Miksi Mika Salo ja Annica eroavat?
Annica ja Mika ovat jättäneet avioerohakemuksen yhdessä 17.12. Länsi-Uudenmaan käräjäoikeuteen. Siinä he pyytävät, että heidät tuomitaan avioeroon ilman harkinta-aikaa, koska he ovat asuneet erillään keskeytyksettä viimeiset kaksi vuotta.
Kommentit (32)
Noriko Salon kanssa Mika oli naimisissa (1999-2015), mutta he erosivat virallisesti vasta 2022 ja heillä on 2 yhteistä lasta.
Mika vaikuttaa tympeältä tyypiltä. Edes sen rahat ei houkuta. Vanha ja kiree.
Niin nätti tyttö. Toivottavasti ei ole kolmatta osa pyörää
En ole näihin aiemmin perehtynyt, mutta nyt luin suhteen alkaneen tytön tykättyä Mikan koirakuvista netissä täysin tietämättä, kenestä on kyse. Hahhah niinpä vissiin. Hän oli vaan niin kiinnostunut koirista ja siksi päätyi Mikan someen koirakuvia katsomaan. Uskoiko Mika itse tämän?
Ei mennyt ontuva selitys täälläkään läpi
Jaa, Mika poistatti viestin, jossa kerroin, että hänellä on uusi.
Menivät naimisiin v.2023. Ja ovat asuneet jo kaksi vuotta erillään. True love?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei taida nykypäivänä parisuhteet kestää. Jo vuoden seurustelun jälkeen pitäisi mun mielestä juhlia "kultahäitä" ja timanttihääpäivä voisi olla kolmen vuoden parisuhteen jälkeen.
Oho. Entä me joilla on parisuhde kestänyt jo 20 vuotta?
Meillä jo 36v. 😍
Mika löysi luultavasti uuden ja nuoremman.
Vierailija kirjoitti:
Menivät naimisiin v.2023. Ja ovat asuneet jo kaksi vuotta erillään. True love?
Tämä nauratti minuakin.
Vierailija kirjoitti:
En ole näihin aiemmin perehtynyt, mutta nyt luin suhteen alkaneen tytön tykättyä Mikan koirakuvista netissä täysin tietämättä, kenestä on kyse. Hahhah niinpä vissiin. Hän oli vaan niin kiinnostunut koirista ja siksi päätyi Mikan someen koirakuvia katsomaan. Uskoiko Mika itse tämän?
Yhtä uskottavaa, kuin vain sattumalta heilua kameran edessä kultamekko päällä. (Niin varmaan. )
Vierailija kirjoitti:
Jaa, Mika poistatti viestin, jossa kerroin, että hänellä on uusi.
Onko pelkkä arvaus?
Eukko on kunnon golddigger. Saamme lukea vielä paaaaljon vuosisadan rakkaustarinasta ja hirmu särkyneestä sydämestä.
Vierailija kirjoitti:
Mika löysi luultavasti uuden ja nuoremman.
Eiköhän tuo nainen löytänyt nuoremman.
Miten heidän parisuhde on millään muotoa meidän asia?
Vierailija kirjoitti:
MEni se naimisiin ton naisen kanssa.
Ihan niin ku piritta hagman ei tiennyt, että niklas hagman on jääkiekkoilija. Se tuli yllätyksenä sille. Ai sä pelaat siis lätkää. OHhoh voi kuinka kivaa
Asumalla omissa osoitteissa, turvataan nopea ero. Eihän tuollaisessa tilanteessa kotia leikitä. Miksi edes mennä naimksiin ?
Parisuhdehaastis ei pettänyt nytkään, antaneet "rakkaushaastiksen" viime kuussa.
Oho. Entä me joilla on parisuhde kestänyt jo 20 vuotta?