Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä lisää halua?

Vierailija
23.04.2007 |

Mistä saisi lisää halukkuutta? Nyt seksi ei maistu, on pakkopullaa ja ryhdyn siihen vain miehen mieliksi. En enää muista miltä tuntuu kun panettaa ja entinen usean orgasmin kerralla kokeminen on lähinnä niin päin, että usean kerran jälkeen ehkä jollain kerralla tulee orgasmi, tai sitten ei ollenkaan. Ei tunnu enää miltään.

Riitaahan tästä tulee, mies haluaisi usein, vaikka kerran päivässä tai aamuin illoin. Jos oman haluni mukaan mentäisiin, niin ehkä kerran kuussa tai jouluna ja juhannuksena...

Tuntuu pahalta, koska ennen olin hyvinkin innokas ja seksi oli ihanaa. Nyt se tuntuu vaan ahdistavalta, miehen lähestymiset joskus ihan ärsyttävät ja esim. rintojen kosketus tekee inhonpuistatuksia intohimon sijaan. Kamalaa olla tällainen.

Onko muilla kokemusta tällaisesta ja miten siitä voi selvitä ja kohentaa tuota seksipuolta?

Taustaksi se, että meillä on kolme pientä lasta, harvoin kahdenkeskistä aikaa kun hoitajia ei lapsille ole, itseä väsyttää kun menevät yöunille ja olisi aikaa harrastaa seksiä ja lisäksi työ vie aikaa, olemme välillä miehen kanssa eri aikaan töissä ja kotona. Tuntuu, että vielä pitäisi seksiä jaksaa, mahdotonta.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä auttoi se, että lopetin e-pillerit ja vaihdoin kuparikierukkaan (olen jonossa sterilisaatioon). Lisäksi järjestimme toisillemme treffejä, lapset edes yhdeksi yöksi hoitoon, ja muistelimme alkuaikoja ja sitä mihin toisissamme ihastuimme ja rakastuimme.

Pillereiden lopettaminen oli mulle kyllä suurin juttu. Oli niin ihana kun taas PANETTI - ihan tuntematon fiilis useamman vuoden ajan.

Välillä parisuhteen eteen pitää tehdä oikein hartiavoimin työtä ja se vaatii tahtoa molemmilta. Tsemppiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi