Taas vaaditaan miljardin säästöjä, korottakaa nyt jo saatana sitä tuloveroa!
Kaikki suomalaiset tietää että ilman tuloverojen korotusta tästä ei selvitä. Mieluummin ennemmin kuin myöhemmin.
Kommentit (634)
Kokoomus korottaa mielummin alvia kuin pohattojen veroja. Se vaan, että miljonäärin ostovoimaan se alvin prosenttikorotus ei aiheuta yhtään mitään, kun köyhälle se voi olla viimeinen niitti ostaa yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Kohta perit asunnon ja saat maksaa sen putkiremontit ja kattoremontit + oman omistusasunnon. Kiitos hallituksen asuntoja ei osteta.
Mulla on jo muutama asunto Helsingissä ja pari tilaa. Remontit maksatutan vuokralaisilla. Asun itse vaimon asunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Kokoomus korottaa mielummin alvia kuin pohattojen veroja. Se vaan, että miljonäärin ostovoimaan se alvin prosenttikorotus ei aiheuta yhtään mitään, kun köyhälle se voi olla viimeinen niitti ostaa yhtään mitään.
Kokoomuslainen joutuu ostamaan 44 pippuripihviä kerralla, jos meinaa, että suosikki ravintola pysyy pystyssä, kun muut syö kotona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohta perit asunnon ja saat maksaa sen putkiremontit ja kattoremontit + oman omistusasunnon. Kiitos hallituksen asuntoja ei osteta.
Mulla on jo muutama asunto Helsingissä ja pari tilaa. Remontit maksatutan vuokralaisilla. Asun itse vaimon asunnossa.
Kelan maksimivuokra on Helsingissä 567 yhdelle ihmiselle. Sen porukka saa, kun irtisanotaan, tosin tuli varallisuusraja eli omaisuus pitää ensin myydä ja kuluttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokoomuslainen joutuu ostamaan 44 pippuripihviä kerralla, jos meinaa, että suosikki ravintola pysyy pystyssä, kun muut syö kotona.
Itse syön mieluummin kotiruokaa. Ravintolaruokaa olen syönyt ihan tarpeeksi.
t. Kokoomuslainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi valtion työntekijä yrittää myydä perikunnan asuntoa. Ei mene kaupaksi. Asunnon kulut sen sijaan joutuu maksamaan joka kuukausi.
Sellanen 500 euron lisälasku joka kuukausi.
Onko yrittänyt laittaa vuokralle ? Jos ei voittoa saa, saisi ainakin maksatettua tuon 500 e vuokralaisella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moi Jussi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse syön mieluummin kotiruokaa. Ravintolaruokaa olen syönyt ihan tarpeeksi.
t. Kokoomuslainen
Niin, paras vaimo on ruoanlaittotaitoinen eikä käy siivoojaa. Perheissä, missä on laiska vaimo/äiti käy siivooja.
Vierailija kirjoitti:
Jos verotuksella Suomen talous nousisi, se olisi jo tapahtunut.
Miljardeja lapataan koko ajan ulkomaille, sieltä tulisi hyvin nopeasti mittavat säästöt.
Niin eli mitä ajattelit? Luovutaan demokratiasta ja perustetaan joku sellainen Pohjois-Korea tyyppinen juttu tai muu kuningaskunta, jossa mennään mahdollisimman pitkälle omavaraisuudella. Ulkomaisten tuotteiden käyttö kielletty raipparangaistuksen uhalla.
Vierailija kirjoitti:
Kokoomuksen pitäisi saada sinutkin töihin vaurastumaan niin veroja voitaisiin laskea kaikilta.
Jouluruoat tehdään itse eikä osteta valmiina niinkuin uusavuttomien perheissä.
Vierailija kirjoitti:
Jouluruoat tehdään itse eikä osteta valmiina niinkuin uusavuttomien perheissä.
Itse tehdyt on hyviä. Osa syö pahaa jouluruokaa, valmisruokia, kun on uusavuton vaimo.
Meillä isäntä kokkaa ja siivoaa. Rouva lukee naistenlehtiä punaviinilasi kädessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SDP korottaa veroja ja maksuja ja kotitalouksien ostovoima romahtaa.
Ensimmäisenä menee nurin suomen kampaamot, sitten leipomot, pikkukaupat, rakennusfirmat, jne.
Tulee massatyöttömyys, vähintään puoli miljoonaa työtöntä lisää.
SDP on itse asiassa luvannut verokevennyksiä alle 8000/kk tienaaville - ja se on oikein.
Millä rahalla kun valtion verotulot romahtavat ja sosiaalimenot kasvavat?
No lue niiden vaihtoehtobudjetista.
Siis tässä on uusin:
Tässä on yllättävän paljon ihan hyviäkin asioita, mutta tulot eivät riitä kattamaan uusia kuluja, tilanteessa jossa kuluja pitäisi vähentää. No jos siitä ei välitetä, niin suurin yksittäinen silmänkääntötemppu on toisella kädellä antaminen ja toisella ottaminen erilaisten kulutukseen pohjautuvien verojen muodossa. Keskiluokka päätyy lopulta kuitenkin maksamaan entistä enemmän veroja, eli ostovoima on heikompi.
Muutama nosto eli päivän risu ja ruusu
Datakeskusten tuki -47M€, tämä on päivän risu verotusta on nostettu nimenomaan, jotta persaukiset kunnat eivät houkuttelisi tänne enempää sähkön hintaa nostavia datakeskuksia. Datakeskukset eivät juuri työllistä tai tuota verovaroja rakentamisvaiheen jälkeen, mutta vaikutus sähkön hintoihin on pysyvä.
Tullin ja postin toimet krääsätuonnin rajoittamiseksi (verotuottovaikutus) +32 M€, tämä on päivän ruusu. Pikamuodin ja temurihkaman tuontiin puuttuminen on ennen muuta vastuullinen ympäristöteko.
Kaikile tyättömile työ valtion virastoon kun sukulaisetkin palkataan. Verot korkeamale 10%. Tyättömyys 0, valtio rikastuu, sosiaali laitos ja työvoima laitos lakkautetaan, kunnei enään tarvita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokoomuksen pitäisi saada sinutkin töihin vaurastumaan niin veroja voitaisiin laskea kaikilta.
Tykkäät enemmän sosialismista ja köyhänä elämisestä?
Osalla rikkaista on luuseri vaimo, joka ei osaa mitään ja laiska. Ostavat jouluruoat valmiina ja siivooja siivoaa kodin, ovat valinneet paskan vaimon.
Sulle tulee lisämaksua 500 kuukaudessa eli 6000 vuodessa eli 30000 viidessä vuodessa.
Onnea