Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet: nainen ei halua seksiä kanssasi, kun todennäköisesti orgasmia ei tule

Vierailija
19.12.2025 |

Selvä enemmistö naisista saa orgasmin yhdynnässä vain silloin tällöin eli joskus. Useimmiten ei, jos koskaan.

https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000011698396.html

Kommentit (180)

Vierailija
21/180 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä näyttelen orgasmin joka kerta. Loppuu se nylkytys nopeammin. Ihana mies, mutta ei mitään käsitystä kuinka naiselle tuotetaan nautintoa. Sitä varten minulla on omat keinoni sitten.

Suhteen alussa koitin opastaa ja puhua asiasta, mutta mies on niin herkkänahkainen, ettei siitä tullut yhtään mitään.

Huonoa seksiä ja äijä on idiootti. Mitä se kertoo sinusta kun olet tuollaisen kanssa?

Varmaan sen että muut asiat merkkaa minulle enemmän. Meillä on hauskaa yhdessä, samanlaiset arvot jne. Ja niin.. olen historiassa todennut, että nautinnollinen seksi miehen kanssa on harvinaisuus. En jaksanut enää jatkaa deittailua, kun rakkautta kuitenkin on.

Vierailija
22/180 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orgasmivastuu on molemmilla. Naiset voisivat sanoa sille kumppanille mitä he haluavat, ja jos on fiksu seksikumppani niin hän myös ottaa vinkeistä vaarin. Kukaan ei ole ajatustenlukija.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/180 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksuaalisuuteen kuuluu paljon muutakin kuin varsinainen kosketus. 

Seksuaalisuutta on esimerkiksi se, että nainen tekee OnlyFanssia ja saa omien fantasioidensa toteuttamisesta rahaa. Hän saa olla katseen kohteena ja kylpeä omassa ihmeellisyydessään. Se ei korvaa orgasmia, mutta orgasmikaan ei korvaa sitä nautintoa, minkä saa tuosta, kun tietää olevansa niin haluttava ja saa olla katseen kohteena sekä myös vastata toisten fantasioihin turvalliselta etäisyydeltä. 

Miehille tuo ei ole mahdollista. Ainut juttu, mitä miehet voivat naiselta realistisesti saada on kosketuspohjainen seksi eli suuseksi, käsihoito ja yhdynnät. Monesti noissakin tilanteissa naiset vielä muokkaavat vuorovaikutusta ja ympäristöä siihen suuntaan, että mies jäisi vähän kiitollisuudenvelkaan eikä saisi liikaa kehuja ja ylpeyttä. 

Koska mitään muuta ei miehille ole tarjolla, miehet hakevat sitten tuota ja naisilla taas on hyvin erilaisia kosketusperäisiä seksielämiä saman elämän aikana. 

Peruspertin kanssa naisen seksielämä perustuu siihen, että seksi on palkinto tottelevaisuudesta ja sitä käytetään esim. lasten tekoon ja keskiluokkaisen elämän ylläpitämiseen. Nistinaisella se voi olla tapa saada huumeita ja katto pään päälle. 

Nykyajan zoomernaiset voivat kuitenkin helposti harrastaa seksiä kaikista pisimpien kikkelien ja hongankolistajamiesten kanssa, ja megamuna usein aiheuttaa orgasmin. Näin sanottiin jo Raamatussa, että naiset menettivät järkensä nähdessään megamunan ja vauvapalstalla nainen sanoi megamunasta kerran, että "kyllähän siinä itsekin saisi, kun sitä pitelisi (kädessä)". 

Jos kyse olisi käytöksestä, nainen voisi vain näyttää miehelle, miten kosketaan, mutta naiset eivät raski sanoa päin naamaa, että geenisi eivät riittäneet, ja harrastavat palkintoseksiä tavallisten miesten kanssa. 

Naiset eivät ole monimutkaisia. Naiset vain kiihottuvat geeniloton voittajista (195cm/20cm, tuuhea tukka, tiilileuka) eivätkä tavallisista omantasoisista miehistä. Tavalliset miehet kelpaavat kuitenkin kehujen antajiksi ja OnlyFans- tai Chaturbate -faneiksi, jotka aiheuttavat naiselle muunlaista seksuaalista nautintoa. Orgasmi tulee megamunasta tai joskus ehkä miehestä, jolla on normimuna ja muuten todella pitkä kroppa ja komea naama. 

