Paljon saat tukia kuussa?
Kommentit (71)
"Ei niitä pääomatuloja niin paljon ole että niillä eläisi. Se ahdistaa, että kaikki vähä minkä eteen on ikänsä tehnyt töitä, hupenee ja lopulta ei ole jäljellä mitään. Töihin haluaisin mutta kun en pääse."
Jos pääomatuloja on vain vähän niin eihän ne siinä tapauksessa vaikuta koko tukeen. Hyvänen aika sentään mitä uhriutumista.
Oon saanut tukia kun olin opiskelija ja kun olin hoitovapaalla. Ne oli pieniä. Ja kun opiskelijana teit töitä tuet meni. Joten ei niistä paljon iloa ollut.
Hoitovapaalla ne meni tyyliin vaippoihin kuukaudessa. Mutta mikäs siinä käytin sitten säästöjä.
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä saanut tai hakenut tukia!
Wow mitälli ja kutsu ressanlinnaan ensivuonna. Muista pukeutua piiinpiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mina sada tuki 600€/kk muta minula Kela Gold jola mina osta kaikki mita mina haluta!
Mee Riitta vaikka lenkille.
Sina loukata mina. Riita olla koira nimi.
Vierailija kirjoitti:
En ole eläissäni saanut minkäänlaisia tukia. N59.
Joka kerta kun ostat reseptilääkkeen apteekista tai käytät julkisia terveyspalveluja, saat tukea.
Vierailija kirjoitti:
Kansaneläkettä 346,5 euroa. Nousee ensi kuussa n. 348 euroon. Siitä ei mene veroa kuten ei Kevan eläkkeestäkään.
Se korotus on valtava rahasumma , miten aiot tuhlata sen?
Pari tonnia ansiosidonnaista vielä vuoden, sitten vähän putoaa eläkkeelle jäädessä. Puoliso saa sen noin kuussataa työttömyysrahaa ja viissataa eläkettä entisestä kotimaastaan.
Ei eläke ole mikään tuki. Sitähän maksetaankin vuosikymmenet. Samoin koku kelakorvaus lääkkeestä. Ei se ole tuki.