Joululimppu đđŽđŒ se leipĂ€, joka ilmestyy pöytÀÀn kerran vuodessa ja jakaa suvun kahtia.
Toiset: Ihanaa, juuri oikea sekoitus makeaa ja mausteista!
Toiset: Miksi tÀmÀ maistuu siltÀ kuin piparkakku ja ruisleipÀ olisivat riidelleet?
Se on vÀhÀn kuin joulupukki itse:
perinne, jota kaikki eivÀt ymmÀrrÀ, mutta jota ilman ei olisi oikea joulu.
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmiantakaa tÀmÀ aloitus!
Miksi?
miKSi?+
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
miKSi?+
Konalapuppapaskakasan jankkausketju! Taas monta nÀitÀ!
Vierailija kirjoitti:
MistÀ tÀmÀ outo perinne on edes perÀisin? SitÀhÀn yritetÀÀn tuputtaa pÀÀsiÀisenÀkin meille. MikÀ vika on saaristolaisleivÀssÀ tai pohjalaisessa piimÀlimpussa? MikÀ ihme on joululimppu?
Sain saaristolaisleipÀÀ ja hyi hele miten pahaa. Oli jotain itsetehtyÀ ja liian tummaksi paistettu pinta. Makean ja happaman ristiriita, erittÀin voimakas maku. Variksille menee pihalle. Olen jossain tilaisuudessa sen nimistÀ saanut, ja sen pystyi syömÀÀn, mutta tÀtÀ en. Tulee oksetuksen tunne, kun suuhun ottaa. YleensÀ ottaen on erittÀin harvinaista, ettÀ minua joku ruoka kuvottaa, mutta tÀmÀ oli pahin koskaan maistamani
En pidÀ kun monessa tilaisuudessa tarjotaan sitÀ ruisleivÀn sijaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Asiattomia kommentteja.
TÀmÀ aloitus tulee poistumaan. Ja minÀ vannon sen. MinÀ niin vannon ettÀ tÀmÀ poistuu vielÀ.
KOKO ALOITUS MODE.
OTSIKOSSA JAMMUSETĂ
Vierailija kirjoitti:
TÀmÀ aloitus tulee poistumaan. Ja minÀ vannon sen. MinÀ niin vannon ettÀ tÀmÀ poistuu vielÀ.
Siis mikĂ€ tĂ€ssĂ€ nyt niin korpeaa? Kai nyt leivĂ€stĂ€ saa keskustella? đđ
Vierailija kirjoitti:
đđđđđđ„
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
đđđđđđ„
OTAHAN LĂĂKKEESI, IDIOOTTI.
TyönnÀ perseesees joululimppu ja toinen suuhun ja tukehdu siihen helvetin Konala !
Turun seudulla syödÀÀn makeaa tummaa leipÀÀ ympÀri vuoden.