Miehet: nainen ei halua seksiä kanssasi, kun todennäköisesti orgasmia ei tule
Selvä enemmistö naisista saa orgasmin yhdynnässä vain silloin tällöin eli joskus. Useimmiten ei, jos koskaan.
Kommentit (180)
Vierailija kirjoitti:
195cm/20cm, tuuhea tukka, tiilileuka
Ei kyllä tuo on teidän ulisijoiden oma fantasia.
Mä olin naimisissa itseäni 2 cm lyhyemmän miehen kanssa, itse olen 169cm. Penis oli ihan keskiverto. Miksi peniksen pitäisi olla 20cm? Mihin noin pitkää tarvitaan? Mies kaljuuntunut ja lopulta ajoi kaikki hiukset pois ja hyvä niin. Tuota leuasta jankuttamista en ole koskaan ymmärtänyt. Tulee mieleen vain alkuperäisen Ridge Forresterin leukaperät joita olen aina pitänyt aivan kamalina.
Ei siinä sanottu, että tuollainen mies ei pääsisi naimisiin. Luitko tekstiä ollenkaan? No tietysti luit, mutta et ajatuksella.
Lyhytkin mies voi saada palkintoseksiä. Lisäksi jos nainen ei pidä seksistä alkuunkaan, ei miehen ominaisuuksilla ole samalla tavalla väliä. Mutta ei ei miestä lohduta. Naiset, jotka eivät välitä miehistä syvemmällä tasolla ja rakasta miehuutta muutenkaan ovat tyhjä arpa muutenkin. Naiset, jotka rakastavat seksiä useammin haluavat sitä megamunaa. Palkintoseksi voi olla aseksuaalinaiselle helpompaakin antaa, jos on perusnakki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä näyttelen orgasmin joka kerta. Loppuu se nylkytys nopeammin. Ihana mies, mutta ei mitään käsitystä kuinka naiselle tuotetaan nautintoa. Sitä varten minulla on omat keinoni sitten.
Suhteen alussa koitin opastaa ja puhua asiasta, mutta mies on niin herkkänahkainen, ettei siitä tullut yhtään mitään.
Naiselle? Aivan kuin naiset olisivat jokin yhtenäinen massa joka toimii aina samalla tavalla. Tarkoitat, että hän ei osaa käsitellä Sinua.
No ei se naisten anatomia toisistaan ihan hirveästi eroa. Kyllä huono sängyssä on huono, vaikka yrittäisi valehdella itselleen naisten vain olevan erilaisia.
Vierailija kirjoitti:
Minä näyttelen orgasmin joka kerta. Loppuu se nylkytys nopeammin. Ihana mies, mutta ei mitään käsitystä kuinka naiselle tuotetaan nautintoa. Sitä varten minulla on omat keinoni sitten.
Suhteen alussa koitin opastaa ja puhua asiasta, mutta mies on niin herkkänahkainen, ettei siitä tullut yhtään mitään.
Osta sille hamekangasta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
195cm/20cm, tuuhea tukka, tiilileuka
Ei kyllä tuo on teidän ulisijoiden oma fantasia.
Mä olin naimisissa itseäni 2 cm lyhyemmän miehen kanssa, itse olen 169cm. Penis oli ihan keskiverto. Miksi peniksen pitäisi olla 20cm? Mihin noin pitkää tarvitaan? Mies kaljuuntunut ja lopulta ajoi kaikki hiukset pois ja hyvä niin. Tuota leuasta jankuttamista en ole koskaan ymmärtänyt. Tulee mieleen vain alkuperäisen Ridge Forresterin leukaperät joita olen aina pitänyt aivan kamalina.
Ei siinä sanottu, että tuollainen mies ei pääsisi naimisiin. Luitko tekstiä ollenkaan? No tietysti luit, mutta et ajatuksella.
Lyhytkin mies voi saada palkintoseksiä. Lisäksi jos nainen ei pidä seksistä alkuunkaan, ei miehen ominaisuuksilla ole samalla tavalla väliä. Mutta ei ei miestä lohduta. Naiset, jotka eivät välitä miehistä syvemmällä t
Lisää sun harhaista paskaa.
Mä en todellakaan ole koskaan antanut seksiä palkinnoksi ja olen huolinut petiini ja parisuhteeseen vain miehiä joita olen oikeasti halunnut ja joita olen rakastanut. Sulla ääliöllä ei ole selvästikään mitään kokemusta parisuhteesta ja naisista.
Vierailija kirjoitti:
Just otin suihin vaan koska tykkään.
Otitko lastin suuhun?
Miten niin ei halua? Haluaapas. Jokainen naisystävä, panokaveri ym. on halunnut ja paljon. Suorastaan rasitteeksi saakka. Mutta toki mä tykkäänkin huolehtia naisen nautinnosta. Toki on joskus ollut naisia joiden kanssa se into on ajan saatossa lopahtanut, kun nainen ei ole tehnyt elettäkään minun hyväkseni, odottanut vain palvelua jalat levällään.
Kiivit on parasta säilyttää kuivassa ja viileässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana mies? En ymmärrä mitä ihanaa tuollaisessa miehessä on joka ei halua opetella antamaan naiselleen nautintoa.
