Olen harkinnut eroa naisystävästäni ja yhteenpaluuta exäni kanssa, sillä naisystäväni ei ole tarpeeksi avoin kuvioistaan.
Olemme seurustelleet kohta vuoden verran naisystäväni kanssa, eikä hän vieläkään oikein kerro kuvioistaan mitään. Meillä on kivaa yhdessä mutta tuntuu siltä kuin olisin hänelle ikäänkuin salasuhde kun ei esittele minua edes perheelleen. Olen yrittänyt ottaa asiaa puheeksi mutta hän ei halua avata asioita sen enempää enkä pakota. Olen alkanut kehitellä itselleni omia kuvioita joihin osallistun ilman häntä ja etääntynyt hieman niiden myötä. Olen huomannut että hän pahoittaa tästä mielensä eikä itselläni ole ei epävarmuutta sisällyttää häntä mukaan sosiaalisiin kuvioihini jos hänkin tekee samoin.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olette olleet VAAN vuoden yhdessä. Se ei ole aika eikä mikään aikuisessa suhteessa. Tapailu- ja tutustumisvaihetta. Tuumailua.
Sen verran oppinut edellisistä suhteista, että vanhempien eteen on turha viedä ketään lyhyellä aikataululla. Ei se kuitenkaan siihen jää, pettää heti kun silmä välttää ja sitten taas joutuu selittelemään vanhemmille, että mikä mussa on vialla kun valitsen aina pieleen.
Väärin, ei olla mitään teinejä enää 😂😅
Ap
Hänellä varmaan omat syynsä. Kannattaisiko puhua kumppanin kanssa? Joko jatkatte kaksin tai yksin.
Oletko itse esitellyt hänet vanhemmillesi, sisaruksillesi tms.? Ehkä sinun pitäisi tehdä aloite asiassa.
Vierailija kirjoitti:
Oletko itse esitellyt hänet vanhemmillesi, sisaruksillesi tms.? Ehkä sinun pitäisi tehdä aloite asiassa.
Olen ehdottanut asiaa mutta ei sopinut kun ei halunnut esitellä omille läheisilleen.
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä.
Väärin, ei olla mitään teinejä enää 😂😅
Ap