Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

*TAMMIHAAVEET VKO 17*

23.04.2007 |

Uusi viikko uusi pino!

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulin vaan ilmoittamaan että täti saapuikin yllättävästi etuajassa,mikäs sen ihanampaa :(

aika oudosti alkoi menkat, ensin kamala terävä viiltävä kipu ja sit hurja veriklöntti! tollasta ei oo ikinä ennen ollu..varhainen km?

noh, mutta pysynpä kuitenkin tammitoiveissa, la siirtyy vaan kuun loppuun..tää on nyt selvästi merkki että mun täytyy tulla raskaaksi nyt että saan tammivauvan :D

plussatuulia kaikille, sekä ovisbongareille että piinailijoille!

marie kp2/26-29 yk 4

Vierailija
2/47 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman haalea viiva mutta kai se kumminkin on??

Tikut loppui perjantaina ja tänään vasta tuli uusia.. Oli hieman ovisolotila viikonloppuna mutta en päässyt tikuttelemaan. Varmuudeksi tuli kuitenkin laitettua pariin otteeseen " pökköä pesään" ja nyt sitten tuo haalea viiva.. Mielestäni aika hyvin siis pullat uunissa?!

Tuli oikein iloinen mieli! Meillä muuten mies on kovasti innoissaan menossa vällyjen väliin kun tietää oviksen olevan näillä main. Taitaa olla hällä enempi kuumeilua kuin mulla vaikka ei sitä näytäkään.. =)

Multa menee aina toisten nimimerkit ja tapahtumat ohi kun vaan sekoilen omien tikkujeni kanssa.

Onnea kuitenkin kaikille kahden viivan ihmisille ja pahoittelut niille, joilla menee heikommin.

t. Raitis kp 27/ikuisuus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piakainen pinoutuminen tälle illalle, ukko odottelee sohvalla ja ajattelin mennä sinne kera sipsipussin. Tänään tuleekin kuluneeksi kahdeksan vuotta kun alun perin aloimme seurustella=) Tuntuu pitkältä ajalta ja mahtuuhan siihen kaikennäköistä.

Fertestin ovistesti näytti aamulla lähes tasavahvoja viivoja joten voisiko olla kenties toiveita että mullakin luteaalivaihe olisi vähän pidempi jos oviskin olisi aikaisemmin, toivotaan ainakin niin.

De Feisille varovaiset onnittelut ja toivotaan että vahvistuisi kunnon plussaksi seuraavaan testiin!!

Intoa petipuuhiin vaan kovasti kaikille joilla tärppipäivät käsillä;)

Pahoittelut tädin saapumisesta, Marie oli ainakin yksi niistä joita täti ei ollut ymmärtänyt jättää rauhaan. Parempaa onnea uuteen kiertoon!!

p02p06 kp 13/28-31 yk 5

Vierailija
4/47 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä olisi varmaan sopiva pino johon liittyä. Olen siis 26 ja mieheni 25v. Esikoispoika synt. 01/06 ja clomien ja terojen avulla sai alkunsa. Nyt ollaan vuoden alusta haaveiltu pikkukakkosesta ja tämä kierto siis ensimmäinen clomikierto. Mulla siis lääkkeet määrättiin, kun kuukautiset jäivät aikoinaan kokonaan pois.

Tuossa aiemmin kirjoittelinkin oviksesta ja mieleen pisti heti Nelliinan kertoma lyhyt ovishuippu. Mullakin testi näytti eilen, kp 16, aamulla plussaa ja illalla myöhään kun piruuttani testailin, negaa. Pupuiltiin kp 15 illalla ja nyt kova toivo, kaikki sormet ja varpaat ristissä, että simpat olisivat viihtyneet vikkelinä h-hetkeen asti. Mies siis reissuhommissa ja aikamoista kalenteriinkatsomista, kun suunnittelin terojen aloittamista.

Esikko sai alkunsa ensimmäisestä clomikuurista, siksi ehkä toiveet ovat nytkin niin korkealla, turhankin...

Pupuiluintoa ja plussatuulia!:)

Lissukas, kp17/?

Vierailija
5/47 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää iltaa taas kaikille tammitoivoille!(En tiedä taivutetaanko noin!)=)

Eilen en päässyt kirjoittelemaan, iski niin kova yläselkä ja hartia kipu että oon ollu eilisestä asti saikulla. Torstaina pitäisi mennä fysioterapeutille keskustelemaan kuinka jumpata ja voimistaa selkää..koska tämä kipu on ollut jo jonkin aikaa.. Toivottavasti paranis hyvillä ohjeilla!

Mä täällä piinailen ja mukamas koko ajan löytyy raskausoireita, mm. alaselkä jomotusta(ollut myös kahdessa edellisessäkin), pientä nippailua ja menkkamaista jomotusta alavatsassa, etomista ja tänään ku menin kauppaan niin mun alkoi tekemään ihan hillittömästi mieli omenaa, joten piti sitten ostaa sellainen ja namskis ku oli hyvää!!!Mut saas nähdä kuvittelenko vain???!!!Voiko edes näin aikaisin jo tulla " oireita?"

Muillekin piinailijoille oikein paljon ++++++++-säteitä ja toivottavasti tulee paljon osumia!!!!!=)

Joillakin oli puoliväli meneillään tai tuloillaan eli onnea oviksen tikuttamiseen ja sen jälkeen makkarin puolelle!!!=)

Mut nyt taidan mennä koisimaan et jaksan taas aamulla herätä kahden neitokaisen kanssa..!Öitä!

KaHeLiKa kp 24/28-32 yk 1

Vierailija
6/47 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltaa kaikille!

Vastaankin nyt oikein maratonviestin, kun on parempi fiilis jo päällänsä!

Marielle pahoittelut tädin saapumisesta ja Johannalle negasta¿ yhtään kivoja ei ole kumpikaan¿ :´(

Nojanda, miten sun hermo kestää olla testaamatta?!?! Mie oisin varmaan jo aivan hermoheikko, kovasti plussatuulia sinne suuntaan +++++++

Taizkalle kans tsemppiä, ihana ukko sulla! Ja todella hyvä, että jutskaatte asioista, se on erittäin tärkeetä!

Piipaan oviksen jälkeiset lämmöt oli olleet hyvät, jee! Tammitoiveet on mullekin ihan jees, itse en vain edellisen viikon aloituksessa miettinyt asiaa lainkaan, sorry siitä ¿

Huhtityttö, miekin uskon kyllä että Simot on yleensä melkoisia sissejä ja pysyvät hengissä kauankin aikaa! ;)

P02p06, onko sulla ollut aikaisemmin(kin) noita kemiallisia vai vain tämän yhden kerran? Ja kiitos, olo on jo parempi, osuutensa varmaan silläkin että sain olla edes yhden yön kultsin paijattavana =) Mie yhdyn sanoihisi siinä suhteessa, että niitä plussauutisia olisi kiva kuulla vähän enemmänkin +++++

Nelliina, uskon että teidän ajoitus meni aikaslailla nappiin!!

AnniHelen@lla on kans ollut lyhyitä kiertoja, oletko käynyt lekurille juttelemassa asiasta? Ja jos testi näyttää plussaa niin eikös se munis irtoa silloin 24-36 tunnin kuluessa¿? Eli jos tyttöjä tahtoo niin tulisi harrastaa päivää/paria ennen ja jos taas poikia, niin vasta plussan jälkeen? =) (uskokoon ken tahtoo ;))

Hobbie, on ihan normaalia että välissä on anovulaarisia kiertoja eli kiertoja jolloin ovulaatiota ei tapahdu :( Hyvä on kuitenkin pitää merkintöjä siitä, kuinka usein näitä kiertoja tulee sillä jos niitä on kovin tiheään, niin se taas ei ole normaalia¿

Susumint, kiitos täti-pahoitteluista¿

-kevätkertulle- kans onnittelut oviksesta! Sitten on edessä se piinaava kaksi viikkoa¿ Tsemppiä!

Sippu81, en ole enään vuosiin ostanut ovistestejä, kun ne on itsellekin vain sellainen ressinpaikka. Mun kroppa onneksi ilmoittaa aika selvästi, milloin on tosi kyseessä =) Meinaan kun toimii vain tuo vasen, niin kivut on toisinaan aikas järkyttävät, yritä siinä sitten olla hehkeenä makuuhuoneessa vällyjen välissä¿?!? Toivotaan, että teillä raskautuminen sujuisi yhtä helposti kuin aikaisemminkin, bd bd

Defeis, IHANAA!!!Kyllä mä nyt vähän luulen, että se plussa vain vahvistuu aamuun mennessä ja teille on tulossa TAMMIVAAVI! +++++++++-säteitä vielä¿

Romille tsemeä painonpudotukseen! Täytyy kysyä, kun en lahopää muista, että kuinka vanha se teidän esikoinen on¿? Mutta öitä ei kyllä ole kiva valvoa¿

Raitiksen mieskin on ihana, oviksen ¿bongaaja¿ =) Mutta ihan oikeesti oli tehty testi jossain päin suurta Amerikkaa ja yli 80% miehistä piti ovuloivia naisia kauniimpina ja haluttavimpina kuin ilman ovista¿?;) Tiede-lehdestä löytyy tarkemmat tulokset ;)

Lissukalle tervetuloa! Ja toivotaan, että tärppi ois käynyt!

KaHeLiKalle kans plussatuulia, millon meinaat testata? Ja on muuten todella raivostuttavaa kun on yläkroppa jumissa¿ toivottavasti saatte fysioterapeutin kanssa asiat sovittua ja harjoituksesta olisi ihan oikeeta hyötyä! Ja oireitahan voi kyllä tulla jo todella aikaisinkin! Peukut on pystyssä =)

O.N kp3 menossa ja olo on hyvä, kohtahan sitä pääsee taas peuhaamaan ;) Mies kotiutuu torstaina, tosin joutuu edustamaan to-pe, mutta lauantaina ajateltiin lähteä viikonlopun ja vapun viettoon vähän kauemmas, muutamaan lomaresorttiin olen laittanut jo kyselyä menemään! Ai niin, odottelen tässä viestiä veljeltä Suomesta, josko identtiset kaksoset ois syntyneet =) Ensimmäiset meidän sukuun ja ilman hoitoja, wau!!!

-Allu kp3, yk8

Vierailija
7/47 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

KaHeLiKa: Onnea piinailuun!

Lissukas: Tervetuloa!

Allu: Mukavaa lomailuviikonloppua =)

ON: Illalla tutkin netistä luteaalivaiheesta. Viime kierrossa mulla se oli vaan 10 pvää ja muutenkin noita lyhyitä kiertoja tosiaan on. Mietin itsekin, et pitäskö käydä lääkärissä. Tänään on kp 11, ovistestin (Mammaksi) tein äsken, ei tietoakaan oviksesta. Viime kierrossa tikutin oviksen kp 12. Viime kierto oli sen 22 päivää vaan, odotin jotenkin että ovis tulis jo. En kyllä tajua näitä juttuja ollenkaan =(.

Mistä muuten kannattais tilata ovistestejä? Ja onko merkillä väliä?

Onneton Ovispongari AnniHelen@ kp11

Vierailija
8/47 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allu2006: En pystynytkään. Missasit mun viestin jossa ilmotin testanneeni negan kp 29... Enää en testaa, vaan oottelen sitä tätiä, mikäli sekään nyt on tulossa. Ei ole oireita siitäkään. Taitaa tulla taas ihan törkeen pitkä kierto ja eikös se tarkota ettei silloin ees ovuloi?

Saadaan kohta laittaa jo helmikuun pino pystyyn.. =(

Kylläpäs nyt tuli keskustelua tuosta otsikosta. Samahan se oli viime viikolla enkä nyt suoraan sanottuna (anteeksi vaan) voi ymmärtää onko sillä nyt väliä millä otskolla se milläkin viikolla kulkee kunhan siinä on kuukausi oikein jotta tietää mihin kirjoittaa.. Eikä siis ole tarkoitus loukata ketään.

Nojanda, kp 33/? ja yk 10

Vierailija
9/47 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allu, ei mulla ole aiemmin ollut kemiallisia/varhaisia km. Takana kaksi onnistunutta raskautta kylläkin=) Voi miten ihania uutisia odottelet, ja vielä tuplana!! Tsemppiä teille tähän kiertoon ja toivotaan että nyt tulisi toivottu tulos!

AnniHelen@, mä olen tikutellu mammakseilla, aconeilla, fasteteillä ja fertesteillä ja mun mielestä fertestit on parhaita, helppoja tulkita ja saa tehdä aamupissasta eli tosi käteviä. Oon tilannu niitä verkkoapteekin sivuilta mut niitä myydään myös esim. prismoissa. Mulla myös lyhyt luteaalivaihe, keskimäärin näissä kierroissa 9 vrk ja en tiedä riittääkö se kiinnittymiseen. Tai saattaahan se riittää mutta asiaa kyllä edesauttaisi jos toi vaihe olisi pidempi.

Nyt kuitenkin näyttäisi et mulla tosiaan olisi ovis aiemmin, tän aamun testi näytti tasavahvaa, ehkä hitusen vahvempaakin kuin kontrolliviiva=) Huomenna kuitenkin tikutan ja katson vieläkö viiva tummenee kun viime kierrossa tuli tositosivahva viiva. Plussaksihan tämänkin jo voisi tulkita mut täytyy nyt katsoa huominenkin testi.