Vierailija
24/180 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mies viitsisi edes yrittää kun nainen on vastenmielinen runkkari. Pääasia että saa itse kassit tyhjäksi.

Vierailija
25/180 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ainakin olen halunnut seksiä vaikka en ole orgasmia saanutkaan. Olin 10 vuotta parisuhteessa enkä koskaan saanut orgasmia tämän miehen kanssa. Nautin kuitenkin seksistä ja halusin sitä. En ymmärrä miksi mun olisi pitänyt olla ilman seksiä sen vuoksi, että en saa miesten kanssa orgasmia. Mua kuitenkin on aina panettanut ja mä haluan seksiä. Ei mulle riitä itsetyydytys.

Nykyään olen sinkku ja vakkaripanon kanssa meni lähes kaksi vuotta ennen kuin sain orgasmin hänen kanssaan. 

Vierailija
26/180 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojat ei tiedä mistään mitään! Miehet osaavat. Eikä ole olemassa kylmiä naisia, on vain taitamattomia miehiä. 

Tuli aikoinaan kokeiltua kaikenlaista. Tulipahan vertailtua. Hyvä mies on vaan niin ihana. 

Vierailija
27/180 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä näyttelen orgasmin joka kerta. Loppuu se nylkytys nopeammin. Ihana mies, mutta ei mitään käsitystä kuinka naiselle tuotetaan nautintoa. Sitä varten minulla on omat keinoni sitten.

Suhteen alussa koitin opastaa ja puhua asiasta, mutta mies on niin herkkänahkainen, ettei siitä tullut yhtään mitään.

Naiselle? Aivan kuin naiset olisivat jokin yhtenäinen massa joka toimii aina samalla tavalla. Tarkoitat, että hän ei osaa käsitellä Sinua.

Uskallan väittää, ettei hänen ex kumppanitkaan ole kovin vaikuttuneita olleet. No muut asiat suhteessa toimii, eikä seksi ole epämiellyttävää, niin mikäs siinä teatteria vetää.

Suurin osa suomalaisista naisista on kuten sinä ettei yhdynt

Siinä mielessä totta, että miehistä harvat taitavat tunnelman luomisen ja liehittelyn taidon. Ei se ahkerakaan vemputus tunnu missään ilman oikeaa tunnelmaa yläpäässä.

Vierailija
28/180 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vika on naisessa jos ei kykene nussimaan itselleen orgasmia.

Oikea mies varmistaa naiselle orgasmin ennen kuin päästää itsensä laukeamaan.

Ne muut on turhia nylkyttäjäsikoja.

Vierailija
29/180 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs mies sille voi. Vika on naisessa. Molemmat ovat osallisina samassa aktissa ja mies kuitenkin saa orgasmin joten vika ei voi olla panossa tai miehessä. Naisten on turha ulista kun kaikki johtuu siitä, että ovat itse huonoja sängyssä.

Missasit pointin. Toistan: miksi nainen haluaisi yhdyntään kanssasi, kun se ei tod näk tuota hänelle edes orgasmia?  Why bother?

Miksi runkata kun voi nauttia mahtavasta seksistä elävän miehen kanssa? Tietysti jos on itse passiivinen eikä osaa tehdä oman nautintonsa eteen mitään ja jättää kaiken miehen huoleksi niin siinä tapauksessa tosiaan miksi vaivautua. Aika paljosta jää elämässä paitsi jos on niin typerä.

Eihän naiset seksissä oikeastaan mitään teekkään, pl. suikkari. 

Vierailija
30/180 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyydyttänut itseäni lapsesta asti. En ole ikinä saanut orgasmia miehen kanssa yhdynnässä. Se on sekuntipeliä itsellenikin, joten en usko kenenkään miehen pystyvän sellaista mulle tuottamaan. Feikkaan välillä, koska muutoin mies tuntee itsensä huonoksi. 

Vierailija
31/180 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se mieskään ei niin nauti kaikkeenturtuneesta ikijynssättävästään? Että vielä pari tuntia kun hinkkaat niin saattaa tuntua jo joltakin?

Vierailija
32/180 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs mies sille voi. Vika on naisessa. Molemmat ovat osallisina samassa aktissa ja mies kuitenkin saa orgasmin joten vika ei voi olla panossa tai miehessä. Naisten on turha ulista kun kaikki johtuu siitä, että ovat itse huonoja sängyssä.

Missasit pointin. Toistan: miksi nainen haluaisi yhdyntään kanssasi, kun se ei tod näk tuota hänelle edes orgasmia?  Why bother?

