Miksi täällä ihannoidaan diplomi-inssejä?
Koko ajan niistä joku kirjoittaa. Aika perus juttu.
Kommentit (105)
Yksikään tuntemani DI ei todellakaan ole kuuma. Ja tunnen monia.
Ap! Se kouluttautunut DI-MIES tekee kiinnostavampia ja motivoitampia hommia kuin sinä, eikä todennäköisesti käy töissä pelkästään palkkansa takia vaan koska oikeasti tykkää työstään. Lisäksi jos hän sattuu jäämään työttömäksi niin hänellä on paljon paremmat mahikset löytää nopeasti uusi duuni kun kouluttamattomalla. Yleensä koulutus korreloi myös laajemman näkemyksen ja strukturoidumman ajattelutavan kanssa. DI-MIES tuskin viettää kesäpäivää trollaamalla tällä paskapalstalla kuten sinä.
Taitaa olla vaan se yksi ja ainoa dippainssihullu, joka tänne roskaa suoltaa.
on merkitystä siinä, että missä porukassa viihtyy vapaa-ajallaan. DI:t on yleensä sieltä paremmasta päästä.
Näkee kyllä että on vaikea päästä mt hoitoon
Diplomi-insinööri Markus Heinonen tykkää haastaa itseään. Cooper-testi 3450 metriä!
Diplomi-insinööri sanoo, että hänen Cooper-testin ennätyksensä on 3450 metriä. Takakyykystä nousee 195, maastavedolla 235 ja penkistä 135 kiloa.
Vierailija kirjoitti:
DI on minunkin unelmanani mutta ei ole käynyt koukkuun. Onko DI vaimoilla ideoita mistä saisin omani?
On idea. Lue DI.ksi itse. Teekkaritytöillä on menekkiä.
Äitini painostaa minua hankkimaan lapsen kun seurustelen vakavasti DI-miehen kanssa
Vierailija kirjoitti:
on merkitystä siinä, että missä porukassa viihtyy vapaa-ajallaan. DI:t on yleensä sieltä paremmasta päästä.
En koskaan paljasta treffeillä että olen DI.
Moni silti arvaa sen komeasta ulkonäöstäni ja sivistyneen älykkäästä käytöksestäni.
Tuota. "Ethän sä vaan ole DI"...Lauseen kuulen usein.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän joku lentäjä esimerkiksi on kuumempi. Mulla onkin kaksi tuttua, jotka SEKÄ lentäjä ETTÄ dippinssi. Kelpaa niiden eukkojen.
Lentäjät kuskaa dippainssejä edestakas aasiaan ja usaan.
Dippainssit ideoi ja visioi ja tekee isoja kauppoja. Insinöörit ovat luovia. Luovuus on kuumaa.
Minun mieheni on DI. Siis miesten aatelia. Ymmärrän, että se aiheuttaa kateutta muissa naisissa.
Vierailija kirjoitti:
Yksikään tuntemani DI ei todellakaan ole kuuma. Ja tunnen monia.
Samoin.
Naiset kokevat diplomi-insinöörit erilaisiksi kuin muut miehet. Paremmiksi, kuin miesten kermaksi
Vierailija kirjoitti:
Ihan pahaa tekee kun näkee sen katkeruuden muiden naisten silmistä...
Totta puhuen mieheni on DI. Ystävättäret hyvin kateellisia.
Just tän takia kaikilla mun kavereilla on DI-mies, paitsi yhdellä joka on itse DI. Ei tarvitse kadehtia.
Se on vain yksi palstajankkaus-spämmin monista alalajeista. Sitä harrastavat sellaiset, joilla peruskoulu on jäänyt kesken ja jotka ovat joskus sattumalta kuulleet, että maailmassa on olemassa sellainenkin korkeakoulututkinto. Heille satumaailmaan verrattavaa utopiaa. Tutkinnon oikeasti suorittaneille jo taakse jäänyt välitavoite matkallaan elämässä eteenpäin.
Mun aviomies on DI. Kyllä avio. Mä nautin siitä, että voin kulkea pitkin meidän puutarhaa ja katsoa kaikkea tätä ylellisyyttä, mitä meillä on. Kaikki on niin siistiä ja kontrolloitua. Rikkaus ei ole vain rahassa se on elämäntapa. Koko maailma on avoinna meille. Kun mä kävelen jossain kaupungilla, katson niitä, jotka eivät osaa edes pukeutua kunnolla. Vanhat vaatteet, rikkinäiset kengät. Ihan kuin köyhyys tarttuisi.
Ehkä se on surullista, mutta ei se ole mun ongelma. Mun elämä on täällä. Meillä on autot, iso talo, ei mitään hätää.
Mies tulee kotiin illalla, ja heti huomaan sen ilmeestä, että sillä oli taas täydellinen päivä töissä. Täällä ei ole sitä stressiä, sitä rahattomuutta, jota jollain muilla voi olla. Mies näyttää aina niin itsevarmalta - se on helppoa, kun sulla on kaikki tämä tuki ympärilläsi.
Kun illallinen on valmis, me istutaan yhdessä, ja jollain tavalla se tuntuu aina niin itsestäänselvältä. Mua ei kiinnostaa kuunnella, kuinka vaikeaa jollain on selviytyä. Me ei tarvita niitä huolia, jotka jäävät muiden harteille. Mä oon valinnut toisenlaisen elämän - ja siihen ei ole mitään tarvetta lisätä häiriötekijöitä.
Vierailija kirjoitti:
DI on minunkin unelmanani mutta ei ole käynyt koukkuun. Onko DI vaimoilla ideoita mistä saisin omani?
Menet vaan Otaniemeen heilumaan humalassa yöllä siihen hampurilaiskioskin kulmille. Kyllä siitä joku sinut poimii.
Ihan sama miltä näytät tai miten olet pukeutunut. Insinöörit ovat siitä reiluja ja suoria että useimmille käy nainen kun nainen. Huumorintajusta ja pitkästä pinnasta on hyötyä jos tavoittelee pitempää suhdetta.
No voin kertoa. Olen itse 45-vuotias nainen, jolla kolme lasta ihanan Miehen kanssa. Tunnen itseni erinomaiseksi. Katson peiliin ja näen timmin vartalon, joka kertoo tarinaa omasta huolenpidostani. Rinnat ovat kiinteät ja pakarat muotoillut, ja se saa minut hymyilemään. Minä olen ylpeä siitä, että olen panostanut itseeni.
Aamuni alkaa varhain. Herään ennen auringon nousua, ja ensimmäinen asia, jonka teen, on venytellä. Kehoni tarvitsee tätä aikaa herätäksesi. Joogaharjoitus rauhoittaa mielen ja valmistaa minut päivään. Tiedän, että liikunta on avain hyvinvointiin, joten nautin siitä, että voin ulkoilla ja liikkua luontoon. Juoksen usein lähimetsässä, tunnen tuulen kasvoillani ja sydämeni sykkii rytmikkäästi. Se on vapauttavaa.
Joka päivä diplomi-insinööri mieheni halaa minua ja antaa suudelman. Ihanaa seksiäkin on pari kertaa viikossa.
Ruoka on myös tärkeä osa elämääni. Valmistan itse terveellisiä aterioita, joissa on runsaasti vihanneksia, proteiinia ja hyviä rasvoja. Nautin kokkaamisesta ja kokeilen mielelläni uusia reseptejä. Syön tietoisesti ja nautin jokaisesta suupalasta. On tärkeää huolehtia kehosta, mutta myös sielusta.
Sosiaalinen elämäni on aktiivista. Tapaan ystäviäni säännöllisesti, ja meillä on yhteisiä harrastuksia, kuten tanssia ja vaellusta. Ystävyyssuhteet rikastuttavat elämääni ja tuovat siihen iloa. Yhdessä nauraminen ja jakaminen ovat asioita, joita arvostan syvästi.
Olen oppinut, että ikä on vain numero. Se, miten näen itseni ja miten pidän huolta itsestäni, määrittää sen, miltä minusta tuntuu. Olen ylpeä kehostani ja siitä, mitä olen saavuttanut. Tämä on minun aikani loistaa, ja aion antaa mieheni yhä nauttia siitä täysin rinnoin.
Laitatko linkin siihen tutkimustulokseen.