Täytyy kuitenkin tänäänkin ukko kellistää kun edelliskerta oli toissa päivänä;)

Vierailija
10/47 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kääk, mun olis vissiin viisainta olla lukematta tämmösii palstoja ym...Ku rupesin miettimään kaikenlaista....Kun siis mullahan yleensä kierto on ollut lyhkäinen, 24-27 päivää, nyt viime kierto vainn 23 päivää :( Ja oviksen tikutin kp 15 tässä kierrossa. Pelkään, että jos tämä kierto olisi lyhyt kans, niin luteaalivaihe olisi aivan liian lyhytraskautumiseen. Ikävää! EI olisi pitänyt mennä lukemaan mitään...:( No, jos en nyt raskaudu, pitää vaan jatkaa tikuttelua ja seurata luteaalivaiheita...Mutta kunpa huolehtisin aivan turhasta.

Tyttö nukkuu ja olisi viisainta minunkin mennä hetkeks lepäämään ja miettimään ihan muita asioita. Anteeksi etten nyt kommentoi mihinkään viestiin. Mutta kaikille uusille lämpimästi tervetuloa ja plussia ihan jokaiselle!

Nelliina kp18/23-27? yk4

Vierailija
11/47 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tervetuloa kaikille uusille!

Täällä elellään tätä hirveän tylsää vaihetta kierrosta, ovis mennyt ja piinailuun aikaa. Minäkin olen miettinyt, mahtaako luteaalivaihe riittää, kierto kun tuntuu lyhenevän ja lyhenevän jatkuvasti, ja tiputtelee kovasti ennen vuotoa. No, ei auta kuin odotella.

Plussatsempityksiä piinailijoille ja iloisia hetkiä ovislaisille ;)

Liisuliini kp ?/26, yk2

Vierailija
12/47 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas pitkiä juttuja, kivaa! Pitää syventyä niihin ajan kanssa paremmin, kunhan ehdin!

Nojandalle vaan pikaisesti, että minä ilmaisin tuolla aiemmassa pinossa, että se häiritsee vaan mun pilkunviilajan silmiäni, jos pino ja lista ovat erinimiset ja siksi pyysin asiasta kommentteja joita sitten tulikin, jos porukka haluaa listan nimen vaihtoon. Ja ilmeisesti siis ei halua, kiitos kaikille vastanneille!

Ei ollut ketään tarkoitus tällä kyselyllä ärsyttää vaan saada selville vaihdetaanko nimi listallekin vai ei. Ei sen vakavampi juttu, mutta siitä siis tuo keskustelun vilkkaus aiheesta.

Ja juu, ei kai sillä niin suurta väliä ookkaan mitä nimeä käyttää, mutta itse, kun olen pyörinyt näissä pinoissa jo vaihteeksi taas melkosen kauan niin vanhat tavat ovat ehtineet piintyä. Suotakoon anteeksi nipotus! ;D

Korallille halit ja vilkutus! Huomasin sun saapuneen mukaan. :' ( Mut jospa nyt sitten... *armotonta peukutusta*

Vierailija
13/47 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saapui se kauan odotettu tätikin kylään. Nyt voin sitten alkaa haaveilemaan tammivauvasta, noin niinkuin virallisesti. Tosin taidan hypätä tuonne helmikuisiin mukaan myös kun sellainen lista ilmestyy. Mulla kun tuo esikoinenkin meni reippaasti lasketun ajan yli, joten jos nyt tärppäisi niin kyllä siitä helmikuinen todennäköisesti tulisi.

Täällä oli muutamat muutkin innostuneet laihduttamaan. Tosi hienoa! Mäkin olen vielä pointseilla ja nyt siis 10.3 kg hoikempi. Laihduttaa aijon plussaan asti. Tällä hetkelläkin käyn koko ajan sisäistä kamppailua siitä, että siirtääkö yrittämistä vielä että saisin painoa vielä tippumaan lisää. Tosi vaikeeta. Toisaalta kun sen vauvan haluaa ja vielä pienellä ikäerolla... ja kun elämässä ei mikään ole varmaa niin eiköhän mekin yritetä kuitenkin. Ei sit harmita myöhemmin, ettei aloitettu aikaisemmin. Onhan tuo kymmenenkin kiloa jo hyvä saavutus ja laihduttaa voi vauvan jälkeenkin. Tällaisilla mietteillä täällä tänään.

Yritän päästä juttuihinne kiinni paremmin tässä tulevaisuudessa.

Pikkupapu kp1/33-38 (yk 3)

Vierailija
14/47 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lissukas: Tervetuloa joukkoon :) Pidetään peukkuja, että ne simpat olisi nyt vikkelinä liikenteessä ja tulos syntyisi tammikuussa ;)

KaHeLiKa: Kovasti tsemppiä sinne loppukiertoon! Toivotaan kovasti sitä plussaa testiin. Ja jaksamisia myös niiden kipujen kanssa :( Itselläkin selkä " prakaa" aina silloin tällöin, lähinnä alaselkä. Mulla tuo ryhti on vähän liiankin hyvä, joten selkä menee notkolle, pakarat kinnaa jne. Ei ollenkaan kiva :(

Allulle vielä pahoittelut tädistä ja jaksuhalit uuteen kiertoon :)

AnniHelen@: Itse oon tilannut ovistestejä esim. mammaksi:sta, sitten oon tilannut vilja-merkkisiä testejä (en vaan muista osoitetta), ostanut cittarista jne. Ei kai sillä niin välilä ole mistä ne tilaa. Mä luulin, että ne cittarista ostetut oli ihan susia, kun eivät näyttäneet ovista viime vkolla. Mutta tulipahan tuo ultralla todettua, että ei siellä viime vkolla mitään tapahtunutkaan, vaan vasta nyt toivottavasti :) Eli oikeen näyttivät nuo testit. Onnea oviksen metsästykseen!

Nojandallahan on lupaavat päivät, pidetään peukkuja ;)

p02p06: Nyt vaan simppoja liikenteeseen ;) Toivottavasti tuottaa toivottua tulosta :)

Nelliina: Älä turhaan stressaa asiasta. Sulla on kuitenkin jo lapsi (vai lapsia, anteeksi, en muista), joten todistettavasti ovuloit ja raskautuminen onnistuu :) Stressitöntä yritystä vain!

Liisuliini: Joskus tuon tiputteluvuodon sanotaan johtuvan keltarauhashormonin puutteesta, mutta ovathan nuo " tiputtelevat" ihmiset raskautuneetkin, joten tiedä häntä :) Katso nyt miten kierto tasoittuu, ja sitten lääkäriin, jos raskaus ei ala. Kovasti voimia piinailuun!

Minä olen Piipaan kanssa samaa mieltä (myöskin pilkunviilaajana), että olisi kiva jos molemmat listat kulkisivat samalla nimellä :) Millä nimellä, sillä ei ole minulle mitään väliä :)

Tervetuloa mukaan kaikki uudet, ja pahoittelut tädin yllättäneille!

[size=3][color=crimson] ♥ [color=pink] ♥ [color=crimson]♥ [color=pink]♥ [color=crimson]♥ [color=pink]♥[color=crimson] ♥ [color=pink]♥[color=crimson] ♥ [color=pink]♥[color=crimson] ♥ [color=pink] ♥ [color=crimson]♥ [color=pink]♥[color=crimson] ♥ [color=pink]♥ [color=crimson]♥ [/color][/size]

(.): Eipä uutta auringon alla. Viikon päästä verikokeisiin ja niiden tuloksia jo kovasti odottelen :) Rasittaa, kun tästä kierrosta nyt tuli sitten näinkin pitkä, mutta pääasiahan silti on, että kroppa toimii (jos toimii). Kivaa iltaa kaikille!

Vierailija
15/47 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieskin sen näki ilman lisävaloja jne jne...oli mitä oli ja meni miten meni niin ainakin toiveet pomppas taivaisiin...jos täti nyt saapuskin niin kovaa tulisin alas...kp 27 siis menossa =)

Vierailija
16/47 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tulee semmoista omaan napaa katsomista ettei hyvä tosikaan.

Eli mun alamahaa on nyt särkenyt jo sunnuntaista alkaen ja tänään se on muuttunut tollaiseksi ihme nippailuksi, ovis piti olla maanantaina ja sen kivun kyl rekisteröin mut tää on ihan erilaista.

Nää taitaa olla mun oman pään tuotoksia koska eihän nää kivut nyt viel voi olla mitään kiinityskipuja, koska ovis olis ollut vasta maanantaina...

mut tosiaan taitaa hermot koitella mun huumorintajua.

Tervetuloo joukkoon kaikki uudet ja paljon ++++ tuulia kaikille

Pahoittelut täistä kaikille ja tsemppiä piinailijoille

-taizka- kp 16/27 yk 1

Vierailija
17/47 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

-cecci- onnee haamusta ja paljon tarrasukkia vaaville et pysyy mukana =)

Vierailija
18/47 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerkiää just lukea kuulumisia ennen Myytinmurtajia. Oon jäänyt koukkuun mitä ihmeellisimpiin sarjoihin näin kotiäitinä ollessani. Justiin naurettiin kaverin synttäreillä, mitä sarjoja kukin katsoo, vaan ei haluaisi myöntää. Huvittavin oli kaikkien mielestä Tuhkimotarina. Nooh, sattuu se telkkku vaan meilläkin olemaan usein auki siinä kuuden maissa subin puolella. Selittämätön yhteensattuma vain, sanon minä ;)

Asiaan:

Ovistesteistä ainaskin AnniHelen@ ja p02p06 kirjoittelivat. Mulla on nyt ollut käytössä Advanced, joita tilasin tuolta Kotitestit.comista. Mutta niiden kanssa ei saisi testailla aamupissasta, näyte pitäisi jäähdyttää huoneenlämpöiseksi jne. Ja kun vielä niiden avulla testailin sen vajaan vuorokauden ovisplussan, niin joteskin jäänyt negatiivinen kuva Advancedista. Tietysti syytän testiä huonosta bongauksesta;) Aconilla testailin elämäni ensimmäisen ovisplussan, josta siis heti raskauduin, niin siitähän tietysti jäi hyvä fiilis.

Mutta taidan kyllä kokeilla seuraavaksi noita Prisman Fertestejä, joita kehuttiin.

Cecci: Hirmupaljon onnea haamuviivasta! Eikä se mikään haamu ole, plussa kun plussa!! Tarrasukkia matkaan:)

Mäkin olen alkanut pohtimaan tuota luteaalijuttua (josta en siis tiedä hölkäsen pöläystä). Mullahan oli se mahdollinen ovis kp 16 ja kp15 aloitin tämän kierron terot. Niitä piti lääkärin mukaan syödä sen kymmenen per kierto. Joten loppuvat kp25. No, menkat on mulla alkaneet heti pillereiden popsimisen jälkeen, niin sillon luteaalivaihe jäisi kymmeneen-yhteentoista päivään. Pitäisköhän popsia pari ylimääräistä...? Joillekinhan määrätään niitä enemmän kun se 10/kierto. Ei käsitä. Käsittääkö joku muu? Valaistusta kaivataan!

Taizka: Mulla on ihan sama juttu, ovis maanantaina ja nyt mukamas huomaan jo kaikenlaisia tuntemuksia. Mukamas hirveä turvotus päällä, niin kuin oli esikoisesta jo heti alkumetreillä. Paskan marjat, sanon minä; taitaa tämä likka olla syönyt piinapäivien ratoksi turhan monta palaa tuliais-Tobleronea...

Pahoittelut tädin vierailuista! Jaksamisia piinapäiviin:)

-Lissukas kp18, jonka Tobleronen jämät polttaa kaapissa...

Vierailija
19/47 |
25.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut plussasta ja vauvaliimaa!!

Mäkin tilasin nyt Fertestejä, tosi iso plussa et voi testata aamulla.

ON: Jännä kun menkat ei ole vuosiin ollut näin runsaat ja kivuliaat ja esim viimeksi oli tosi niukat. Olen syönyt pillereitä ties kuinka monta vuotta ja mietinkin että nytkö se oma hormonitoiminta vasta lähti käyntiin..

Hobbie kp3/27 yk 4

Vierailija
20/47 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi päivä, uudet kujeet:)

Onnea plussanneille raskauksille ja oviksille!

Lissukas, olikahan se nimi noin..no anyway- puheli teroluteista. Täälä kans yks popsija. Sain niitä pitkään kiertoon ja kaksi satsia olen nyt syönyt ja lyhentänyt kiertoa kyllä hyvin. Olen ymmärtänyt, että terolut ei vaikuttaisi ovikseen, ja jos on raskautunut, jäävät menkat normisti pois. Eli mä syön kp 16 lähtien sen 10tbl. Viime menkat olivat omituiset, ajattelin jo että olenko raskaana mutta negaa näytti. Ja tulivat jo kp 27. Nyt tässä kierrossa sitten vikat terolutit kehiin.

Aamulla huomasin limoja:) Olikos se niin että niitä tuli juuri ennen ovista..? Nyt kp 12.

Mukavaa päivää kaikille!

Johanniina