Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi täällä ihannoidaan diplomi-inssejä?

Vierailija
17.12.2025 |

Koko ajan niistä joku kirjoittaa. Aika perus juttu. 

Kommentit (105)

Vierailija
41/105 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen keski-ikäinen nainen ja naimisissa DI:n kanssa jo kaksikymmentä vuotta. Valitsin puolison koulutuksen perusteella. Ja suosittelen samaa sinullekin.

Vierailija
42/105 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

on merkitystä siinä, että missä porukassa viihtyy vapaa-ajallaan. DI:t on yleensä sieltä paremmasta päästä.

En koskaan paljasta treffeillä että olen DI.

Moni silti arvaa sen komeasta ulkonäöstäni ja sivistyneen älykkäästä käytöksestäni.

Tuota. "Ethän sä vaan ole DI"...Lauseen kuulen usein.

Älä suolla paskaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/105 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voin kertoa. Olen itse 45-vuotias nainen, jolla kolme lasta ihanan Miehen kanssa. Tunnen itseni erinomaiseksi. Katson peiliin ja näen timmin vartalon, joka kertoo tarinaa omasta huolenpidostani. Rinnat ovat kiinteät ja pakarat muotoillut, ja se saa minut hymyilemään. Minä olen ylpeä siitä, että olen panostanut itseeni.

Aamuni alkaa varhain. Herään ennen auringon nousua, ja ensimmäinen asia, jonka teen, on venytellä. Kehoni tarvitsee tätä aikaa herätäksesi. Joogaharjoitus rauhoittaa mielen ja valmistaa minut päivään. Tiedän, että liikunta on avain hyvinvointiin, joten nautin siitä, että voin ulkoilla ja liikkua luontoon. Juoksen usein lähimetsässä, tunnen tuulen kasvoillani ja sydämeni sykkii rytmikkäästi. Se on vapauttavaa.

Joka päivä diplomi-insinööri mieheni halaa minua ja antaa suudelman. Ihanaa seksiäkin on pari kertaa viikossa.

Ruoka on myös tärkeä osa elämääni. Valmistan itse terveellisiä aterioita, joissa on runsaa

Huono -0/5

Vierailija
44/105 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitini painostaa minua hankkimaan lapsen kun seurustelen vakavasti DI-miehen kanssa

Hyvä idea. Äitisi on kerrankin oikeassa. Matemaattinen lahjakkuus voi periytyä. Ei kyllä aina.

Vierailija
45/105 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset kokevat diplomi-insinöörit erilaisiksi kuin muut miehet. Paremmiksi, kuin miesten kermaksi

En tunne yhtäkään sellaista naista.

Vierailija
46/105 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

DI-serkkuni ei osaa edes vaihtaa autoonsa renkaita :D

Vierailija
47/105 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän joku lentäjä esimerkiksi on kuumempi. Mulla onkin kaksi tuttua, jotka SEKÄ lentäjä ETTÄ dippinssi. Kelpaa niiden eukkojen. 

Lentäjät kuskaa dippainssejä edestakas aasiaan ja usaan.

Dippainssit ideoi ja visioi ja tekee isoja kauppoja. Insinöörit ovat luovia. Luovuus on kuumaa.

Lentäjissä on paljon dippainssejä. Sinne lentäjäksi on vaan paljon vaikeampi päästä kuin DI:ksi. Esimerkiksi mieheni on DI ja pääsi teknilliseen korkeakouluun sitä opiskelemaan heti ensi yrittämällä, mutta Suomen Ilmailuopistoon pääsi vasta kolmannella kerralla. Sinne pääsee vain pari prosenttia hakijoista. 

Vierailija
48/105 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

on merkitystä siinä, että missä porukassa viihtyy vapaa-ajallaan. DI:t on yleensä sieltä paremmasta päästä.

En koskaan paljasta treffeillä että olen DI.

Moni silti arvaa sen komeasta ulkonäöstäni ja sivistyneen älykkäästä käytöksestäni.

Tuota. "Ethän sä vaan ole DI"...Lauseen kuulen usein.

En kyllä malta olla kyselemättä treffeillä mitä toinen tekee. Ja olen kyllä vähän pettynyt ellei mies ole DI. Ekonomin kanssa joskus yritin seurustella , mutta se ei vaan jotenkin toiminut. Ekonomi ei ollut niin huumorintajuinen ja  miehekäs kuin teekkarit yleensä on.  Joten DI oli lopulta kohtaloni.

Vierailija
49/105 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

...

Niin? En minäkään osaa. Eipä tekn. yliopistolla mitään renkaiden vaihtoa kyllä opetetakaan. DI

Vierailija
50/105 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän joku lentäjä esimerkiksi on kuumempi. Mulla onkin kaksi tuttua, jotka SEKÄ lentäjä ETTÄ dippinssi. Kelpaa niiden eukkojen. 

Dippainssit ideoi ja visioi ja tekee isoja kauppoja. Insinöörit ovat luovia. Luovuus on kuumaa.

Lentäjissä on paljon dippainssejä. Sinne lentäjäksi on vaan paljon vaikeampi päästä kuin DI:ksi. Esimerkiksi mieheni on DI ja pääsi teknilliseen korkeakouluun sitä opiskelemaan heti ensi yrittämällä, mutta Suomen Ilmailuopistoon pääsi vasta kolmannella kerralla. Sinne pääsee vain pari prosenttia hakijoista. 

Minun naapurissa asuu pari lentäjä plus DI miehiä. :)

Vierailija
51/105 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi olla, mutta onko se lentäjän työ nyt niin jännittävää ja mielenkiintoista ? Mennä edes takaisin itään ja länteen päivästä toiseen ? 

Vierailija
52/105 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi olla, mutta onko se lentäjän työ nyt niin jännittävää ja mielenkiintoista ? Mennä edes

Ainakin minun mieheni (lentäjä/DI) rakastaa lentämistä ja kokee työn haasteelliseksi. Ei ole kaivannut diplomi-insinöörin töihin, vaikka niitäkin ehti tehdä 10 vuotta. 

Vierailija
53/105 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

DI- mieheni säilyttää Teslan renkaat rengashotellissa eikä koskaan vaihda renkaita itse.

Vierailija
54/105 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

...

Niin? En minäkään osaa. Eipä tekn. yliopistolla mitään renkaiden vaihtoa kyllä opetetakaan. DI

Se taito kuuluu yleissivistykseen, idi oot ti.

Vierailija
55/105 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Diblom insinör on aivan valtava saalis nuorelle neitolle! Ei ole ongelm joita hän ei osaisi ratkaista olipa rakennus,korjaus,suunnittelma. Taloudellisesti huoletonta eloa ulkomaan matkoja,auto peeämvee,mersu,audi,ehkä jopa porse. Hyvää leikkeltä enempi kuin jaksaa syöä.

Mihin ihmeeseen nämä leikkeleet liittyy?! Kummastellen kysyy.

Vierailija
56/105 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun naapurissa asuu pari lentäjä plus DI miehiä. :)

Ei asu.

Vierailija
57/105 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

DI- mieheni säilyttää Teslan renkaat rengashotellissa eikä koskaan vaihda renkaita itse.

Tesla on huono auto.

Vierailija
58/105 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut aloittajan mainitsemaa ilmiötä. Joku DI-hullu täällä pyörii kyllä, mutta se on aivan eri asia.

Vierailija
59/105 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Latvalahot työttömät av-mammat suoltamassa paskaa kaljapullo ja tupakka kourassa.

Vierailija
60/105 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tesla on huono auto.

Alapeukuttaja voi googlata tuon tiedon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi