Huvittaa joka kerta, kun kuulen aikuisen ihmisen suusta, että joku ruoka tai juoma on PAHAA
Kommentit (95)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en minä ainakaan tykkää kaikesta jos se on pahaa niin sit on.
Ei se ole pahaa vaan sinä et vain pidä siitä.
Ap
Coca-cola ON pahaa!
Dr. Pepper ei ole pahaa eikä Pepsi!
On aikuisia juntteja jotka käyttää ruoasta oksuemojia tai sanoo "hyi". Täydellisen junttia.
Vierailija kirjoitti:
On aikuisia juntteja jotka käyttää ruoasta oksuemojia tai sanoo "hyi". Täydellisen junttia.
Ja sinäkin olet täysin kehittymiskyvytön jankkaaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun appivanhemmat tekee pahaa ruokaa. Sanon pahaa, koska se ei ole kenenkään mielestä toistaiseksi ollut hyvää. Itsehän he syövät vain elääkseen niin ei sillä ole väliä miltä se ruoka maistuu, pohjaanpalanut riisipuuro in ihan fine.
Opettele sinäkin vain sanomaan, että "minä en pidä siitä" tai "me emme pidä siitä" ja käyttäydy kuin aikuinen.
Miksi pitäisi? Ei me niille appiksille mitään sanota, kunhan keskenämme selän takana puhutaan, ja onnistuneesti ollaan vältelty jo useampi vuosi heidän luonaan syömistä.
Vierailija kirjoitti:
Kimchi on yksinkertaisesti pahaa. Sen kaikki osat erikseen ovat hyviä, ja yhdistelmä sellainen, jonka ei pitäisi olla edes olemassa. Englannin sanat sinister ja vile eivät käänny kunnolla, paha on lähin vastine.
Se on yksinkertaisesti voimakasta maultaan. Kyllä saa sanoa että joku on pahaa, jos on vaikka liikaa suolaa, poltettu, tai maistuu pilaantuneelta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se lapsellista, mutta en kyllä kuuntele lapsiltakaan tuollaista. Jos et pidä, otat vain vähän, mutta EI ole tarpeen kommentoida omia rajoittuneita mieltymyksiäsi.
Tämän pitäisi olla ihan itsestään selvää kaikille yli kolmevuotiaille.
Valitettavasti ei ole. Jotkut yli kolmevuotiaat kommentoivat myös muiden syömisiä tyyliin "hyi vttu, en tajua miten pystytte syömään katkarapuja!".
Ap
tuohan on aivan eriasia kuin aloituksessa. Tuollainen on äärettömän huonoa käytöstä. Jos ei jostain tykkää ja sanoo, että se on pahaa. Se on mielipiteensä ilmaisua. Niin sanoa, jos ei jostain tykkää. Aikuinenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Asiat tuppaavat olemaan suhteellisia eli riippuvat tarkastelukoordinaatistosta. Jos en pidä jostakin ruoasta niin se on minun koordinaatistossani pahaa.
Riippuu siitä missä tilanteessa sanoo mitäkin. Hyvien tuttujen seurassa voi sanoa, että joku ruoka on pahaa. Ehkä myös "Hyi s@ atana".
Vieraassa seurassa "En oikein tykkää tästä ruoasta".
Kokille ei yleensä sanota, että ruoka on pahaa. Tosin esim. ravintolakokit kyllä ymmärtävät oikein hyvin, että kaikki ihmiset eivät tykkää samasta ruoasta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Eihän tuossa ole lainkaan kyse tykkäämisestä, kyse on siitä että ruoka on pahaa. Kaksi ihan eri asiaa.
Vai oikeastiko jos et pidä jostain ihmisestä, niin hän on paha?
Jätin erään naisen kun totesi että kuka sellaista mäkkäri tai hesepaskaa ikinä syö.
Syö sinä ap vaikka sian mahalaukku ja sano hymyillen nam olipa hyvää,saako lisää.
Minä en syö pas""aa vain mielistelyn takia-
Huvittaa joka kerta, kun kuulen aikuisen ihmisen suusta, että joku ruoka tai juoma on PAHA.
Joku viittaa ihmiseen, jokin esim. ruokaan.
Olen niitä joiden suussa korianteri maistuu saippualta. Söisitkö sinä saippuaa?
Myöskään sushi ei uppoa,kerran maistoin ja kylmä riisi sekä raaka lohi ei makuhermoja hivellyt.
Minä elän nyt tässä todellisuudessa, jossa minulla on valinnan varaa. Afrikan savimajoissa on ihan toinen todellisuus. Et sinäkään nillittäisi sanoista, jos olisit orja, jonka isäntäsi hakkaisi joka kerta, kun erehtyisit tuomaan hänelle pahaa ruokaa.