Miksi ihmeessä naiset tyytyvät näin vähään. Miehet eivät ikinä harrastaisi seksiä ilman orgasmia. Eivät koskaan! Naistenkaan ei pitäisi.
Olet väärässä kuten naiset aina. Minä jopa runkkaan joskus ja lopetan ennen laukeamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Orgasmivastuu on molemmilla. Naiset voisivat sanoa sille kumppanille mitä he haluavat, ja jos on fiksu seksikumppani niin hän myös ottaa vinkeistä vaarin. Kukaan ei ole ajatustenlukija.
Onko se naisen vastuu että kertoo mitä miehen pitää tehdä kun nainen ei orgasmia yhdynnässä saa? Tasa-arvoa muka että mies hoitaa itselleen orgasmin yhdynnässä ja sen lisäksi erikseen myös naiselle klitorista manipuloimalla?
Miesten yksinäisyysepidemia on miesten aiheittama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs mies sille voi. Vika on naisessa. Molemmat ovat osallisina samassa aktissa ja mies kuitenkin saa orgasmin joten vika ei voi olla panossa tai miehessä. Naisten on turha ulista kun kaikki johtuu siitä, että ovat itse huonoja sängyssä.
Missasit pointin. Toistan: miksi nainen haluaisi yhdyntään kanssasi, kun se ei tod näk tuota hänelle edes orgasmia? Why bother?
Ehkä kannattaisi sellaisen naisen tehdä asialle jotain. Pano on aina pano. Kyllä se muovitapin tunkemisen pilluun voittaa. Tai onhan se ylipäätään säälittävää että nainen on sellainen naurettava runkkari.
Totta. Naiset eivät ole yhtään vähemmän naurettavia runkkareita kuin miehet. Ja koska runkkaava mies on säälittävä pervo, on sitä runkkarinainenkin.
Mulla tulee joka kerta orgasmi kun harrastan seksiä,a
Vierailija kirjoitti:
Miksi mies viitsisi edes yrittää kun nainen on vastenmielinen runkkari. Pääasia että saa itse kassit tyhjäksi.
Voi sua raukkaa. Tulet tänne huutelemaan vaikka ainut seksikokemus on oikea kätesi ja äitisi.
Vierailija kirjoitti:
Orgasmivastuu on molemmilla. Naiset voisivat sanoa sille kumppanille mitä he haluavat, ja jos on fiksu seksikumppani niin hän myös ottaa vinkeistä vaarin. Kukaan ei ole ajatustenlukija.
Vaikuttaa siltä, että mies seksikumppanina ei ota vinkeistä vaarin, vaan loukkaantuu. Näin, oli sitten parisuhteessa tai ei. Kyselyn mukaan parisuhteissa naiset kumminkin saivat useammin orgasmin kuin satunnaisessa suhteessa. Eli baaripoka tuskin tuottaa isompaa mielihyvää kenellekään naiselle.
Pääasia, että molemmat kuitenkin nauttivat; sekä mies että muna.
Jokainen vastaa omista orgasmeistaan.
Jos makaa kuin lahna, eikä kerro mistä tykkää, vaan olettaa, että toinen on joku ajatustenlukija tai kehon kielen supertulkki niin ei muuta kuin kissakaupoille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiselle? Aivan kuin naiset olisivat jokin yhtenäinen massa joka toimii aina samalla tavalla. Tarkoitat, että hän ei osaa käsitellä Sinua.
No ei se naisten anatomia toisistaan ihan hirveästi eroa. Kyllä huono sängyssä on huono, vaikka yrittäisi valehdella itselleen naisten vain olevan erilaisia.
Rais kaava mies saamaina orgasmin. Rais kattuna oleva nainen ei koskaan. Väität senkin olevan naisen vika ja syy.
Ei aihetta enempään.
Jos orgasmi on seksissä se pääasia niin ei tajua hyvän seksin päälle mitään.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs mies sille voi. Vika on naisessa. Molemmat ovat osallisina samassa aktissa ja mies kuitenkin saa orgasmin joten vika ei voi olla panossa tai miehessä. Naisten on turha ulista kun kaikki johtuu siitä, että ovat itse huonoja sängyssä.
Pöljä ! Mies toimii vain niin että itse saa
Vierailija kirjoitti:
Jokainen vastaa omista orgasmeistaan.
Jos makaa kuin lahna, eikä kerro mistä tykkää, vaan olettaa, että toinen on joku ajatustenlukija tai kehon kielen supertulkki niin ei muuta kuin kissakaupoille.
Se, että tietää mikä on klitoris ja mitä sille kannattaa tai ei kannata tehdä, vie kyllä pitkälle naisen kuin naisen kanssa. Yllättävän moni kuulemma sohii, tökkii ja hinkkaa todella kummallisesti, vaikka mekanismi on loppujen lopuksi aika simppeli.
Alkulämmittelyissä pitää hoitaa naiselle kaksi orgasmia. Kun sen teet, niin seksiä pyydetään ja vaaditaan. Yksi ainoa on tullut vastaan, jolle en saanut tuotettua niin hyvää. Ilmeisesti joku mielialalääke taustalla, kun oli niitä ongelmia.