Huvittaa joka kerta, kun kuulen aikuisen ihmisen suusta, että joku ruoka tai juoma on PAHAA
Kommentit (92)
Minusta ei tarvitse sanoa edes että joku ruokalaji ei ole mieleen, ellei sitä tyrkytetä liian innokkaasti. Voi vain jättää ottamatta tai kohteliaasti sanoa ei kiitos.
Jotkut aikuisvauvat saattaa kommentoida pöydässä jopa toisten lounasruokia, että minä en pidä tuosta ja tuosta asiasta. Ketä kiinnostaa, syököön nirppa mitä haluaa ja antakoot muille rauhan.
Syökää juokaa kuolkaa eli mikä tässä on se tyhjänpäiväinen jankkaus vai onko öööööööööööööö hernekeitto kuuluu 70-luvulle öööö.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se lapsellista, mutta en kyllä kuuntele lapsiltakaan tuollaista. Jos et pidä, otat vain vähän, mutta EI ole tarpeen kommentoida omia rajoittuneita mieltymyksiäsi.
Tämän pitäisi olla ihan itsestään selvää kaikille yli kolmevuotiaille.
Miksi pitäisi otta vähän? Jos tiedän etten jotain syö, en ota sitä yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se lapsellista, mutta en kyllä kuuntele lapsiltakaan tuollaista. Jos et pidä, otat vain vähän, mutta EI ole tarpeen kommentoida omia rajoittuneita mieltymyksiäsi.
Tämän pitäisi olla ihan itsestään selvää kaikille yli kolmevuotiaille.
Miksi pitäisi otta vähän? Jos tiedän etten jotain syö, en ota sitä yhtään.
Lapsilla on tapana sanoa "en tykkää" ennen kuin ovat edes maistaneet. Siksi haluan että maistavat, etteivät jää aivan pikkulapsen tasolle ruokailussaan. Aikuisella eri juttu. Toivottavasti.
Sen ilmaiseminen on aikuisilta ihmisiltä noloa. Jos firma tarjoaa kakkukahvit, niin heti on joku kiljumassa, että kakku on kuivaa ja pahaa, yök en syö!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä että sanoo. Huono kokki.
Miten se on kokin vika, jos jonkun mielestä maapähkinät, vihreät omenat tai vaikka Coca-Cola on pahaa?
Ap
Coca colahan on pahaa.
Sopii tosin hyvin wc:n puhdistukseen.
Maksalaatikko rusinoilla?
Lipeäkala?
Jäähtynyt pinaattikeitto, jossa on sellainen tukeva ketto päällä?
Kaljavelli?
Nakkikastike pussimuusilla?
Mykyrokka?
Roiskeläppä?
Klimppisoppa?
Silakkalaatikko?
jne
Kyllä aikuinenkin saa sanoa, että tällaiset ruoat ovat pahoja, koska ne sitä ovat. Pahan makuisia ja/tai koostumukseltaan vastenmielisiä. Vai montako kertaa olette kuulleet vaikkapa joulupöydässä riemuhuudon, JEE lipeäkalaa.
Katsellaan lastenohjelmia " Strangers thing".
Pelataan Pleikkaa.
Pahoitetaan mieli. Tarvii terapiaa.
Töissä pomo komentaa...
Sipsit ja karkit on hyviä.
Aikuiset on nykyään pikkulapsia.
Vierailija kirjoitti:
No en minä ainakaan tykkää kaikesta jos se on pahaa niin sit on.
Joillakin on erityisen tarkka makuaisti. Se voi vaikuttaa siihen, miten ihminen tuntee makuja. Itse huomaan helposti, kun jokin valmistaja muuttaa tuotteen ainesosia. Sitä mainostetaan mielellään "uutuutena" ja kun näen sen sanan, usein se tarkoittaa, että tuttu tuote on nyt pilattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole pahaa vaan sinä et vain pidä siitä.
Ap
Se on sama asia. Ärsyttää tuollainen sanoista saivartelu. Minua esimerkiksi ällöttää minttu. Se on oksettavaa paskaa. Tosi pahaa.
Vierailija kirjoitti:
Joo kun ei ole koskaan ollut pientäkään nälkää niin tulos on tämä.
Se ei välttämättä mene noin. Erään suuren avustusjärjestön kirjassa kerrottiin aikoinaan miten toisen maailmansodan jälkeen yhdessä Euroopan maassa eräs ruoanpuutteesta kärsivä mies kieltäytyi ottamasta vastaan kalaa. Jonottajan vaimo kertoi jakelijoille, että hänen miehensä ei pidä kalasta.
Vierailija kirjoitti:
Maksalaatikko rusinoilla?
Lipeäkala?
Jäähtynyt pinaattikeitto, jossa on sellainen tukeva ketto päällä?
Kaljavelli?
Nakkikastike pussimuusilla?
Mykyrokka?
Roiskeläppä?
Klimppisoppa?
Silakkalaatikko?
jne
Kyllä aikuinenkin saa sanoa, että tällaiset ruoat ovat pahoja, koska ne sitä ovat. Pahan makuisia ja/tai koostumukseltaan vastenmielisiä. Vai montako kertaa olette kuulleet vaikkapa joulupöydässä riemuhuudon, JEE lipeäkalaa.
Aikoinaan täti tuli aina meille syömään joulupäivänä tai tapaninpäivänä ja äiti teki silloin lipeäkalaa, koska täti ja äiti pitivät siitä. Kumpikaan ei tainnut huutaa riemusta, mutta ei ole yhtään mitään ruokaa, joka olisi joka ihmisen mielestä pahaa tai vestenmielistä. Maksalaatikko rusinoilla on vuosikausia ollut myydyimpiä eineksiä niin tuskin se kaikkien mielestä pahaa on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Se on sama asia. Ärsyttää tuollainen sanoista saivartelu. Minua esimerkiksi ällöttää minttu. Se on oksettavaa paskaa. Tosi pahaa.
Ällöttää sana kuuluu pikkulasten suuhun. Kuten "Oksettava paskakin". Ja sana Yök !
Kahvi on mun mielestä pahaa ja sillä selvä. Ap voi nyt repiä pelihousunsa.
Koska tulee se poikkeuslaki että idiootit saa välittömästi poistaa päiviltä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ällöttää sana kuuluu pikkulasten suuhun. Kuten "Oksettava paskakin". Ja sana Yök !
Mutta minäpäs olen 58-vuotias ja puhun miten lystään. Revi siitä!
Tottakai voi sanoa, että joku on pahaa. Aloitus on harvinaisen pöljä.
Oliivit on pahoja, homejuusto on pahaa, Kyrön viski on pahaa.
Jos joku väittää ruoan tai juoman olevan pahaa MAISTAMATTA, niin siitä voidaan sanoa että "noloa".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mutta minäpäs olen 58-vuotias ja puhun miten lystään. Revi siitä!
Oletko Persu ?
Kokeile sanoa "En pidä tästä ruoasta".
Anteeksi mutta minua oksettaa kovin.
Voisinko käydä pikaisesti Yökkäämässä ?
Ja lopuksi sanot Anteeksi kovasti.
Se on ihan se ja sama mitä mieltä olet.