Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*TAMMIHAAVEET VKO 17*

23.04.2007 |

Uusi viikko uusi pino!

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ainakin multa on hieroja aina ennen aloittamista kysynyt, olenko raskaana eli eivät ilmeisesti suosittele hierontaa jos on raskaana... Muita kiellettyjähän on ainakin tietyt kasvohoidot...

Vierailija
42/47 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipsis taasen...

Täällä on kova vaavin yritys päällä...semmosta oisin kyselly,että ootteko te muut kirjottelijat sijottanu noihin ovis-testeihin...? Mä luotan siihen, et tärppää ilmankin... tai siis yritän ilmeisesti kysyy sitä et onx niist testeist ollu oikeesti apua? huh tulipa sekava sepustus :)

Jotenkin jännittää vaan, kun mä oon tullu tosi helposti raskaaks noil kahel ekal kerralla...tuskin onnistuu enää samal taval kolmannel yrityksel...

ja asiast viidenteen...kuka se huutelikaan olevansa k-nummelt kotosin..?

mut nyt kaffelle....

sippu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin ostin ovistestejä kun tuli mieleen se, että jospa en ovuloikaan joka kierrossa.

ON: Tänään kp 25/26-28, ei menkkaoireita. *jihaa!* Yleensä tässä vaiheessa särkee selkää pepun ja ristiselän välistä jos menkat on tulossa. Testasin eilenä kahteen otteeseen aamupissasta ja päivällä kun olin ollut pissimättä noin 2 tuntia. Aamupissistä tuli testiajan sisällä harmaavioletti hailu viiva joka vahvistui testiajan ulkopuolella. Päiväpissistä tuli sama juttu mutta viiva oli mallia " Anteeksi, saisinko kaukoputken kiitos." Eli näkyi aikas huonosti mutta näkyi kuitenkin.

Ja ei, en ota onnitteluja (ainakaan vielä) vastaan koska mä epäilen että noissa testeissä on viivanpaikka. Testaan huomenna ja sitten perjantaina (kun on kp 28) uudelleen. jos tulee +, WAU! Jos tulee nega niin sitten ihmetellään ja toivotaan ettei kierto veny ihan jumalattomasti ettei menkat ala just ennen reissua/reissun aikana. Mies ja minä kun lähdetään Ateenaan ihan kaksistaan 7.5. ja Suomeen palataan 15.5.

Vierailija
44/47 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

(.) heti aluksi, jostain kumman syystä vatsaa polttelee kamalat menkka/oviskivut, mutta kp on vasta 9/26-28?! Eihän nyt vielä ovis voi olla, ainakaan omien laskujeni mukaan? Kun ajattelin hommata ovistikut ja alkaa tikutellakin vasta kp11, täytyy sitten varmaan raahautua kauppaan jo tänään, ja kokeilla josko ovis olisikin vähän etuajassa. Muutenkin vähän ihme olo, tuntuu että joka toisella vastaantulevalla naisella on maha pystyssä.:D Nyt pakko jatkaa töitä, jotenkin tämä palsta aina huutelee kutsuvasti töiden lomassa...;)

Vierailija
45/47 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kirjottanut aikaisemmin oudoista viime menkoistani. Mulla on terolutit menossa pitkään kiertoon. Kierto lyhentyi kyllä kivasti, mut vuoto oli nyt viimeksi niukkaa, rusehtavaa ja pärjäsi pikkuhousunsuojalla. Tein tänään vielä varmuudeksi raskaustestin joka oli nega:(

Nyt kp 10 ja mietteet siis tähän kiertoon!! Tammikuista nyyttiä siis toivotaan!!

Johanniina

Vierailija
46/47 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikkelis! Täällä ollaan iloisesti ohitettu ovis, nyt vain odotellaan ja toivotaan, odotellaan...Ja toivotaan että luteaalivaihe olisi reilu 9 vuorokautta!!! Mä ku luulin et se aina olis sen 14 vuorokautta *nolostuu*

Kiitos VILLIINALLE asian selventämisestä :)

Harmi, että JOHANNIINALLA näytti negaa...Mutta onnea tähän kiertoon!

DEFEIS, sulla onkin hirmu jännät paikat! Peukut on pystyssä plussalle!

HOBBIELLE pahoittelut menkoista :( Toivottavasti tärppää nyt tässä kierrossa!

SIPPU! Minä huhuilin sua, mä ku asun lähellä ja olen syntynyt Kirkkonummella ja asuin siellä 21 vuotta.

Nelliina kp 17/24-27? yk4

Vierailija
47/47 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei juurikaan ollut mitään kerrottavaa joten en ole kirjoitellutkaan. Tuli jopa jossain vaiheessa pari viikkoa sitten että nyt menee kakkoshaaveilu jäihin vähäksi aikaa...esikoinen kun valvottaa edelleen öisin ja olin niiiin väsynyt.

Mutta kaipa me nyt kuitenkin jatketaan yritystä. Nyt olisi menossa kp14 ja ovistikut viimeiset 4 pvää näyttäneet negaa. Kohta tekemään päivän testi.

Painonpudotuksista on ollut puhetta. Itsekin tässä juuri eilen aloitin uuden kokeilun että saisko viimeiset 5 kg pois jotka jäänyt esikoisesta. Olisi henkisestikin kivempi olo kun pääsis siihen ' omaan kilomäärään' jossa voi hyvin.

Kaikille plussaa toivotellen ovulaatio- sekä raskaustesteihin!!!!

kp 14/24-26 (viimeksi 28) yk 3