Minä pidän seksistä naisten kanssa vaikken orgasmia saisikaan. Mutta miehet pitävät naisista aidosti, se on yksi ero miesten ja naisten välillä.

Eri

Höpö höpö, niin varmaan. Mikä sinun orgasmin tulos estää, mt-lääkityskö?

Vierailija
33/180 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi jestas sentään. Olet varmasti surkea sängyssä jos et tuon enempää tajua. Ihan vain pienenä vinkkinä että nainen ei saa siitä mitään että hänen sisään vain työnnetään jotain. Se taika on siinä mitä muuta tapahtuu. 

Vierailija
34/180 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vink: ei ehkä hyvä täällä mainostaa teeskentelyään ja valehteluaan, nimittäin miehet osaavat lukea (vaikka pahimmat miesvihaajat muuta luulevatkin)

Vierailija
35/180 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailma on väärällään naisia, joiden kanssa en haluaisi seksi vaikka aina saan orkun ja lastit lentää. Samoin orkuttomuus on vain yksi syy, jos oma ukko on lakannut kiinnostamasta. Täällä olleessa kyselyssä (jonka joku katsoi aiheelliseksi poistattaa, truth hurts?) haluttomista naisista pitkässä parisuhteessa puolet ei osannut sanoa mitään syytä miehen tekemisissä tai tekemättä jättämisissä sängyssä tai sen ulkopuolelle. Eli se sama ukko kulta joka suhteen alussa sai pöksyt pyörimään lakkasi vaan kiinnostamasta.

Näyttää vahvasti siltä, että merkittävällä osalla naisia seksuaalisuus puhkeaa kukkaan oikean miehen kanssa suhteen alussa. Sitten into lopahtaa vaikka tämä oikea mies ei muutu itsekkääksi joulunisäkkääksi tms. Näyttää siltä, että uutuudenviehätys on naisille olennainen halun herättäjä. Sen mentyä miehen täytyy tehdä töitä naisen halun ylläpitämiseksi. Jos miehen seksuaalisuus toimisi samoin, olisimme jo kuolleet sukupuuttoon ennen puusta laskeutumista.

Vierailija
36/180 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää tehdä ensin lapsi, jotta liika herkkyys katoaa alapäästä, muutoin kiihottuu liikaa ettei laukea.  On muuten myös kokemattomien miesten ongelma, ylikiihottuminen.   

Vierailija
37/180 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

195cm/20cm, tuuhea tukka, tiilileuka

Ei kyllä tuo on teidän ulisijoiden oma fantasia. 

Mä olin naimisissa itseäni 2 cm lyhyemmän miehen kanssa, itse olen 169cm. Penis oli ihan keskiverto. Miksi peniksen pitäisi olla 20cm? Mihin noin pitkää tarvitaan? Mies kaljuuntunut ja lopulta ajoi kaikki hiukset pois ja hyvä niin. Tuota leuasta jankuttamista en ole koskaan ymmärtänyt. Tulee mieleen vain alkuperäisen Ridge Forresterin leukaperät joita olen aina pitänyt aivan kamalina. 

Vierailija
38/180 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana mies? En ymmärrä mitä ihanaa tuollaisessa miehessä on joka ei halua opetella antamaan naiselleen nautintoa. 

Miksi ihmeessä naiset tyytyvät näin vähään. Miehet eivät ikinä harrastaisi seksiä ilman orgasmia. Eivät koskaan! Naistenkaan ei pitäisi. 

Vierailija
39/180 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu. On myös kummallista miten ei vain osaa yhtään. Voisihan asiaa opetella vaikka rauhassa netistä, jos haluaisi. Katsoa edes missä kohtaa on virtsaputki, ettei sitä sorkkisi. Mutta onneksi on tosiaan omat keinot nautintoon, ja parisuhdeseksi sitten erikseen. Olen ihan tyytyväinen näin.

Vierailija
40/180 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Orgasmivastuu on molemmilla. Naiset voisivat sanoa sille kumppanille mitä he haluavat, ja jos on fiksu seksikumppani niin hän myös ottaa vinkeistä vaarin. Kukaan ei ole ajatustenlukija.

Onko se naisen vastuu että kertoo mitä miehen pitää tehdä kun nainen ei orgasmia yhdynnässä saa? Tasa-arvoa muka että mies hoitaa itselleen orgasmin yhdynnässä ja sen lisäksi erikseen myös naiselle klitorista manipuloimalla? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme