Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

brasilialainen sokerointi lahjaksi

Vierailija
13.02.2009 |

olen tässä miettinyt ostaa vaimolle lahjakortin brasilialaiseen sokerointiin.

Miten te muut naiset suhtautuisitte tähän. Siis jos te saisitte omalta mieheltänne ko. lahjan?

Ajattelin aloittaa ko. lahjalla romanttisen viikonlopun ilman lapsia, hotellit jne varattu jo?

Tuleeko turpaan vai saankohan kiitosta.

Hoidon lopputulosta en malta odottaa. Tiettävästi ko. toiminnasta ei vaimolla entuudestaan kokemusta.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tätä toimenpidettä, siis ihan mielenkiinnosta, eli tykkäisin! Ehkä jotenkin diplomaattisesti kannattais ilmaista että "olet ihana juuri tuollaisena kuin olet, mutta eikös tämä ole nyt muotia" - ei ihan näin, vaan jotenkin silleen ettei tulis sit sellainen olo että "onko mussa jotain vikaa". En vaan nyt alkanut miettimään sanoitusta sen tarkemmin.

Mutta siis peukut pystyyn, hyvä idea! Ainakin omaperäinen!

Vierailija
2/4 |
14.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen tässä miettinyt ostaa vaimolle lahjakortin brasilialaiseen sokerointiin.

Miten te muut naiset suhtautuisitte tähän. Siis jos te saisitte omalta mieheltänne ko. lahjan?

Ajattelin aloittaa ko. lahjalla romanttisen viikonlopun ilman lapsia, hotellit jne varattu jo?

Tuleeko turpaan vai saankohan kiitosta.

Hoidon lopputulosta en malta odottaa. Tiettävästi ko. toiminnasta ei vaimolla entuudestaan kokemusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ota asia tavalla tai toisella ensiksi puheeksi vaimosi kanssa. Niin - ja minkälainen on vaimosi alapään karvoitus (siis ei tarvitse kertoa meille, vaan ihan funtsuttavaksesi vain).

Sanon tämän siksi, koska itse käväisin vuosi sitten sokeroinnissa, kun kauneushoitolassa painotettiin, että jälki on siistimpää ja sokerointi toimenpiteenä hellempää kuin vahaus.

Voi herran jestas, mikä tuskainen sessio! Ja lopputuloksena olivat niin hellät paikat, että kiersin mieheni useamman päivän ajan kaukaa.

Eli jos ei vaimosi satu olemaan ronskia sorttia, jolla kipukynnus on korkealla ja karvoitus silkinpehmeää untuvaa (silloin voisi onnistuakin), niin ainakin minä välttäisin tällaisen lahjan antamista. Ainakaan en suosittele romanttista hoteliyötä heti perään...

Vierailija
4/4 |
14.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dermaclear-hoitoihin.