Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***SISUNAISET 23.4.2007 ***

23.04.2007 |

Viime viikolta:

[size=2]

Nimi:

Lähtö kg, Tavoite (vko 22) kg, Paino nyt kg, Muutos edelliseen kg, Tot pudotus kg, Matkaa tavoitteeseen kg,

Vkoa edessä että tavoite toteutuu (Arvio tavoitteen saavuttamisesta), BMI muutos nykyhetkeen

[color=green][b] ht.78 [/b]♥[/color]

71.9 kg, 70.2 kg, 71.6 kg, 0.0 kg, 0.3 kg, 1.4 kg,

7 vkoa, ( Kesäkuu , 2007 ), BMI: 27.1 => 26.9

[color=fuchsia][b] Körömölli [/b]♥[/color]

88 kg, 80.8 kg, 81.5 kg, 0.0 kg, 6.5 kg, 0.7 kg,

7 vkoa, ( Kesäkuu , 2007 ), BMI: 32.3 => 29.9

[color=green][b] Minlee [/b]♥[/color]

95.5 kg, 74.7 kg, 77 kg, 0.0 kg, 18.5 kg, 2.3 kg,

12 vkoa, ( Heinäkuu , 2007 ), BMI: 30.1 => 24.3

[color=fuchsia][b] AatuLiina [/b]♥[/color]

88.5 kg, 85.3 kg, 86.8 kg, 0.0 kg, 1.7 kg, 1.5 kg,

8 vkoa, ( Kesäkuu , 2007 ), BMI: 30.6 => 30.0

[color=green][b] Katti26 [/b]♥[/color]

90.2 kg, 79.1 kg, 80.2 kg, -0.2 kg, 10 kg, 1.1 kg,

7 vkoa, ( Kesäkuu , 2007 ), BMI: 32.0 => 28.4

[color=fuchsia][b] Emonamoha [/b]♥[/color]

92.2 kg, 78 kg, 80.4 kg, 0.0 kg, 11.8 kg, 2.4 kg,

7 vkoa, ( Kesäkuu , 2007 ), BMI: 31.2 => 27.2

[color=green][b] Kitta75 [/b]♥[/color]

95.6 kg, 91 kg, 93.2 kg, -0.2 kg, 2.4 kg, 2.2 kg,

8 vkoa, ( Kesäkuu , 2007 ), BMI: 35.1 => 34.2

[color=fuchsia][b] Hätähousu [/b]♥[/color]

87 kg, 80.1 kg, 81.5 kg, 0.0 kg, 5.5 kg, 1.4 kg,

8 vkoa, ( Kesäkuu , 2007 ), BMI: 26.0 => 24.3

[color=green][b] Elaine82 [/b]♥[/color]

80.1 kg, 77 kg, 79.3 kg, -0.8 kg, 0.8 kg, 2.3 kg,

6 vkoa, ( Toukokuu , 2007 ), BMI: 27.7 => 27.4

[color=fuchsia][b] Ororo [/b]♥[/color]

90 kg, 80.1 kg, 83.6 kg, -0.4 kg, 6.4 kg, 3.5 kg,

7 vkoa, ( Kesäkuu , 2007 ), BMI: 29.7 => 27.6

[color=green][b] Mareila [/b]♥[/color]

72.2 kg, 55 kg, 58.6 kg, -0.5 kg, 13.6 kg, 3.6 kg,

5 vkoa, ( Toukokuu , 2007 ), BMI: 25.6 => 20.8

[color=fuchsia][b] Pointzi06 [/b]♥[/color]

94.6 kg, 82.8 kg, 84.2 kg, -0.6 kg, 10.4 kg, 1.4 kg,

6 vkoa, ( Toukokuu , 2007 ), BMI: 30.2 => 26.9

[color=green][b] Helena1712 [/b]♥[/color]

87 kg, 84.9 kg, 87 kg, 0.0 kg, 0 kg, 2.1 kg,

7 vkoa, ( Kesäkuu , 2007 ), BMI: 34.0 => 34.0

[color=fuchsia][b] Ronja1982 [/b]♥[/color]

65 kg, 54.7 kg, 58.4 kg, -0.6 kg, 6.6 kg, 3.7 kg,

6 vkoa, ( Toukokuu , 2007 ), BMI: 23.6 => 21.2

[color=green][b] Rosvohummeri [/b]♥[/color]

73 kg, 62 kg, 66.7 kg, -1.4 kg, 6.3 kg, 4.7 kg,

7 vkoa, ( Kesäkuu , 2007 ), BMI: 24.7 => 22.5

[color=fuchsia][b] Zilga [/b]♥[/color]

72 kg, 69.4 kg, 70.9 kg, 0.0 kg, 1.1 kg, 1.5 kg,

7 vkoa, ( Kesäkuu , 2007 ), BMI: Pituus puuttuu

[color=green][b] Kynteli [/b]♥[/color]

79.3 kg, 69.1 kg, 75.1 kg, 0.0 kg, 4.2 kg, 6 kg,

8 vkoa, ( Kesäkuu , 2007 ), BMI: Pituus puuttuu

[color=fuchsia][b] mrs. birdie [/b]♥[/color]

88 kg, 68.5 kg, 73 kg, 0.0 kg, 15 kg, 4.5 kg,

7 vkoa, ( Kesäkuu , 2007 ), BMI: 30.8 => 25.6

[color=green][b] Nefili [/b]♥[/color]

80.7 kg, 72.4 kg, 76.7 kg, -0.5 kg, 4 kg, 4.3 kg,

6 vkoa, ( Toukokuu , 2007 ), BMI: 25.5 => 24.2

[color=fuchsia][b] Allakka [/b]♥[/color]

94.8 kg, 79.7 kg, 83.7 kg, -1.2 kg, 11.1 kg, 4 kg,

6 vkoa, ( Toukokuu , 2007 ), BMI: 34.4 => 30.4

[color=green][b] Ida [/b]♥[/color]

77.4 kg, 75.1 kg, 76.8 kg, -1.2 kg, 0.6 kg, 1.7 kg,

6 vkoa, ( Toukokuu , 2007 ), BMI: 25.6 => 25.4 [color=blue][/size][size=2]

Suurin pudotus viime kerrasta:

[b]

1. sija => Rosvohummeri : -1.4 kg

[/b]

Ajallisesti lähinnä omaa tavoitettaan (välitavoite tai lopullinen tavoite).

[b]

1. sija =>¿ 5 ¿vkoa:.. Mareila

2. sija =>¿ 6 ¿vkoa:.. Elaine82

3. sija =>¿ 6 ¿vkoa:.. Pointzi06

4. sija =>¿ 6 ¿vkoa:.. ronja1982

5. sija =>¿ 6 ¿vkoa:.. Nefili

6. sija =>¿ 6 ¿vkoa:.. Allakka

7. sija =>¿ 6 ¿vkoa:.. Ida

8. sija =>¿ 7 ¿vkoa:.. ht.78

9. sija =>¿ 7 ¿vkoa:.. Körömölli

10. sija =>¿ 7 ¿vkoa:.. Katti26

11. sija =>¿ 7 ¿vkoa:.. Emonamoha

12. sija =>¿ 7 ¿vkoa:.. Ororo

13. sija =>¿ 7 ¿vkoa:.. Helena1712

14. sija =>¿ 7 ¿vkoa:.. rosvohummeri

15. sija =>¿ 7 ¿vkoa:.. Zilga

16. sija =>¿ 7 ¿vkoa:.. mrs.birdie

17. sija =>¿ 8 ¿vkoa:.. AatuLiina

18. sija =>¿ 8 ¿vkoa:.. Kitta75

19. sija =>¿ 8 ¿vkoa:.. Hätähousu

20. sija =>¿ 8 ¿vkoa:.. Kynteli

21. sija =>¿ 12 ¿vkoa:.. Minlee

[/b][/size][size=2]

Laihdutustietoja, kaikki Sisunaiset huomioiden:

mukana: AatuLiina, Allakka, Elaine82, Emonamoha, ht.78, Helena1712, Hätähousu, Ida, Katti26, Kitta75, Kynteli, Körömölli, Mareila, Minlee, mrs.birdie, Nefili, Ororo, Pointzi06, ronja1982, rosvohummeri, Zilga

Laihduttajia: 21

Painomme oli alussa: 1763 kg

Painamme nyt: 1626 kg

Tavoitepainomme (vko22/2007): 1570 kg

Paino tippunut edelliskerrasta: -7.6 kg

Paino tippunut vuonna 2007: 80 kg

Kokonaispainonpudotus: 137 kg

Matkaa tavoitteeseen: 56 kg

[/color][/size]

- Minlee

Kommentit (47)

1/47 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on taas maanantai ja treffit vaa´an kanssa ohitse..se näytti painoksi 2 viikon takaiseen -200g eli paino oli 81,3kg :o)!!

Oon kyllä oikein tyytyväinen, sillä viime viikko sujui tosi hyvin niin liikunnan (5krt/viikko) että syömistenkin kannalta ja tiedän, että viime maanantaina vaaka ois näyttänyt hirmulukemia niiden pippaloiden jälkeen eli pudotettavaa on varmasti ollutkin ;o)!

Kävin viime viikolla joka päivä lukemassa kuulumisenne niinkuin joka viikko teen, mutten saanut kirjoitetuksi yhtään mitään sen maanantaisen jälkeen, mutta nyt lupaan petrata ja myös kirjoitella jotain useemmin kun kerran viikossa näin maanantaisin :o)!

Se ois sitten viikko aikaa Vappuun..nyt tytöt tsempataan oikein kunnolla niin sitten voidaan nautiskella muutama lasi simaa ja ainakin 1 munkki oikein hyvällä omalla tunnolla..eiks jeps ;o)??

Kaikille oikein mukavaa viikkoa ja kovasti tsemppiä!!

KÖRIS

Vierailija
2/47 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pudotusta tuli viime viikkoon -200grammaa paino nyt 83,5kg. Täytyy kyllä olla tyytyväinen sillä söin alkuviikon suklaata ihan silleen riittävästi. Tänään tajusin että eihän tässä ole enää pitkä matka toukokuun loppuun ja yleensäkkään kesään. Nyt täytyy yrittää tosissaan ryhdistäytyä. Harmi vaan etten mitenkään pääse täksi kesäksi tavoitepainoon, mutta jos tsemppaan niin pääsen siihen mun välitavoitteeseen joka oli 15 kiloa juhannukseen mennessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allakka: Mä tiedän tuon tunteen, että harmittaa kun oli ajatellut olevansa just tulevana kesänä upea, mutta ei ehdikkään..... =(

Mutta hei; Niitä kesiä tulee ja menee, mitä jos tavoiteltaisinkin vasta seuraavaksi kesäksi sitä täydellisen upeeta kroppaa............ Se on jopa ihan mahdollista, noin niin kuin ajallisesti!

Eilisen jälkeen nyt ei ole paljoa tapahtunut, edelleen olen erittäin innoissani kuntoni kohentumisesta, en tiedä kuinka monta vuotta siitä on aikaa kun olen jaksanut juosta puoli tuntia taukoamatta!!!

Nyt mulla näyttää tasaantuneen tämä pudotustahti, ei tule sellaisia mielettömiä spurtteja eikä myöskään niitä plussia, eli hiljaa hyvää tulee.

Tähän tahtiin mahtuu myös elämään kuuluvia poikkeavia päiviä, eli vähän juhlintaa hallitusti. Toivottavasti saan nauttia tästä pitkään!

Tulokset siis:

Paino alussa: 90 kg

Paino viime viikolla: 83,6 kg

Paino nyt: 82,6 kg

Pudotusta: - 1kg

T. Ororo

Vierailija
4/47 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokerilakkoni kesti rikkumattomana viikon, eilen tuli rennonmpi hetki ja pirtelö maistui. Mutta aika kohtuullinen repsahdus kuitenkin. Käväisin vaa' alla (kesken viikon, hyi minua) ja plussaa näyttäisi olevan, kääk! Vaikea uskoa, koska ruokavalio on pitänyt hyvin ja olen useampana päivänä käynyt juoksemassa 50 min.

Voiko liikunnan aloittaminen hidastaa painon putoamista? Voisiko se näkyä jo yhden viikon jälkeen? " Mielenkiinnolla" odottelen virallista punnituspäivää (to). On kyllä oikeasti tosi epämotivoivaa, jos kuntokuuri näkyy plussatuloksena...

Tsemppiä kaikille taas!

5/47 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ALLAKKA:Pudotus se on tuokin ;o) ja onhan meillä aikaa laihduttaa ja tuo -15kg juhannukseen mennessäkin kuulostaa jo tosi hyvältä ;o)!!

ORORO:Jeps..tuon ½tunnin juoksu yhteen putkeen kuulostaakin aika saavutukselta..itse en moiseen varmasti pystyis ;o)!!Vai, että tasaantunut ;o)..tuo kilo/per viikko kuulostaa minusta vielä huimalta pudotukselta verrattuna näihin minun 100-200g pudotuksiin ;o)!

Hieno tahti siis sinulla..onnea!!

ROSVOHUMMERI:Onko sulla lihaksen kipeinä??Mulla ainakin rankkojen liikuntojen seurauksena kertyy huimasti nesteitä lihaksiin ja paino nousee silloin reippaasti myös eli voipi johtua ihan siitä sun painonnousu ja lähtee kyllä pois, kunhan lihakset saa lepoa tai tottuu sun uuteen tahtiin ;o)!!

Eipä mulla nyt muuta..illalla aattelin polkasta taas kuntopyörällä ainakin 30min...mieluusti pidemmänkin aikaa, mutta näin miehen iltavuoroviikoilla ei oo iltasella paljon mahkuja pidempään polkea, koska aina on joku muksuista tahtomassa jotain tai tulossa polkimien kimppuun tms. yhtä mukavaa ;o)!

köris

Vierailija
6/47 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tavoitetiputus olisi tollainen 6-10kg:a. Ei se nyt niin vähän ollutkaan, kun nään sen kirjoitettuna.

Toisen lapsen syntymästä on jo yli vuosi ja edelleen kilot kiusaavat. Olen jopa alkanut lihomaan talven aikana.

Painoa on tällä hetkellä 60kg:a ja jotta mahtuisin tyylikkäästi vanhoihin vaatteisiini paino pitäisi saada alle 54kg:n. Mitäs muuta tähän piti laittaa??? Eli olikohan siinä joku aikatauluennuste?

Toivoisin, että se 54 häämöttäis toukukuun lopussa, kun aion tästä saada kunnon motivaation.

Siitä tulis vähän yli kilo/viikko, onkohan se realistinen tavoite, kun en pysty pahemmin liikkumaan ja tuntuu, että näin yli 3-kymppisenä kilot istuu tiiviimmin?

Kevein terveisin Tintti

P.S. Hui miten kauheeta vauhtia olette kilonne saaneet lähtemään. Mä kans!!! Kesä on täällä ihan just!!!

Vierailija
7/47 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino nyt: 60,00

Tavoite: 53,00

muutos viime viikkoon: +0,5kg

aikataulu: kesäkuu 2007

Vierailija
8/47 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai mukaan mahtuu.

Minä olen laskenut meille kaikille nuo toukokuun lopulle ajoittuvat tavoitepainot (hyödyntäen jokaiselle hänen omaa laihtumistahtiaan).

Tällä hetkellä jokaisen välitavoite on viikolla 22. (toukokuun loppu). Periaatteessa, jos sinulta lähtisin esim 500g/vko, niin tavoitepaino vkolle 22 voisi olla noin 57 kg. Alussa kuitenkin painoa lähtee nopeammin, joten laitetaanko vaikka 56 kg? Vai koetko reslistiseksi ajatuksen, että paino on toukokuun lopussa jo 53 kg?

Ilmoitatko vielä pituutesi, niin lisään BMI -tietosi ensi viikon yhteenvetoon.

t. Minlee

Vierailija
9/47 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ehdi tällä hetkellä juuri laihikseen panostamaan. Asunto pitää saada vappuun mennessä tyhjäksi ja sitä tavaraa on kertynyt aivan älyttömästi. Kaikki pitää pakata todella hyvin, sillä suurin osa tavaroista menee varastokonttiin säilytykseen.

Muutamme siis tilapäisasuntoon, oma pitäisi olla valmis juhannuksen aikoihin, joten pitkään ei onneksi tarvitse toisten nurkissa asua. Päästään muuttamaan sukulaisten alakertaan.

Mutta missäs välissä minä muka sitten pakkaan, kun näyttää tämä tilanne olevan liikaa meidän 2.5 v tytölle. Tyttö ei tee muuta kuin itkee äidin perään ja istuu sylissä. Ihmettelin jo sunnuntaina, mikä tytöllä ja tänä aamuna sen hoksasin. eihän tuollainen pieni ymmärrä, miksi pahvilaatikoita on joka puolella ja kaikilla kauhea kiire. kaappeja tyhjennetään ja puhutaan muuttamisesta. Voi reppanaa. Isoveli, 4.5 v sentään ainakin tuntuu tajuavan, mistä kyse ja käyttäytyy suht normaalisti (no ehkä vähän enempi riehuu, mutta ihan siedettävästi).

Sellaista vappuviikkoa siis meille.

Vaa' alla sentään muistin eilen käydä, tulos oli - 400g. Nyt paino siis 76.6 kg. Tästä jatketaan.

t. Minlee

ps. ensi viikon yhteenveto tullee vasta keskiviikkona , sillä pahoin pelkään, että maanantaina on tiedossa vielä asunnon pesua (toivottavasti on edes tyhjä jo aamulla).

Vierailija
10/47 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minlee: Aikaimoista hässäkkää sulla näyttää olevan, on aika ymmärrettävää, että ei ehdi täysillä panostaa laihduttamiseen. Hienosti sulla näyttää kuitenkin paino tippuvan, kaikesta huolimatta!

Tsemppiä muuttamiseen ja älä stressaa sitä yhteenvetoa, kyllä me jaksetaan odotella keskiviikkoon!!

Köris: Kiva, että olet taas herännyt joukkoomme! Tuosta pyöräilemisestä tuli mieleen, että mä en edes viitsi yrittää vastaavaa lasten kanssa, menee vaan hermot........ Tosi hienoa jos saat hetken rauhaa polkea, kyllä se äitikin tarvitsee omaa aikaa myös kotona touhuillessa.

Ainoa mitä teen lasten kanssa ( tai oikeastaan tytön 3v joka roikkuu aina lahkeissani) On vatsapunnerruksia ja muita pieniä lihasharjoituksia. Siinä on kyllä ihan hyvä ottaa lapsi mukaan kun se matkii siinä vieressä äidin äheltämistä =)

Lueskelin eilen illalla kg-lehden nettisivuja ( www.kg-lehti.fi) . Siellä näyttäisi olevan kaikenlaista kivaa laihdutuksesta kiinnostuneille ja motivaation hakijolle. Varsinkin yksi siellä kaäyty keskustelussa oli todella hyviä pointteja. Voisinkin kirjoittaa sen linkin tänne kunhan löydän sen jostain............

jatkuu siis kohtapuolin.......

Vierailija
11/47 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä kalastamani sivu, löytyy tässä järjestyksessä:

www.kg-lehti.fi -keskustelut- yleistä laihdutuksesta- itsekuri

http://www.kg-lehti.fi/keskustelu/?mode=viewtopic&tid=3153

Tuo oli siis osoite siihen keskusteluun, kannattaa lukea, tässä oli just sitä laihdutuspsykologiaa mitä mäkin olen kovasti pohdiskellut.

Mun kommenttini tuohon vielä, että mä en pysty kattomaan niitä herkkuja siellä kaapissa, vaan koko perheemme syö normaalia terveellistä ruokaa, niin kuin mielestäni kuuluukin. Ehkä noin kerran viikossa herkutellaan ja sen lisäksi sitten vierailut yms.

Jaahas, työt kutsuu...tää on niin petollistia kun voi itse päättää työajoistaan, yhtäkkiä sitä huomaa taas tekevänsä jotain ihan muuta kuin piti------------

Ororo

12/47 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on taas inho ilma..kylmää, harmaata ja sateista, mutta onneks mulla on tuo kuntopyörä niin eipä tarvii lähteä ulos välttämättä kuntoilemaan ;o)!!Eilen tosiaan ½tuntia poljin sitä kuntopyörää niinkuin lupailinkin aiemmin täällä :o) ja tänään meinaan taas ainakin sen ½ tuntia polkea!!

Ootteko katsoneet sitä uutta suurin pudottaja-sarjaa, joka alkoi taas 2 viikkoa sitten??Se on minusta tosi hyvä ja kummasti saa lisätsemppiä, kun huomaa, että toisetkin onnistuu niin miksen muka minä ;o)!!

TITI-TYY:Tervetuloa mukaan :o)!Minusta tuo 1kg/viikko kuulostaa aika kovalta, kun ei sulla edes hirmusti tiputettavaa ole, mutten lainkaan väitä vastaan, ettetkö onnistuisi tuossa tahdissa ;o)!!

Hyvä esimerkkihän on meidän porukan Mareila..hällä ei kanssa kovasti liikakiloja, mutta ilmeisesti sitäkin jämäkämpi ote, koska viikko toisensa jälkeen tulee mitä suurempia tiputuksia ;o)!!

MINLEE:Tsemppiä muuttoon..on se vaan aika hommaa tuo tavaroiden pakkaaminen yms.!!Hieno tiputus tuli, vaikkei laihdutus päällimmäisenä mielessä olekaan ;o)..hyvä!!

ORORO:Kiitos mielenkiintoisesta linkistä..täytyypä lähteä tutustumaan siihen tarkemmin :o)!!

köris

Vierailija
13/47 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ororo, niinhän se on että kesiä tulee ja menee. Täytyy olla tyytyväinen että on saanut edes sen kympin pois täksi kesäksi ja mahdollisesti jopa vähän enemmänkin. Jostain syystä mua lohdutti toi ajatus että sitä seuraavaan kesään on vuosi aikaa ja hei siihen mennessä on todellakin mahdollista päästä tavoitepainoon vaikka sitten repsahtaisikin vähän välissä.

Meillä pienempi poika alkoi viime yönä yskimään ja nyt nenä valuu. Saas nähdä ollaanko kohta koko perhe flunssassa. Niin tai yleensä se menee meidän perheessä niin että minä sairastan poikien kanssa ja mies selviää terveenä.

Eilen en sitten ihan pysynyt kurissa syömisten kanssa, mutta pikkasen parempaan suuntaan ollaan menossa.

Vierailija
14/47 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa joku oli muuttopuuhissa(nimet unohtuu, näin alussa).

Itsekkin juuri muutin, ja vaikka ikävää puuhaa onkin, niin ainakin kaloreita kuluu.

Mulla tosiaan on vissiin aika tiukka aikataulu. Tosin olen kyllä aina onnistunut tavoitteessani, kunhan saan sen inspiraation. Nyt olen tosiaan jo vuoden laihduttanut aina maanantait ja tiistait ja sitten loppuviikon lihonut.

Enhän mä oikeastaan ole edes lihava, mutta ottaa pahasti itseeni, kun katson peiliin. Kaikki vanhat paidat on kutistunut sellaisiksi napamallisiksi ja kun siihen lisätään farkkujen vyötärönauhalla roikkuvat makkarat, niin näky on aika järkky varsinkin näin kesää ajatellen.

Jotenkin pitäis päästä liikkumaan enemmän. Nuo yksinäiset iltajumpat ei sovi mulle. Olen yh-kotiäiti, lapset on 1 ja 3v, niin en pahemmin niiden kanssa voi liikkua. Syömisen kanssa osaan onneksi olla tiukkana.

Onko teillä muuten joku yhteinen punnituspäivä, ja miten usein käytte vaalla?

Tintti

15/47 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan jokaisella ihan oma päivä, jolloin sitten tulevat tulokset tänne kertomaan :o)..joka maanantai kuitenkin tehdään uusi pino sen viikon jutuille ja siellä sitten pitkin viikkoa vaihdetaan kuulumisia!

Tuo liikkuminen on varmasti hankalaa yh:na ja kahden pienen lapsen kanssa, mutta esim.vaunulenkitkin on ihan tehokkaita, jos ei lapsille hoitajaa ole ;o)!!Ja tiukka linja syömisissäkin varmasti saa jo tuloksia aikaan..se liikunta vaan edesauttaisi kaventumista hyvin eli sillekin kannattaa yrittää löytää aikaa/mahdollisuuksia ;o)!

körömölli

Vierailija
16/47 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin mieluummin ollut vaan Tintti, mutta se nimimerkki oli varattu.

Menisin kyllä kärryttelemään, mutta mun vanhempi poika(3v) ei jaksa kävellä laihtumiseen vaadittavia matkoja. Lapset on isänsä luona jonkun verran, eli pitää vaan niistä hetkistä saada kaikki irti.

titi-tintti-tyy

Vierailija
17/47 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin loikkaamassa tuolta yhdestä toisesta pinosta, kun se näkyy kuivuvan kokoon :( Parin ihmisen kanssa vaan laitetaan painoja. Laitan tähän tiedot ja kirjoitan kohta paremmalla ajalla.

Lähtöpaino 83 kg (1.1.07)

Paino nyt 77,5 kg

Laskuu viime viikosta - 0,4 g

Kokonaispudotus - 5,5 kg

Tavoitepaino 65 kg vuoden loppuun mennessä

Pituus 166 cm

Oliko niin, että toukokuun loppuun myös joku tavoitepaino? Mulla se voisi olla 6 kg eli vielä 500 g pois elopainosta. Hidasta tää mun laihduttaminen, mutta toivottavasti varmaa ;)

18/47 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo toukokuun tavoite on laskettu meillä pidempään porukassa ollleilla sen mukaan miten on paino tippunut, mutta teille uudemmille Minlee varmaan laittaa jollain muulla systeemillä sen ;o)!!

TINTTI-TYY:Hyvä juttu, ettei haittaa vaikka väärin kutsuinkin sinua ;o)!!

Ja tosiaan silloin kannattaa hyödyntää aikaa liikkumiselle, kun lapset on isällään..tosin voisin kuvitella, että kun omaa aikaa saa niin ei ensimmäiseksi välttämättä tuu mieleen, että lähdenpä hikoilemaan lenkkipolulle ;o)?!

Vierailija
19/47 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin itse myös vuoden alussa tuolla toisessa porukassa, joka valitettavasti kuihtui kokonaan. Meitä viimeisiä mukana olleita on nyt sitten siirtynyt tänne Sisunaisiin ja nyt ajattelin, että kai minun on johonkin toiseen porukkaan vaihdettava. Teillä näkyy olevan täällä mukavan aktiivinen porukka =)

Minulla on punnituspäivä tiistaisin, käyn pv:n ryhmässä. Tavoitteena on se 500 g/viikko. Laitan tähän nyt viime viikon tilanteen.

Lähtöpaino 2.1. 81,7 kg

Paino 16.4. 70,5 kg

Edellisestä viikosta -1,9 kg

Kokonaispudotus -11,2 kg

Tavoitepaino 64-65 kg

Pituus 170 cm

Vierailija
20/47 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

MINLEELLE sitten vielä korjaan tuota toukokuun lopun tavoitetta. Eli mulla voisi olla tavoitteena 76,5 kg eli -1kg tästä nykyisestä painosta. Äsken kun kirjoitin niin elin jo toukokuuta :O siksi laitoin vaan 77 kg tavoitteeksi.

Tämä minun laihdutus menee tällä hetkellä ihan pelkällä ruokapolitiikalla. En millään saa itsestäni irti lähtä liikkumaan :( Pitäisi nyt kesäksi ottaa pari jumppaa viikoksi. Vaunulenkit ovat tällä hetkellä ihan mahdottomia, koska 1v 4kk tyttö ei millään jaksa istua paikoillaan 15 minuuttia pidempää aikaa... Kotona yksikseni olen liian saamaton jumppaamaan.

ALLAKKA sanoi hauskasti tuossa ekassa viestissään: " söin alkuviikon suklaata ihan silleen riittävästi." ;D Minuakin kyllä masentaa se, etten ole vielä tänä kesänä rantakunnossa, mutta sitten ensi kesänä! *bd*

KÖRÖMÖLLI en ole katsonut Suurin pudottaja -sarjaa, mutta seuraan Olet mitä syöt -sarjaa. Se kyllä myös kummasti tsemppaa syömään vähän terveellisemmin... ainakin parin päivän ajan. Pitää varmaan nauhoittaa ja katsoa aina silloin tällöin :)

Nyt lähden katsomaan tuon ORORON laittaman linkin. Motivaatiota tässä kovasti tarvitaankin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi