Hävettää olla suomalainen ja matkustaa japaniin. Kerron olevani ruotsalainen.
Kyllä hävettää tulla täältä juntti pönttöjen maasta. Voi että hävettää!
Kommentit (148)
Onneksi japanilaiset ovat itse rasisteja niin siellä ei tarvitse tätä hävetä. Tuskin noita silmienvääntelyitäkään hävetään persupiireissä.
Vierailija kirjoitti:
Persut on sontaa, joka on hallituksessa vain tekemässä Petterin likaiset työt. Hillonhimossaan pyllistelevät h u o r i n a siellä ja Kokoomus painaa niitä perseeseen niin että paukkuu.
Onko Kokoomus käynyt painamassa sinua takalistoon kun tuntuu olevan noin kipeänä? :D
Vierailija kirjoitti:
Onneksi japanilaiset ovat itse rasisteja niin siellä ei tarvitse tätä hävetä. Tuskin noita silmienvääntelyitäkään hävetään persupiireissä.
Ei ole mitään syytä hävetä missin tukena olemista. Sitä kannattaisi hävetä että levitellään valheita ulkomaille asti ja valehdellaan asioita rasistisiksi jotka eivät sitä ole varsinkin kun tiedetään valehdellessa ettei näin ole.
Joo. Ihan sama. Voit leikkiä olevasi vaikka Svedu. Ne onkin kovia liikemiehiä. Siis pane parastas
Minua ei hävetä yhtään, vaikka iso-isoisäni lensi sitä Enola Gay nimistä B-29 konetta, jossa tämä ihana Little Boy oli kyydissä,
Venäjämielisiä löytyy ihan muista puolueista, perussuomalaisista saa potkut kuten Anolle kävi heti kun esiintyy jotain venäjämielisyyttä. Sen sijaan SDP:ssä ja Vasemmistoliitossa saa jatkaa kuten Kimmo Kiljunen rajagatensa jälkeen, Vasemmistoliiton edustajat jotka Etelä-Karjalassa järjestävät rajat auki marsseja yms.