsinaisesti mitään kehuja hakevan, ehkä ihmiset ovat omista piirteistään aina epävarmoja ja tässä tapauksessa tissien koko on aika iso juttu naisille, sillä niin monet miehet niistä puhuu, katsoo, toivoo niitä ja ne näkyvät päälleppäin. Ei siis ole aina ihan helppoa olla edes kaunis nainen ja pienet rinnat. Enkä usko sen välttämättä kertovan edes huonosta itsetunnosta. Aloittaja ei kerro esimerkiksi kuinka paljon saa miesten huomiota, joten anonyyminä voi olla huojentavaa kysyä miten tärkeinä miehet pitävät tissien kokoa.

Ap kysymykseen liittyi huomattavan paljon muutakin, kuin rintojen koko. Hän kuvaili itseään kauniiksi ja kertoi mm hiuksistaan. Isorintaista hän kuvaili ei niin kauniiksi.

Vierailija
34/42 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti A. Noilla mitoilla varmasti löydät itsellesi miehen. Pieni, siro, sievä ja pienet tissit. Unelma nainen. 

Vierailija
35/42 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kumpaakaan , viehätyn pidemmistä yli 175cm naisista

Vierailija
36/42 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin parhaan, vaimoni. 

37/42 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin niinkuin isotissisenä ja geneettisesti hyväpiirteisenä niin ei se suhde pitkälle kanna sillä, että joku tissimies tai ulkonäön perässä juokseva läähättää. 

Olen nähnyt läheltä että myös vähän perunanenäisempi, läski ja täysin tissitön voi päästä hyviin naimisiin ja perustaa perheen fiksun ja hoikan miehen kanssa jos sellainen kiinnostaa. Itseäni ei kiinnostele vaikka edelleen kolmikymppisenä milloin kukakin tapailumies oli menossa ekojen tai tokien treffien perusteella naimisiin. 

Kauneus on katoavaista, mutta hyvä itsetunto, rehellisyys ja harkitut päätökset kantavat pitkälle. En sano, etteikö suhteessa pidä olla kemiaakin, mutta on vaikea kuvitella että olet todella kaunis ja hoikka ja et todella löydä miestä koska pienet tisut. Jostain muusta se kinnaa. 

Kyllähän mullakin on tullut joltain törpöltä kerran palautetta että olen liian läski (~160cm/56kg) ja

Mä voisin ottaa sut kun kirjoitat niin sujuvaa tekstiä!

Vierailija
38/42 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai mieluummin siro ja nätti nainen kuin joku amatsooni. 

Exä oli kaunis ja keskimittainen, hänen kanssaan on kaki jo aikuista lasta. Pitkän liiton päätyttyä eroon, minulla oli suhde itseni mittaiseen neljän lapsen äitiin. Seksi oli vähän laimeaa, koska nainen kärsi (vaihdevuosien aiheuttamasta?) kuivuudesta ja alaosastokin oli neljän alatiesynnytyksen jäljiltä aika väljä vaikka nainen muuten olikin melko hybässä kunnossa liikunnallisuudesta ja salitreenistä johtuen.

Nykyinen naisystäväni on siro, pieni ja nätti, itseäni lähes 20 cm lyhyempi. Pimppa on märkä ja tiukka, enkä ole ennen tavannut naista, joka saa orgasmin niin nopeasti. 

Vierailija
39/42 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

A ilman muuta! Olisit juuri unelmieni nainen!

Vierailija
40/42 |
22.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin vaihroehdoista sen naisen, joka ei koskaan saa aggressiivisia tunnelaukkakohtauksi, jonka kanssa meillä on hyvä yhteinen sävel ja joka silloin tällöin tykkää peppuseksistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan