Ihannemies?
Pitkä/lyhyt?
Tumma/vaalea/kalju yms.. ?
Koulutettu/raksamies... yms ?
Kommentit (6)
Pitkä/lyhyt? -pitkä (mua n. 5-10cm pidempi)
Tumma/vaalea/kalju -tumma (ei niin väliä), tosi siisti hiusmalli. Joskus myös kunnon pitkät pörröpäät on kivoja.
Koulutettu/raksamies...-koulutettu (tai muuten sivistynyt, fiksu ja hyvät tavoitteet omaava)
Valitettavasti yksikään näistä kriteereistä ei toteudu tuon miehen kohdalla (no okei, on sillä jotain tavoitteita), joka tuolla makkarissa nukkuu... ;)
En ole koskaan tehnyt listaa ominaisuuksista, joita toivon mieheltä, paitsi sovinistisuus oli ehdoton ei. Nyt tuo nykyinen ukko on 3cm minua pidempi, rento ja naismainenkin, mutta ei haittaa! Elämäni rakkaus <3. En vaihtaisi pois mistään hinnasta, vaikka ei olekaan perusjuntti kuten suurinosa kavereiden miehistä...
Vierailija:
Pitkä/lyhyt?
Mulle ihan sama minkä pituinen tai minkä tummuinen yms. ulkoiset tekijät.
Miehen kriteerit oli: älykäs, ei petä, ei lyö, ei juo kuin sieni.
Melkoisen hyvin nuo munkin kriteerit jo karsi miehiä, valitettavasti. Lisäksi miehellä piti olla samanlainen elämänkatsomus ja arvot kuin mulla.
Vierailija:
Pitkä/lyhyt?
Pitkä, karismaattinen, ulkonäköä muuten vaikea määrittää kun karisma ei ole pelkkä ulkonäköasia vaan enemmänkin elämänasenne (johon toivon ihannemiehessäni luovuutta). Koulutettu, utelias elämälle ja sivistynyt.
noin 180 cm pitkä
paino n.75kg tai sinnepäin
vaalea tukka, pystyssä
siisti rajattu parta, tai välillä ilman
kiltti, yleensä
hoitaa asiansa hyvin
sähkömies
yleensä hyväntuulinen, välillä mököttää
Koulutettu mieluusti ja varakas. Lyhyehkö ja vaalea.
Silmät on tärkeät, pilkettä pitää löytyä ;)