Hävettää olla suomalainen ja matkustaa japaniin. Kerron olevani ruotsalainen.
Kyllä hävettää tulla täältä juntti pönttöjen maasta. Voi että hävettää!
Kommentit (105)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Japani on Suomen 17. suurin kauppakumppani, joten ei tule suurta vahinkoa, jos Japani laittaa suomalaiset tuotteet boikottiin. Suomen merkittävimmät vientituotteet ovat sahatavara sekä paperi, joten säästyypähän suomalaista metsää, kun ei tarvitse hakata Japaniin laivattavaksi. En todellakaan kaipaa japanilaisia turistilaumoja, jotka näpsyttelevät niitä pikku kameroitaan. Ja ilmasto kiittää, kun ihmiset eivät lennä Japani-Suomi-väliä.
Persut tosiaan iloitsevat kun toiset menettävät työnsä ja siitä että Suomella menee huonosti
Ime munaa jankuttaja.
Nönnönnöö
Ooot lapsellisin ja tyhmin palstalainen ja hulluin.
Mä olen jo vuosia kääntänyt puheeni ruotsiksi, jos havaitsen ulkomailla muita suomalaisia. Yleensä niitä on lähinnä saanut hävetä.
Vierailija kirjoitti:
Japani ei osta Suomesta paljon mitään. Annetaan samalla mitalla takaisin ja lopetetaan japanilaisten autojen ym. tuotteiden ostaminen jos niin mielensä ovat nyt pahoittaneet. Ostetaan vaikka ennemmin laadukkaita jenkkiautoja niin pysyy Trumppi tyytyväisenä golffikamuunsa.
Suomalaiset yleensä ajattelevat, että mielistely on halveksuttavaa. Suomalaiset arvostavat periaatteellista toimintaa, vaikka se olisi jopa itselle vahingollista. Suomalaisten ajattelu menee niin, että mielistely nolaa mielistelijän. Mielistelijää arvostetaan, jos hän on tehnyt sen oikeiden asioiden vuoksi. Mielistelijä on siis suostunut nolaamaan itsensä mielistelemällä eli toiminut itselleen vahingollisesti, saavuttaakseen jotain tärkeämpiä asioita kuin oma hyvä maine. Mielistely pelkästään oman edun tavoittelun vuoksi on suomalaisista niin halveksuttavaa, etteivät he oikein voi edes kuvitella ihmisten toimivan sillä tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Kerro olevasi irakilainen sosiaalituristi ja raiskaaja.
Tämä aloitius varmaan vetoaa naisiin.
Vierailija kirjoitti:
Ei taida Japanilla olla varaa huomautella kun tiedetään, että siellä länsimaalaiset ei saa välttämättä asuntoa puhtaasti etnisyyden perusteella :D Siivoaisivat omat nurkkansa ensin.
Aamen!! Heistä puhutaan nyt ihan kuin jonain pyhimyksinä, mutta kyllä sitä rasismia löytyy sieltäkin ihan yhtä lailla.
En usko että yksikään tässä ketjussa riehuva vasemmistolainen suomiakka on käynyt Japanissa. Mä asuin Tokyossa 2 vuotta ollessani siellä englannin opettajana. Ja käyn vuosittain lomamatkalla Japanissa. Tänä jouluna lähden 18 päivän lomamatkalle Osakaan. Käyn samalla myös Tokyossa.
Ja ri, mua ei hävetä olla suomalainen. Nationalistina olen aina ylpeä Suomesta. Enkä ota vastuuta muiden teoista. M29
Minua luullaan aina ruotsalaiseksi maailmalla. Olenhan luonnostaan sinisilmäinen blondi.
Mutta kerron AINA että olen suomalainen.
Sinun pitäisi hävetä AP!
Vierailija kirjoitti:
Japani ei osta Suomesta paljon mitään. Annetaan samalla mitalla takaisin ja lopetetaan japanilaisten autojen ym. tuotteiden ostaminen jos niin mielensä ovat nyt pahoittaneet. Ostetaan vaikka ennemmin laadukkaita jenkkiautoja niin pysyy Trumppi tyytyväisenä golffikamuunsa.
Sen päivän kun näkisi, että suomalainen lakkaa ajamasta Toyotalla!
Vierailija kirjoitti:
Minua luullaan aina ruotsalaiseksi maailmalla. Olenhan luonnostaan sinisilmäinen blondi.
Sinun pitäisi hävetä AP!
Eikö ole rasistista olettaa sun olevan ruotsalainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro olevasi irakilainen sosiaalituristi ja raiskaaja.
Tämä aloitius varmaan vetoaa naisiin.
Ainakin suomessa japanista en tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun pitäisi hävetä AP!
Tässä nykypäivän maailmassa WOKE on mennyt hieman yli..t. sinisilmäinen suomalainen blondi
Vierailija kirjoitti:
Olen töissä Japanissa. Kohu on suhteellisen suuri täällä lehdissä. Noloa Suomen kansainväliselle maineelle.
Heh. Asun ja työskentelen Naganossa ja Japanissa ei todellakaan ole minkäänlaista kohua tuon tiimoilta meneillään.
Minusta tämä kohu on turha ja harmillinen ja osoittaa lähinnä vain sen kuinka typeriä ja lapsellisia juntteja perussuomalaiset ovat, mutta rasismia tämä ei mielestäni ole. Tuota ei oltu kohdistettu aasialaisiin, vaan se oli näiden tollojen kömpelö yritys tukea tätä miss Suomea ja osoittaa ärtymyksensä sitä kohtaan että nykyään kaikesta ylireagoidaan ja loukkaannutaan, mutta tietysti heidän olisi pitänyt ymmärtää, varsinkin tuossa asemassa, ettei tuollainen kannanotto nykypäivänä jää vain Suomen sisälle, vaan leviää somessa kaikkialle. Kuitenkin tuota asiaa on ihan suomalaistenkin toimesta haluttu paisutella ja tehdä siitä rasistista, vaikkei se sitä ollut, ihan vain siksi että saa haukkua persuja ja mahdollisesti kaadettua hallituksen, vähät väliä mikä vaikutus sillä Suomen turismiin ja maakuvaan ja idänkauppaan mahdollisesti on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun pitäisi hävetä AP!
Mulle suomalainen monikulttuurisen perheen äiti valisti kovaan ääneen kaupan kassalla, että on rasistista automaattisesti puhua hänen tummaihoiselle miehelleen englantia ja olettaa, ettei hän ulkonäkönsä vuoksi puhu suomea. Siitä hetkestä lähtien olen puhunut jokaiselle asiakkaalle oletuksena suomea ja moni ulkomaalainen hämmentyy siitä ja pyytää puhumaan englantia. Kerran yksi mies jopa suuttui ja huusi mulle, että "näytänkö suomalaiselta?! Näytänkö siltä, että puhun suomea?!". Teet niin tai näin, se on aina väärin. Rasisti mikä rasisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun pitäisi hävetä AP!
Mulle suomalainen monikulttuurisen perheen äiti valisti kovaan ääneen kaupan kassalla, että on rasistista automaattisesti puhua hänen tummaihoiselle miehelleen englantia ja olettaa, ettei hän ulkonäkönsä vuoksi puhu suomea. Siitä hetkestä lähtien olen puhunut jokaiselle asiakkaalle oletuksena suomea ja moni ulkomaalainen hämmentyy siitä ja pyytää puhumaan englantia. Kerran yksi mies jopa suuttui ja huusi mulle, että "näytänkö suomalaiselta?! Näytänkö siltä, että puhun suomea?!". Teet niin tai näin, se on aina väärin. Rasisti mikä rasisti.
Minä taas olen lyönyt suoraan turpaa näitä neekereitääää jos tulee puhumaan.
Nyt pitää lähettää Aasiaan kiertelevä katumusdelegaatio, johon valikoidaan sellaisia suomalaisia, joilla on mahdollisimman paljon aasialaisia piirteitä ulkonäössään. Sillä tavalla osoitetaan, että koko juttu on tuulesta temmattu ja että joku on taas kerran tehnyt kärpäsestä härkäsen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun pitäisi hävetä AP!
On parempi, että asiakaspalvelijana et profiloi ketään ulkonäön perusteella, vaan lähestyt jokaista ensin suomeksi. Vaihdat sitten sen mukaan, millä kielellä hän vastaa. Tietysti jos asiakas lähestyy sinua englanniksi, käytät sitten sitä. Mutta jos joku suuttuu siitä, että lähestyt häntä suomeksi, se on hänen ongelmansa ja kertoo hänen rasismistaan suomalaisuutta kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun pitäisi hävetä AP!
Vau. Tällaistako on Suomessa?
Vammanen jankuttaja pentu tuli tännekkin jankuttamaan persu sanaa.