Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*TAMMIHAAVEET VKO 17*

23.04.2007 |

Uusi viikko uusi pino!

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
26.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cecci: Oikein paljon onnea " haamuplussassta" , kyllä minäkin tuon ihan plussaksi lasken jos testi niin näytti, heikko tai vahva niin plussa silti. Ymmärrän kuitenkin kantasi asiaan, itse ottaisin myös pienellä varoituksella sen. Tarraliimaa kuitenkin ja paljon matkaan. Ota meitä paljon mukaasi!

Lissukas ja Taizka: On tää joo ihan hassu juttu. Mulla on myös ollut noita nippailuja paljon alavatsassa. Pientä toivon kipinää olen pitänyt yllä, mutta sitten ajatellut, että jos ne johtuu vain oviksesta... Parin viikon päästä asian pitäisi viimeistään selvitä. Tsemppiä teille kovasti!

Täällä on tosiaan kovasti pieniä kirjailijan alkuja. Ketjut sen kun pitenee ja viesti määrä kasvaa;) Hauskaahan tää on. Aina on jotain uutta luettavaa kun sivun avaa.

ON: Lisää siis.. Allergia aika on kasvamassa taas pahaksi ja kävin hakemassa allergialääkkeitä lääkäriltä. Oli ihan outoa pyytää sellaisia, jotka sopii mahdollisesti raskaanaolevalle. Huomasin nimittäin, et antihistamiinit on kielletty raskaanaolevalta. En halua riskeerata mitään. Sanoin lääkärillekin, et oon ehkä turhan varovainen ja ennakoiva, mut lääkäräi totesi mun olevan ihan järkevä. Jos on pienikin mahdollisuus niin parempi pelata varman päälle.

On tää oviksen jälkeinen aika kyllä yhtä odottamista. Ensi viikko taitaa olla vielä pahempi. Oikeastaan koko aika on yhtä odottamista. Ensin odotellaan tädin pois menoa, sit ovista, sit tädin poisjääntiä ja jos se sit kuitenkin tulee niin taas sitä, että menee pois. Ollaan me naiset kyllä yhdensortin odottajia ;)

Tsemppiä kaikille painonpudottajille, Tosi hienosti on paino pudonnut. olen tässä saanut samalla pientä kimmoketta, mut jostain syystä mun tekee koko ajan mieli suklaata...

Hauskaa päivää kaikille

Huhtityttö kp 20/noin 28

Vierailija
22/47 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa nämä pinot sen verran venyä ja paukkua..

Itsellä ei mitään lisäämistä viikonloppuun. Rinnat on kyllä vähän arat, joten lieneekö siten täti tuloillaan. Ja jos ei kerran tärppää tässä(kään) kierrossa niin yritän sitten ilhtua jos täti tulis näinä 30jotain päivinä. Että sais tota kiertoa vähän täsmällisemmäksi edes.

Onkos kenelläkään mitään suuria uutisia heittää peliin näin alkaneen viikon kunniaksi?

-Nojanda kp31/? yk 10

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi viikko uudet kujeet ja se tuo toivottavasti paljon plussia!

Mulla on onneksi niin kiireinen viikko edessä, että toivottavasti tämä oviksen jälkeinen tylsä aika ennen varsinaista piinailua menee nopsaan!

Lämmöt oli ihan riittävästi lähteneet nousuun tänä aamuna joten todella toivon, että nyt oli hyvä ovis!

huhtityttö! Eipäs saa olla noin epäileväinen! =) Mä uskon kyllä, että torstaina kylvetyt simpat oli vielä eilen hyvinkin elossa. Eihän se todellakaan ole edes harvinaista. Itse olen todistettavasti raskautunut viisikin päivää vanhoilla simpoilla.

Sehän tietää sitten tyttöä, jos nyt onnistaa! =D

Mä kattelin tuota yourdays-kalenteria ja se väitti, että ovis ois pitäny olla lauantaina ja sen mukaan pupuilla ti, ke ja to niin sais tytön. No nyt kun se oli siis sunnuntai niin päiväthän menis ke, to ja pe joten senkään mukaan ei pitäs olla hätäpäivää!

Niin ja kysymys. Haluatteko, että listan nimi muutetaan tammihaaveiksi, kun sitä nimitystä näemmä pinoissa nyt käytetään? Tuosta toiveistahan alun perin sovittiin, mutta helppohan se on vaihtaa.

Mun pilkunviilaajan silmää vaan haittaa eri nimet listalla ja pinoilla..! ;D

Mut nyt pitää ruveta tekemään jotain hyödyllistä ja ikävää kuten pyykinpesu ja sen sellainen..

Muksaa viikkkoa kaikille!

piipaa kp16/27(29) dpo1

Vierailija
24/47 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä olikin jo uusi pinkka, sori, mä avasin kans, mut jatketaan tietty tänne =)

Nelliina kp16

Vierailija
25/47 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen en pinoutunut lainkaan ja syynä oli mitä kaamein kapula!! Piti käydä lauantaina vähän viihteellä ja muutaman siiderin siinä nautiskelin ellan aikana ja siitä seurasi sellainenkin olo että oksat pois=X Eipä tee mieli hetkeen taas lähtee kotoa minnekkään.

No nyt onneksi jo normaali olotila=)

Nelliina oli saanut ovisplussan, onnittelut siitä ja toivotaan että se tuottaisi tulosta!!

Allulle pahoittelut tädistä ja toivottavasti uusi kierto tuo tamminyytin!! Minulle kävi viime kierrossa samoin että sain haalean plussan testiin mutta vuoto alkoi kuitenkin. Nyt jo on paremmat fiilikset asian suhteen ja uutta kiertoa mennään innolla mutta vuodon alettua olin kyllä muutaman päivän aika maassa=/ Toivottavasti sinunkin mielesi pirstyy pikkuhiljaa!!

Piipaa kyseli tosta pinon nimestä ja mua henkilökohtaisesti ei haittaa vaikka eri nimellä mentäiskin. Toki voisihan nämä viikkopinot laittaa myös Tammitoiveet-otsakkeella niin sit olisi yhdenmukaista=)

Tällä viikolla pitäisi alkaa tikuttelu, valkkis onkin lisääntynyt jo lupaavasti ja toivoisinkin kovasti että oviskin olisi vähän aikaisemmin ja luteaalivaihe pitenisi. Mut se jää nähtäväksi et miten käy.

Foolihappoa hain apteekista viime viikolla ja punkkua ajattelin taas oviksen jälkeen nautiskella. Ensi kierrossaajattelin kokeilla greippimehuakin vaikka se ei kyllä mun makuermoja houkuttelekkaan=)

Mutta nyt menen antamaan pikkumiehelle syötävää. Toivottavasti tällä viikolla saataisiin plussauutisiakin!!

p02p06 kp 12/28-31 yk 5

Vierailija
26/47 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sataa vettä, mälsää....

Laitoin esikon nukkumaan jo, kun kiukutteli vaan. Nukahtikin samantien.

Mulla testi näytti nyt vain 1 viivaa, et ovis meni tosi nopeesti ohi. Eilen siis näihin aikoihin tuli ne 2 vahvaa viivaa. Eihän ollut liian myöhäistä touhuilla eilen illalla, eihän??!! Tuli vaan jotenkin masentava olo, ettei nytkään tärpännyt :(

Toivon toki koko sydämestäni, että meille tulisi tammivauva!

Tammitoiveet, tammihaaveet...Toiveesta jää mulle enempi positiivinen kuva, kun taas haaveesta se, et jäi haaveeks vain...Et kai toi Tammitoiveet olisi parempi, mutta jostain syystä laitoin itsekin aloitukseen Tammihaaveet...Mut ihan sama, kumpia ollaan, mutta muakin häiritsee, jos ollaan kahdella eri nimellä ;)

Paljon plussia tälle viikolle ja ensi viikolle! Eikös meillä pitäisi jo testaajia olla?!?!

Nelliina kp16

Vierailija
27/47 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...tyhmänä kyselisin, et mitäs jos luteaalivaihe onkin lyhyt? Eikö silloin raskautuminen ole mahdollista? Ja olihan se luteaalivaihe aika oviksesta menkkojen alkuun?

Kiitos jos joku jaksaa vastata, olen aikas uusi täällä enkä ole niin perehtynyt kaikkiin juttuihin...

Nelliina

Vierailija
28/47 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Listan nimeen sen verran, että ei niin väliä mikä se on, mut toiveet kyllä kuulostaa paremmalta, ei jää haaveiluksi ;)

Plussa tuuli oikein paljon + + + + + ! Toivottavasti niitä tulee paljon :)

Tänne ei ihmeempiä, pupuilua ;)

Kummalista täävauvakuume, asia kokoajan mielessä ja silmäkulmassa. Täällä palstallaikin pitää käydä kurkkimassa vähän väliä, että millaisia tervesiä muilla on, plussia odotellen tietty! :)

kp 13/27-28 yk 1

Vierailija
29/47 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja joitain tuttujakin löysin. Tutti, meillä oli joulukuisissa sama la. Nyt ollaan eri riveillä =).

Mulla on vähän vaikeuksia la:n määrityksessä, kun tuo kierto pirulainen vaihtelee. Viimeksi 22 pvää oli ennätyslyhyt. Kun tästä mennään taaksepäin, on ollut tälläisiä kiertoja 22, 26, 24, 30, 27, 25, 24, 28, 26, 25, 30, 26, 28, 25, 32, 23, 29.

Nyt tikuttelen ovista, viime kierrossa sain kaksi viivaa kp 12. Milloin te pupuilette, kun ovistesti näyttää plussaa? Seuraavana päivänä?

AnniHelen@ kp9

Vierailija
30/47 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelliina: Onnittelut ovisplussasta!!! Hienoa! Käsittääkseni teidän ajoitus oli hyvä, eikö se nimenomaan irtoa joku 24h siitä piikistä?

Allulle suurpahoittelut tädistä, täällä kohtalotoveri.

ON: Kp 1/27-28. Mikähän mussa on vikana. Ovista en siis bongannut, ehkä ne Acon ovistestit herkkyydellä 40 mitä mul oli on liian epäherkkiä? Pupuiltiin kyl jtp eli mielestäni ei paljoa enempää olis voinut tehdä olis ovistestit näyttäneet mitä hyvänsä. On aika keinoton olo.

Plussapuhureita hurjasti kaikille, piristäisi niin suuresti jos tulisi niitä plussia lisää! Tammitoiveet on musta hyvä.

T.Hobbie *poistuu takavasemmalle*

Vierailija
31/47 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikko meni uinumaan joten ehkä aikaa naputella muutama sana...

Annihelen@ mietti pupuiluajankohtaa.. eikös se niin ole että simpat kuitenkin elävät sen 3-5 päivää joten voisi kai ajatella että se on aika sama pupuileeko vaikka heti sinä päivänä kun saa ovisplussan vai vasta seuraavana. Ja tärppejähän on tullut vanhemmillakin simpoilla, kuten piipaa kirjoittikin. :)

Ja Nelliina, musta tuntuu että ihan hyvään aikaan touhuilitte. :)

Muistaako kukaan mitä hyötyä siitä greippimehusta on? Lisääkö se jotenkin ovislimoja tms? Ja mikä hyöty siitä sitten varsinaisesti on? Olen nimittäin sitä juonut mut en oikeestaan tiedä miksi. :D

Ja foolihappoakin olen syönyt tabletteina, nehän eivät kummemmin auta raskautumiseen mutta jos raskaus alkaa niin ehkäisevät jotain kehityshäiriötä, mikä se nyt olikaan, liittyi jotenkin selkään.

Tammitoiveet kuulostaa kyllä paremmalta kuin haaveet, periaatteessa ihan sama mutta jos pitää valita niin toiveet mieluummin.

Tänne ei sen kummempia kuulu, ovista saa varmaan odotella vielä reippaasti yli viikon, mulla monesti on ovis vasta joskus kp:llä 23, ainakin tikkujen ja kipujen mukaan. Esikkokin tärppäsi 37 päivän kierrosta aikanaan jolloin ovis oli just suunnilleen kp 23.

susumint

kp 9/31-41?

Vierailija
32/47 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kp onkin 10/31-41, eipä tuo nyt vissiin niin tärkeetä olisi mutta tulipahan korjattua. :)

Allulle ja Hobbielle pahoittelut menkoista! Uuteen kiertoon sitten vaan toiveikkaana!

Vierailija
33/47 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelliinako se kyseli luteaalivaiheesta. Eli kyllä, se on juuri se aika oviksesta tädin tuloon. Liian lyhyellä luteaalivaiheella on merkitystä raskautumiseen. Tuo väli on parhaimmillaan sen 14vrk, mutta jos yli 9vrk, niin raskautuminen on käsittääkseni mahdollista, mutta vaikeampaa. Korjatkaa joku, jos olen väärässä.

Allulle pahoittelut tädistä :`( On se aina yhtä paskamainen se akka!

Sitten oma (.): Tänään oli taas lääkäri, kun tätä kiertoa tosiaan seuraillaan nyt aika tarkasti. Viime ma ja ke johtava folliikkeli oli sen 12-13mm, ja gyne arveli, että siitä se sitten hiipuu pois hiljalleen -> ovista ei tapahdu. Normaalit ovisoireet jäikin minulla sitten tulematta ja murehdin jo, miten saan menkat tulemaan.

Tänään sitten pää täynnä kysymyksiä marssin gynelle ja ruvettiin ultraamaan. Mutta kappas vaan, esiin pompsahti niin komea folliikkeli että oksat pois. Gyne oikein upeaksi kehui :)) Kokoa oli 19mm eli ovulaatio tapahtuu luultavimmin jo tänään tai huomenna. Kaikki merkit viittasivat todella lähellä olevaan ovulaatioon eli tästä kierrosta tulisikin sellainen 40päivää 34päivän sijaan. Varmaksihan ei voi tietää irtoaako munasolu, mutta se tarkistetaan ensi viikon verikokeilla. Muutoin olisi ultralla seurattu mitä tapahtuu, mutta gyne on matkoilla, joten se jää valitettavasti näkemättä. Sama asia pystytään kuitenkin testaamaan tosiaan noilla verikokeilla. Kaikki pco-epäilyt kaatuikin nyt sitten lopullisesti tähän asiaan, koska on todella, todella positiivista että tällainen kehitys siellä oli kuin olikin sitten tapahtunut. Jatkosta ei tiedä ennenkuin verikokeiden tulokset selviävät, mutta ainakin tuo munasolu kypsyy normaalisti (?!?) ihan ilman lääkkeitäkin. Saa nähdä muuttuuko tilanne miten nyt, mutta tällä hetkellä näyttää siltä, että ei tässä lääkettä tarvita tuohon kypsyttelyyn ainakaan. Irtoaminen sitten eri juttu...

Mua muuten naurattaa vieläkin se gyne, kun se oikein ihaili sitä munista ja sanoi, kuinka upean näköinen se on :D Omaan silmään se näytti vaan mustalta golf-pallolta, tosin valtavalta sellaiselta :D Mutta hyvä näin. Mukavaa viikkoa kaikille!

Vierailija
34/47 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ymmärtänyt, että greippimehu lisäisi ovislimoja ja paksuntaisi kohdun limakalvoa. Ja se taas voisi edesauttaa alkion kiinnittymistä kohdun seinämään. Foolihaposta taas saattaa olla hyötyä siihen, että alkion selkäydin kehittyy normaalisti. Vaikka tosi harvinaisia ne selkäydin-vauriot taitaa olla.

Täällä olis nyt menossa kp 13/40-50 ja odottelen ovista vapun tienoille. Lähdetään silloin ehkä kylpylään...ei kuitenkaan Ikaalisiin, jossa mainoksenkin mukaan " tehdään uusia ihmisiä" ... ;)

Vierailija
35/47 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

musta toi tammitoiveet kuulostaa kans paremmalta, mutta aika samahan se kai on,kunhan vaan löytää oikeeseen pinoon :D

tänään alkoi viimeinen työharjoittelujakso, enää muutama viikko pitää jaksaa puskea ja sitten saa paperit vihdoin kouraan! JIPII!

).( menkkamaiset kivut senkun jatkuu, joten tätiä odotellaan saapuvaksi ihan lähiaikoina. mutta 1 r-testi olisi vielä kaapissa joten se tulee tuhlattua torstai-aamuna ellei täti sitä ennen ole saapunut.

rintojen arkuuskin alkaa hiipua joten pahalta näyttää..

kaikki oli taas kaupungilla raskaana, ja kun käytin pojan 2v neuvolassa, siellä oli tietysti paljon pieniä vauvoja..

onneksi kuitenkin pysyn täällä tammipinossa jos/kun täti paikalle saapuu :D, saa tavallaan 2 yritysta 1 kuukaudelle ;)

villiinalle onnea, ihanaa että kaikki näytti hyvältä!!

aurinkoisia kevätpäiviä kaikille :)

marie kp27/29 yk3

Vierailija
36/47 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittelinkin jo tonne Nelliina05 tekemälle ketjulle mut pistämpä tännekkin nyt muutaman sanan.

Eli maailman kuulu ovis olis tänään ja pupuiltiinkin jo tossa viikonloppuna ja nyt oottelen viel mistä kotosalle että sais viel yhet siimat joukkoon mukaan jos sit tärppäis.

Ajatukset kyl väkisinkin karkaa koko ajan vauvahaaveisiin.

oon tässä miettinyt et miten jaksaa ootella nää piinaavat kaks viikkoo vai koskahan sitä uskaltas testailla? =)

ukkoseni oli niin kivan optimistinen eilen illalla kun puheltiin kaikesta et sano oikein että ei se kumminkaan ekalla kertaa tärppää et näin nää miehet aattelee... ite aattelee et varmaan tärppää -=)

ainii mitäs mieltä uskailtaako sitä käydä hieronnassa jos/kun tärppää et saako se aikaseksi keskenmenon?

ja viel pahoittelut kaikille joilla täti oli kyläs ja paljon ++++++ tuulia

-taizka- kp 14/27 yk 1

Vierailija
37/47 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moiks!

Ilmoittautuisin mukaan haaveilijoiden/kuumeilijoiden joukkoon, kun " yksin" on niin tylsä kuumeilla. Muutaman kerran kävin kirjoittelemassa tuolla joulukuisissakin, mutta enemmän olen vain taustaillut... Jos nyt yrittäisin ehtiä kirjoittelemaankin enemmän. Täällä taisi muutama muukin olla joulukuisista, ainakin villiina ja annihelena? Toivotaan että täältä sitten siirryttäis tuonne odottajiin!!!

ON: tänään kp 13, ja eilen sain ovistikkuun 2 yhtä vahvaa viivaa ja sama tilanne oli myös tänään. Eilen illalla pupuiltiin ja tarkotus olis tänäkin iltana, jos tuon miehen vaan saa innostumaan ;) Mulla viime kierto oli vain 21 päivää, ja aloin jo epäillä josko ovuloin ollenkaan ku kierrot välillä niin lyhyitä. Nyt siis noi ovistikut ekaa kertaa käytössä, ja onneksi toi ovis nyt sitten kuitenki on. Noin tunti sitten alkoi alavatsaa juilia silleen menkkamaisesti, johtuu kait oviksesta...Olisko nyt sitten jo irronnut? En oo koskaan aikaisemmin mitään ovistuntemuksia huomannut.

Joku kyseli siitä hieronnasta. Ajattelisin ettei siitä haittaa ole. Verenkiertohan hieronnassa vilkastuu, mutta kait lähinnä sillä hierottavalla alueella, joten esim. nhs-hieronnan luulis olevan ihan turvallista. Vai tietääkö joku muu toisin?

Kiertopäiviä täällä näytti olevan ihan laidasta laitaan, joten kiva lukea vähän eri tilanteista ja oireista :)

Nyt toivottelen kaikille OIKEIN MAHDOTTOMASTI PLUSSA-ONNEA!!!!!!!!

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

kevätkerttu kp13/21-28

Vierailija
38/47 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olihan täällä tosiaan noita joulukuisia enemmänkin piipaa, p02p06, hobbie ym. Eiköhän me tytöt nyt pistetä töpinäksi ja marssitaan käsi kädessä odotuspuolelle. Sovitaanko että ketään ei jätetä tänne? Eikös juu :)

Vierailija
39/47 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sovitaan vaan ;).

Vierailija
40/47 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oviksen bonganneille mukavia valssituokioita!

Villiinalla oli hyviä uutisia, jälleen! =) HYVÄ!!

Uusiakin oli jälleen tullut, joten tervetuloa tasapuolisesti kaikille ja todellakin kaikki otetaan ne plussat =)

Hobbielle pahoittelut tädin saapumisesta, melkeinpä käsikynkkää mennään siis tää kierto...

O.N olo jo vähän parempi, mies kotiutui yöllä puoli kahden pintaan ja juuri tulimme piiperön kanssa kentältä miestä viemästä, sillä raukka joutui jälleen lähtemään reissuun :(

-Allu kp2 yk8