Hävettää olla suomalainen ja matkustaa japaniin. Kerron olevani ruotsalainen.
Kyllä hävettää tulla täältä juntti pönttöjen maasta. Voi että hävettää!
Kommentit (105)
Miksi pyydettiin anteeksi Japanilta, Kiinalta ja Etelä-Korealta? Se missin kaverihan kirjoitti siihen kuvaan "kiinalaisenkaa", eli kuva loukkasi vain kiinalaisia?
Tai jos se loukkasi kaikkia aasialaisia, niin miksi anteeksi pyydettiin vain noilta kolmelta maalta, mutta ei muilta?
https://japantoday.com/category/politics/finland-pm-apologises-to-asian…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen töissä Japanissa. Kohu on suhteellisen suuri täällä lehdissä. Noloa Suomen kansainväliselle maineelle.
Minäkin olen ollut Japanissa töissä ja olen tulossa taas tammikuussa. Missä olet töissä?
Kv-järjestössä. Entä sinä?
Suomalaisessa konepajassa
Vierailija kirjoitti:
Onko Japani pyytänyt anteeksi II maailmansodan aikana tekemiään sotarikoksia?
On.
Minua hävettää mennä suomiverkkareissa paikallisen karatesalin treeneihin. Piti ostaa ihan tavalliset versarit.
En kehdannut mennä suomifinland-versareissa.
Kiitos vain perseudet ja kokkendaalerit. Tästä lähtien se on ainoastaan ja yksi oikea SDP, joka saa ääneni. Sanotaan esdiipii rappapa dipa dii, es dii pii, rapappa ripadii. Voittoon vie.
Kolme eläköön huutoa ESDII ööh PIILLE ESDIIPII!
Eläköön! Eläköön! Eläköön!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen töissä Japanissa. Kohu on suhteellisen suuri täällä lehdissä. Noloa Suomen kansainväliselle maineelle.
Aivan varmasti olet. 😂
Ymmärrettävää, jos et työttömänä tajua että ihmiset voivat tehdä töitä maailmalla. Itse teen töitä ihan Suomessa, mutta japanilaisia uutisia ja keskusteluita seuranneena Suomen maine on oikeasti pilalla Japanissa. Japanin kieltä olen opiskellut +15 vuotta, olin lukion aikaan vaihdossa ja vieraillut sen jälkeen monesti maassa.
Kannattaisi sinunkin matkustella, asua toisessa maassa tai opetella kieliä. Ei tarvitsisi kateellisena täällä kyseenalaistaa.
- eri
Ikävä kuulla.
Vierailija kirjoitti:
No kun et ole Japanissa töissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan varmasti olet. 😂
Ymmärrettävää, jos et työttömänä tajua että ihmiset voivat tehdä töitä maailmalla. Itse teen töitä ihan Suomessa, mutta japanilaisia uutisia ja keskusteluita seuranneena Suomen maine on oikeasti pilalla Japanissa. Japanin kieltä olen opiskellut +15 vuotta, olin lukion aikaan vaihdossa ja vieraillut sen jälkeen monesti maassa.
Kannattaisi sinunkin matkustella, asua toisessa maassa tai opetella kieliä. Ei tarvitsisi kateellisena täällä kyseenalaistaa.
- eri
No kun et kuitenkaan ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Japani pyytänyt anteeksi II maailmansodan aikana tekemiään sotarikoksia?
On.
Minua hävettää mennä suomiverkkareissa paikallisen karatesalin treeneihin. Piti ostaa ihan tavalliset versarit.
En kehdannut mennä suomifinland-versareissa.
Kiitos vain perseudet ja kokkendaalerit. Tästä lähtien se on ainoastaan ja yksi oikea SDP, joka saa ääneni. Sanotaan esdiipii rappapa dipa dii, es dii pii, rapappa ripadii. Voittoon vie.
Kolme eläköön huutoa ESDII ööh PIILLE ESDIIPII!
Eläköön! Eläköön! Eläköön!
Onko tämä sitä nöyryytysrituaalia, jota on odotettavissa vuosikymmenten ajan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen ollut Japanissa töissä ja olen tulossa taas tammikuussa. Missä olet töissä?
Oletko Tokiossa? Tunnet varmasti lähetystön väkeä jos olet järjestöihmisiä?
Vierailija kirjoitti:
Ihmisillä on Aasiassa muutakin ajateltavaa kuin pari typerää suomalaispoliitikkoa ja joku tuiki tuntematon missi. Siellä on ehkä kourallinen lehdistöä joka yrittää repiä otsikoita niin kuin täällä Suomessakin.
Jeesus pelastakoon paljon Aasian kansoista väkeä Jumalan valtakuntaan.
Suomalaisille kun ei armo kelpaa.
Suomi on aasialaisille suloinen rauhan tyyssija ja muumien maa.
Silmien venytys kuvat ovat törkeitä viestejä maatamme rakastaville turisteille, ja täällä asuvillekin.
Puhutaan hallituspuolueen jäsenistä!! Maan EDUSTAJISTA.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan varmasti olet. 😂
- eri
Ikävä kuulla.
Ikävää tuo sinun asenne. Selkeästi kotona ei opetettu katsomaan omaa napaa pidemmälle.
Ei se tietenkään ole minulta pois. Mutta kyllä näistä keskusteluista juntin tunnistaa nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisessa konepajassa
Ranen diesel?
Älä ihmeessä. Kerro mieluummin olevasi norjalainen.
Ainakin Youtubessa velloo jonkinlainen myrsky englanniksi ja aasialaisillakin kielillä. Mutta niinhän se aina on: sometyrkyt tarttuvat johonkin kohuun ja lietsovat sitä, koska saavat siitä elantonsa. Ihan niin kuin Disneyn tämänvuotisen Lumikki-elokuvan alla: kuukausien ajan aikuiset miehet ja naiset suolsivat satuelokuvaa vastaan vihavideoitaan, joissa sylki roiskuen julistivat vihaansa. Ihmiskunnan evoluutio ei todellakaan ole valmis somettamiseen, koska ihmiset selvästi taantuvat jonnekin vuosisatojen ja -tuhansien taakse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisillä on Aasiassa muutakin ajateltavaa kuin pari typerää suomalaispoliitikkoa ja joku tuiki tuntematon missi. Siellä on ehkä kourallinen lehdistöä joka yrittää repiä otsikoita niin kuin täällä Suomessakin.
Silmien venytys kuvat ovat törkeitä viestejä maatamme rakastaville turisteille, ja täällä asuvillekin.
Puhutaan hallituspuolueen jäsenistä!! Maan EDUSTAJISTA.
Kyllä saa hävetä silmät päästään.
Vierailija kirjoitti:
Suomen hallituksen edustajat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhutaan hallituspuolueen jäsenistä!! Maan EDUSTAJISTA.Kyllä saa hävetä silmät päästään.
No sen jälkeenhän ei ole enää ongelman mahdollisuutta.
Tämä oli suuri media farssi. Missi organisaatiolle ilmainen mainos promootio. Näki miten huonosti johdettua tämä menneen ajan missi touhu. Nyt moista kisaa tarvita. Uusi missi jo yläosattomissa ja lehdissä.
Missi markkinointi henkilönä on jo taakse jäänyttä vuosikymmeniä sitten.Ainoastaa some kuvissa samaa sarjaa kun Temppari Sirut ja Murut.
Persulle kaikki voi tuntua olevan saavuttamattomissa