Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehtaanko laittaa viestiä ystäväni puolison pojalle? Olen siis hänestä kiinnostunut ja hänkin ehkä minusta

Vierailija
18.12.2025 |

Tapasimme juhlissa tämän miehen kanssa ja ihastuin heti. Katseista päätellen minäkin tulin ns. huomatuksi. Jälkeenpäin ystävältä kyselin kuka se mies oli, ja kuulin että on hänen puolisonsa poika. Olinhan minä aiemminkin hänestä kuullut, mutta en osannut yhdistää että on hän. On sinkku ja ystävällenikin kuin oma poika.

Ja siitä syystä en kehdannut ystävälle sanoa että ihastuin 😀

Mutta kehtaisinko nyt kuitenkin laittaa tälle miehelle viestiä?

Kommentit (160)

Vierailija
121/160 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa ihmisistä ei oikeasti halua, että hän ystävä seurustelee hänen omien tai puolison lasten kanssa. 

Suurin osa varmaan toivoo sekä ystävänsä että omien lastensa, ja puolisonkin lasten, olevan onnellisia ja löytävän rakastavan kumppanin. Eikä ole lapsellisesti itse estämässä tätä vain siksi, että katsoo toisten rakkauden jotenkin vääräksi.

Aika paljon tuolla on vapaita naisia ja miehiä liikkeellä, ei niistä jokaista tarvitse käydä kokeilemassa, ei edes jokaista jonka kanssa katseet osuu yksiin. Joskus on parempi antaa vain olla. Kun tässä ei ole mistään elämän suuresta rakkaudesta kyse, vaan pitkistä katseista henkilön kanssa jota ei edes tunne.

Vierailija
122/160 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohtasitko pojan siis jossain ystäväsi tai hänen miehensä järjestämissä juhlissa? On paljon eroa siinä, jos sulle on esitelty tämä poika ystäväsi miehen poikana, kuin jos olisit tutustunut häneen sattumalta 

Ei esitelty siellä. Vasta jälkeenpäin kyselin kuka hän oli, ja sen kuulin. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/160 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kova olet vänkäämään, vaikka tietoa ei ole auttavasti. Suomalaisten keski-ikä on 44 vuotta. Päättelepä siitä minun ikäni.

Kenelle mahdat kommentoida?? Kannattaisi lainaus laittaa mukaan, niin olisi selkeämpää. Tässä ketjussa on aika monta kirjoittajaa ja selkeästi myös vänkääjää.

Sivuston käyttöliittymä ei mahdollista useiden lainausten ketjuttamista.

Esimerkiksi tuon vänkääjän kommentti ei tule enää mukaan lainaukseen.

Se ei estä lainaamasta sitä, jonka tekstiä kommentoi. Koska aika turhaa on vastata, ilman että kertoo mihin vastaa 😀

Vierailija
124/160 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu nykyään on ihan perus, että 47 vuotias nainen deittailee 20 vuotiasta poikaa eikä se ole lainkaan ällöttävää kuin olisi jos sukupuoliroolit olisivat toisinpäin. Usko päivälehtiä, olet rohkea ja naiseutesi ja seksuaalisuutesi löytänyt nainen, kun otat tämän tärkeän askeleen.

Vierailija
125/160 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysy siltä sun ystävältä mitä on mieltä, äläkä täältä.

Ei ku tänne vaan kaikki kysymykset! Johan täällä on kyselty terveys asioita, laki asioita etc. Vastaukset on sitten kans yleensä sitä taattua Vauva palsta tasoa...Yleensä ekat kaks riviä kertoo että kyllä tieto-taito tasossa löytyy!

Vierailija
126/160 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa ihmisistä ei oikeasti halua, että hän ystävä seurustelee hänen omien tai puolison lasten kanssa. 

Suurin osa varmaan toivoo sekä ystävänsä että omien lastensa, ja puolisonkin lasten, olevan onnellisia ja löytävän rakastavan kumppanin. Eikä ole lapsellisesti itse estämässä tätä vain siksi, että katsoo toisten rakkauden jotenkin vääräksi.

Aika paljon tuolla on vapaita naisia ja miehiä liikkeellä, ei niistä jokaista tarvitse käydä kokeilemassa, ei edes jokaista jonka kanssa katseet osuu yksiin. Joskus on parempi antaa vain olla. Kun tässä ei ole mistään elämän suuresta rakkaudesta kyse, vaan pitkistä katseista henkilön kanssa jota ei edes tunne.

Höpö,höpö! Viestiä peliin vaan. Heti ekassa viestissä ehdotat villiä seksiä vaikka keskellä päivää, mitä sitä aikaa hukkaamaan, kortit pöytään vaan...

Vierailija
127/160 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyt: "kelpaisiko kakkonen ja huulihölkkä?"

Vierailija
128/160 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kova olet vänkäämään, vaikka tietoa ei ole auttavasti. Suomalaisten keski-ikä on 44 vuotta. Päättelepä siitä minun ikäni.

Kenelle mahdat kommentoida?? Kannattaisi lainaus laittaa mukaan, niin olisi selkeämpää. Tässä ketjussa on aika monta kirjoittajaa ja selkeästi myös vänkääjää.

Se ei estä lainaamasta sitä, jonka tekstiä kommentoi. Koska aika turhaa on vastata, ilman että kertoo mihin vastaa 😀

Se nimenomaan estää, kun viimeisin kommentti ei tule enää mukaan lainaukseen, enkä jaksa kännyllä muokata tekstejä.

Vierailija
129/160 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se nimenomaan estää, kun viimeisin kommentti ei tule enää mukaan lain

Sitten kannattaa jättää vastaamatta, jos voimat on niin vähissä 😀 kännykällä me muutkin surffaillaan, ja lainaukset onnistuu ihan hyvin, jopa kopioimalla.

Vierailija
130/160 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten kannattaa itse vaikka kopioida se edellinen kommentti heittomerkkeihin. Pahempaa kun vänkääminen turhasta, on vänkääminen niin ettei kukaan edes tajua mistä väännät ja kenen kanssa.

En jaksa kännykällä säätää. Kukaan ei ole vieläkään päätellyt ikääni.

Vierailija
131/160 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieluummin haluaisin lapseni seurustelevan jonkun sellaisen kanssa, jonka entuudestaan tiedän kunnon ihmiseksi, kuin jonkun satunnaisen tinderpokan kanssa.

Vierailija
132/160 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikäero on 2 vuotta?? Luulimme 25 vuotta.

No minä en missään ole niin sanonut, tai edes vihjannut. Ihan en ymmärrä, mistä tuollainen luulo. Ap

Tämä palsta "elää" turhista luuloista. Esimerkki: täällä pyörii porukkaa jotka kuvittelevat että ihmisten eläkkeet ovat useita tuhansia euroja/kk. Totuus: monilla ei tule täyteen se ensimmäinenkään tonni! Työkyvyttömyys eläke: 641,78

Vierailija
133/160 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lukenut aivan kaikkia viestejä, mutta sen verran, että suurin piirtein samanikäisistä kyse.

Itse en usko, että naisen selkeistä aloitteista on hyötyä, vaikka voi seksiä saada, jos se on tavoitteena. Eräs ystäväni pääsääntöisesti tekee näitä ja vastaanotto voi olla hyvinkin tyly tai sitten tulee vain seksisuhde. 

Miehet tietenkin miinustavat tätä, koska he haluavat helppoa seksiä tarjoutuvalta naiselta, mutta itse olen kyllä yrittänyt ystävällenikin vihjata, että pitää odottaa miehenkin askeleita lähentymiseen. Puolitutun "vonkaaminen" ei ole koskaan hyvä idea.

Vierailija
134/160 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
135/160 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi viestejäni ei julkaista?

Vierailija
136/160 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En jaksa kännykällä säätää. Kukaan ei ole vieläkään päätellyt ikääni."

Miksi ihmeessä ketään kiinnostaisi täällä päätellä sun ikääsi? Jos et muista, kukaan ei tiedä mistä vänkäät. Laitoit vain random kommentin keskelle lankaa, ei kukaan tiedä mihin vastasit. Jos et jaksa keskustella kunnolla, mene muualle pilaamasta tätä lankaa.

Vierailija
137/160 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nii no... jos asetelma ois: ap mies ja ystävän lapsi on tyttö, niin nou nou pedofiili jne

Jos taas ap on nainen ja lapsi poika, niin palsta huutaa että käy kiinniiii!!!! 

Niin se vaan menee. Naiset ovat tyhmiä ja sairaita.

Vierailija
138/160 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nii no... jos asetelma ois: ap mies ja ystävän lapsi on tyttö, niin nou nou pedofiili jne

Olen nainen, ystäväni miehen poika on yli 40-vuotias, ja meillä on 2 vuotta ikäeroa. Että en näe tässä mitään huutamisen aihetta.

Ketjussa on selvästi yksi provoilija, jätetään hänet huomiotta. Ap

Itse taidat olla provo. Muuten olisit heti alkuun kertonut, minkä ikäisistä ihmisistä on kyse. 

Aloituksesta saa kuvan, että olet nelikymppinen ja aiot ahdistella parikymppistä. 

Mutta senhän toki tiesitkin.

Vierailija
139/160 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin se vaan menee. Naiset ovat tyhmiä ja sairaita.

Palsta huutaa? Kukaan ei halua omien ystäviensä seurustelevan oman tai puolison lasten kanssa. Riippumatta siitä onko ystävä mies tai nainen. 

Vierailija
140/160 |
21.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu nykyään on ihan perus, että 47 vuotias nainen deittailee 20 vuotiasta poikaa eikä se ole lainkaan ällöttävää kuin olisi jos sukupuoliroolit olisivat toisinpäin. Usko päivälehtiä, olet rohkea ja naiseutesi ja seksuaalisuutesi löytänyt nainen, kun otat tämän tärkeän askeleen.

No ei todellakaan ole normaalia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan